iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

croiman 28-03-08 20:30

Met digitale camera's is dit mogelijk ja.

cyrano 29-03-08 11:16

ik had graag een app gehad die als je gewoon door de straten loopt bijvoorbeeld en denkt ach, even me mail checken, kunt kijken of er een netwerk beschikbaar is, YES er zijn netwerken ....
Helaas allemaal beveiligd!
Dat er een app komt die de codes kan ontrafelen ofzoiets dergelijks en dat je dan toch gewoon daar kunt inloggen!

Not a bad idea ontwikkelaars

tonyy 31-03-08 17:48

- GPS via extern bluetooth apparaat of eender hoe :)
- afleverrapporten
- flash(lite) ondersteuning
- luidere speakers (zonder oortjes in dus)

truckdiver 31-03-08 18:03

een simpel timetracking programma.
zodat ik mijn uren van het werk kan ingeven elke dag.
En deze op het einde van de week en einde van de maand opgeteld kan zien en zo kan vergelijken mijn mijn gewerkte uren op mijn loonstrookje.
liefst niet via het internet,die zijn er al genoeg.
heb geen Wi-Fiondersteuning op het werk en via edge geen zin op te internetten;

toontje 01-04-08 23:56

is het mogelijk de meldingstoon (waarschuwingstoon) voor agenda afspraken te wijzigen in een duidelijker hoorbaar signaal?????

Stiruam 02-04-08 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 88935)
Met digitale camera's is dit mogelijk ja.

hehe ja ik was er dit weekend ook achter gekomen dat het kon met een gemodde camdriver voor me k800i... Vandaag heeft me broertje de k800i echter om zeep geholpen dus het was plezier van korte duur... R.i.p. Nja zoiezo vreemd dat ze het nog niet hebben gemaakt het is namelijk geweldig gaaf!:D

Greetz, Stiruam

croiman 02-04-08 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toontje (Bericht 91315)
is het mogelijk de meldingstoon (waarschuwingstoon) voor agenda afspraken te wijzigen in een duidelijker hoorbaar signaal?????

Dit is mogelijk ja

toontje 02-04-08 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 91688)
Dit is mogelijk ja

Geweldig, dat dit mogelijk is, maar hoe nu verder???? Ik heb Matrixpc; croiman29google; www hackers nl bekeken maar kom niet verder. Is croiman genegen mij verder te helpen. Ik woon niet ver van Heusden en zou graag contact krijgen.
Ik hoor wel groet Toontje

croiman 03-04-08 20:00

heb je t geluid wat je als die melding wilt gebruiken?

toontje 03-04-08 20:35

ieder geluid is voor mij oke, als ik het maar kan horen!!!

croiman 03-04-08 20:57

zal eens zien vo ander geluidje te maken vo u

lekzzz 04-04-08 13:16

ik zat te denken, iets om je schermnaam te wijzigen bij mobilechat. Handi als ik vanaf de iphone chat omdat kenbaar te maken

Stiruam 05-04-08 17:01

Da kan als je em wil veranderen naar beejive gaan en daar een andere naam installen en dan mobile chat opstarten :p alleen das nogal veel werk :p

Greetz, Stiruam

iphoner32 06-04-08 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joep (Bericht 60165)
Een springlet voor telefoongids lijkt me ideaal..

Voor de rest.. Skype.. Flash player.....

Videocamera met MPEG4:)

Breedbeeld weergave voor calendar..

Mooi lijstje ;-)

forum.bericht 06-04-08 15:27

" programma's die we graag zouden willen zien op de iPhone maar die er nog niet zijn "

Een boodschappenlijst. Vreemd dat die er niet is want voor PDA zijn er verschillende. Er is wel iets wat er op lijkt maar dat werkt via Internet dus niet echt handig.

Dus gewoon een native applicatie waarin een lijst met alle zaken die je op een boodschappenlijst (en zelf toegevoegde) kunt tegenkomen. Je moet dan aantal kunnen ingeven, sorteren op wel/niet nodig, etc.

iphoner32 07-04-08 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kingster (Bericht 12904)
Het verbaasde mij dat er nog geen currency converter voor vreemde valuta bestaat. Die gebruik ik erg veel en is op bijna elke mobiele telefoon wel te installeren.

Wss heb je uw antwoord al, maar dit is mogelijk bij converter.

Wisselkoersen, snelheid, lengtematen etc...

bob-art 07-04-08 13:17

Ik vind dit een aardige serie maar, is er ook iemand die alle aangegeven wensen verzamelt, rubriceert, doorgeeft aan lieden die daarmee aan de slag wensen te gaan en vervolgens een overzicht maakt van de resultaten en waar die te vinden zijn?
Nu moet ik overal zoeken tot ik toevallig iets tegen kom dat aan mijn wensen voldoet en mogelijk is zo'n programmaatje al ergens maar kan ik het niet vinden.

iphoner32 07-04-08 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bob-art (Bericht 94622)
Ik vind dit een aardige serie maar, is er ook iemand die alle aangegeven wensen verzamelt, rubriceert, doorgeeft aan lieden die daarmee aan de slag wensen te gaan en vervolgens een overzicht maakt van de resultaten en waar die te vinden zijn?
Nu moet ik overal zoeken tot ik toevallig iets tegen kom dat aan mijn wensen voldoet en mogelijk is zo'n programmaatje al ergens maar kan ik het niet vinden.

Dit zou eigenlijk nog handig zijn...

Alle mogelijk wensen (die hier al aangegeven zijn door leden) op een rijtje... En eventueel de app bij waarmee dit kan gedaan worden... Of simpelweg een link naar de wiki(voor meer info ofzo)

Mooi voorstel;-)

iphoner32 07-04-08 13:50

Waar ik plots opkom... Youtuberipper?

Maar dit wordt niet simpel veronderstel ik?:-)

Muppie 07-04-08 14:03

Sorry, heb niet alle 11 pagina's gelezen....
Maar voor mij persoonlijk zou ik graag willen:
- SMS teller
- SMS tekens teller tijdens t smsen
- Via bluetooth foto's kunnen doorsturen
- Filmpjes maken met de camera


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.