//

summerboard thema's

summerboard thema's discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn hele mooie thema's te krijgen voor Summerboard maar op het een en ander manier blijf ik problemen houden met het Foto's, weer en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-08, 18:03
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard summerboard thema's

Er zijn hele mooie thema's te krijgen voor Summerboard maar op het een en ander manier blijf ik problemen houden met het Foto's, weer en Kaarten icoontje.

Ik heb nu een aantal thema's geprobeert meer het blijft problemen geven.

Zijn er ook mooie thema's die bedoelt zijn voor de Nederlandse taal en zo niet wat doe ik dan fout, zelfs het naar aanpassen via cyberduck werkt niet.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-08, 20:20
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Wanneer je een thema installeert die niet voor de nederlandse taal is gemaakt dan kan je inderdaad veel problemen hebben met iconen enzo. Enige oplossing is de thema die je leuk vindt aan te passen aan het nederlands.Dus maps wordt kaarten , adressbook wordt adresboek enzo. Je moet gewoon de naam van de iconen aanpassen, meer niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
summerboard laadt niet het volledige thema in. Harm Jailbreak apps en thema's 2 09-10-08 12:32
Thema's in Summerboard werken niet... Thomas H. Unlock [archief] 5 22-04-08 13:10
Family guy thema voor Summerboard AeronNL Jailbreak apps en thema's 4 06-12-07 20:23
Final Fantasy VII thema voor Summerboard AeronNL Jailbreak apps en thema's 0 05-12-07 14:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.