iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iReboot en PowerManager (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/14882-ireboot-powermanager.html)

iMario 20-06-08 15:28

iReboot en PowerManager
 
2 Bijlage(n)
2 handige apps voor je iPhone genaamd: iReboot en PowerManager

iReboot
Zodra je op de app iReboot druk krijg je een scherm voor je met 3 opties: Reboot iPhone, Shutdown iPhone en Restart Springboard.
Druk je op Reboot iPhone dan zal je iPhone herstarten, dus hij gaat helemaal uit en dan weer aan. Druk je op Shutdown iPhone, dan zal je iPhone zicht uitschakelen en dan staat ie dus uit. Tenslotte heb je nog Restart Springboard waarmee je SpringBoard word herstart.
Bijlage 2367

PowerManager
PowerManager heeft bijna dezelfde effecten als, iReboot
Zodra je op de app PowerManager drukt krijg je ook een scherm voor je met 3 keuzes, echter hier kun je kiezen uit: Respring, Lock Respring en Restart.
Druk je op Respring dan zal je SpringBoard herstarten (zacht). Druk op Lock Respring en je SpringBoard zal herstarten (hard). Tenslotte heb je nog Restart waarmee je iPhone herstart, dus uit en dan weer aan. Net als Reboot iPhone in iReboot.
Bijlage 2368

Zulk soort apps waren er natuurlijk al zoals: SummerBoard, Respring, Shutdown en noem maar op. Echter nu zit het alemaal in 1 app!

iReboot is te installeren via de source: repo.ispazio.net
PowerManager is te installeren via de source: modmyifone.com/installer.xml

tonhaarmans 25-08-08 21:30

En als je, zoals ik, bijna altijd een 'hard respring' wilt doen, dan lukt dit tegenwoordig zonder keuzemenu: het programma killSB (via Cydia).

iMario 25-08-08 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tonhaarmans (Bericht 177748)
En als je, zoals ik, bijna altijd een 'hard respring' wilt doen, dan lukt dit tegenwoordig zonder keuzemenu: het programma killSB (via Cydia).

Respring gebruik ik daarvoor, maar KillSB, respringt die hard?

tonhaarmans 25-08-08 21:42

1 Bijlage(n)
Ja. Je komt direct met mijn eigen 'locked screen' (zie bijlage) zonder verdere keuzemenu's, dus met een klik op het icon. Als je uitsluitend een 'soft respring' wilt, bestaat er het programma Respring (van BigBoss).

iMario 25-08-08 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tonhaarmans (Bericht 177757)
Ja. Je komt direct met mijn eigen 'locked screen' (zie bijlage) zonder verdere keuzemenu's, dus met een klik op het icon. Als je uitsluitend een 'soft respring' wilt, bestaat er het programma Respring (van BigBoss).

die ga ik eens proberen dan:D ik gebruikte Respring altijd, maar een hard respring is ook wel handig, daar zocht ik eigenlijk nog om...

whosnext 21-10-08 17:04

Handige app dat i-reboot
 
Ireboot is super handig en bespaart ook je knoppen trouwens...

Aanrader..:p

Jakiie 21-10-08 17:08

iReboot lijkt mij ook super jaa, ik ga die ook maar eens installeren. Thankyou!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.