iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   set permissions ROMS (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/14846-set-permissions-roms.html)

oliviercarpentier 19-06-08 21:38

set permissions ROMS
 
Hey,

Ik weet dat je via winscp etc.. gewoon verbinding moet maken met je iphone en dan rechterklik en 075 -> 777 om ervoor te zorgen dat je je ROMs games kunt opslaan, maar ik zit momenteel zonder Wi-Fi.
Via iphonebrowser etc... is dit niet mogelijk, maar onlangs vond ik in installer een savestate fix. Deze werkte blijkbaar niet telkens main script error.
Is er ergens een fix die je momenteel via installer kan downen?

Alvast bedankt!

ASNNetworks 19-06-08 21:46

Je moet gewoon MobileFinder (of Finder) downloaden;) Daarmee kun je de rechten ook zetten...alleen staan ze niet in getallen, dus 0775, 0777 ofzo maar als woorden etc...Of je kunt Phonebrowser gebruiken...via installer...Die is wat overzichtelijker dan MobileFinder...

oliviercarpentier 19-06-08 21:52

bedankt voor je reply, ik heb m nu verbonden via iphonebrowser. Hoe kan ik nu de permissions veranderen?
Heb ook mobilefinder gedownload dus als je het met zo kan uitleggen zou ook super zijn.
Greets

ASNNetworks 19-06-08 22:10

Geen idee...Dat is neem ik aan een windows programma...Ik heb mac, maar je kunt het gewoon via een app doen hoor...Zoek naar FileBrowser in installer en gebruik die, of WinSCP (ik neem aan dat je weer Wi-Fi hebt) maar normaal gesproken moet je op properties/eigenschappen drukken en moet je het ergens zien te staan....Misschien is het anders bij iPhonebrowser, maar je kunt het proberen...

oliviercarpentier 19-06-08 22:16

ik ben nu aan het proberen via mobilefinder zoals je zei. Als ik op een rom sta en modify kies dan krijg ik:

- filename
- open with

- owner
- group
- everyone
(naast deze categorieën kan ik drie keuzes selecteren: read write exec)

- file properties
met dan de hele uitleg over het bestand maar hierin kan ik niets selecteren

Via google vond ik terug dat je door het selecteren/deselecteren van die read write exec permissions kon wijzigen mr dit lukt me niet.

*voor 1.1.3/1.1.4 mobile finder fix gedownload via ifoneguide.nl/exp dan reboot mr dit werkt blijkbaar nog steeds niet
Ik kon enkel voor de map roms de permissions aanpassen -511 ipv 777 maar ik kan op de map gba bv en de games zelf de permissions niet aanpassen

ControlSje 19-06-08 22:48

Je kunt ook FileBrowser op je iPhone installeren (staat in de iSpazio repo).
Dan kun je gewoon op je iPhone de rechten zetten.
(Tools|Properties -> selecteer bestand of folder -> wijzig de permissions.)

oliviercarpentier 19-06-08 23:07

Net filebrowser geïnstalleerd direct gedaan wat je me zei. Nu ff snel testen.. Als dit werkt dan ben ik blij en teleurgesteld. Ik heb echt goed gezocht op het web en kon dit niet terugvinden. I cross my fingers!

oliviercarpentier 19-06-08 23:11

@ControlSje
Dankuwel! Ik heb dus drie dagen naar een oplossing gezocht en jij hebt het met bijna nog geen 10woorden voor een oplossing gezorgd!!!!!!

ControlSje 19-06-08 23:27

ur most welcome ;).... Veel plezier


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.