//

geldigheid sms verstuurd vanaf iPhone instellen?

geldigheid sms verstuurd vanaf iPhone instellen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het idee dat de TTL van smsjes die van een iPhone gestuurd worden, erg laag is. Al twee keer gehoord dat een smsje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-08, 18:35
ArnoNijhof ArnoNijhof is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard geldigheid sms verstuurd vanaf iPhone instellen?

Ik heb het idee dat de TTL van smsjes die van een iPhone gestuurd worden, erg laag is. Al twee keer gehoord dat een smsje nooit afgeleverd is, omdat een telefoon een paar uur uit stond (minder dan 12).

Is er een mogelijkheid om die geldigheidsduur aan te passen? Weet iemand de geldigheidsduur?


Oja, ik kom er met zoeken absoluut niet achter. Niet omdat ik het niet geprobeerd heb, maar omdat ik niet exact de juiste woordencombi kan bedenken om tot het antwoord te komen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-08, 18:45
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Naar mijn weten is de geldigheid provider afhankelijk. Jij stuurt gewoon de sms naar de smscentrale van je provider en deze verwerkt verder je sms. Je Iphone heeft er dus niets mee te maken.
  #3  
Oud 15-06-08, 18:46
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik dacht dat een bericht 72 uur "in de lucht" bleef.
  #4  
Oud 15-06-08, 19:10
ArnoNijhof ArnoNijhof is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

72 uur is het zeker niet, het bericht wat ik stuurde, ging om 13.32 de deur uit, de telefoon waar hij op aan had moeten komen, ging om 21.16 aan en toen werd mijn bericht niet bezorgd. Over de provider-afhankelijkheid: bij alle modellen nokia is die tijd wél in te stellen, hoe provider-afhankelijk het dan ook mag zijn...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone verstuurd automatisch sms! astramen iPhone algemeen 5 05-11-10 12:29
Verstuurd vanaf mijn ... marksmorenburg Chat en geruchten 9 08-06-10 16:28
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account woei iPhone algemeen 1 13-10-09 11:35
verwijderen "verstuurd vanaf mijn iPhone" boekeloo iPhone algemeen 4 16-04-09 14:08
Verstuurd vanaf mijn Iphone. rainking iPhone algemeen 5 06-11-08 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.