iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

sausje 07-04-08 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoner32 (Bericht 94644)
Waar ik plots opkom... Youtuberipper?

Maar dit wordt niet simpel veronderstel ik?:-)

is er toch al? zie installer...

ButcherJF 07-04-08 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoner32 (Bericht 94644)
Waar ik plots opkom... Youtuberipper?

Maar dit wordt niet simpel veronderstel ik?:-)

MxTube bedoel je ;)?

paconl 07-04-08 20:21

microsoft office en flashplayer.

forum.bericht 07-04-08 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paconl (Bericht 94882)
microsoft office.

Op een mobiel telefoontoestel??????

paconl 07-04-08 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 94927)
Op een mobiel telefoontoestel??????

Ja, ik zou het erg handig vinden om words en excel bestanden op mijn iphone in te lezen en te bewerken....waarom al die vraagtekens?

MeX 08-04-08 17:03

een progje die het data gebruik aan geeft per dag/ week ...

Bertje 08-04-08 18:36

microsoft en apple.. Lol!

paconl 08-04-08 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bertje (Bericht 95382)
microsoft en apple.. Lol!

Leef jij in een grot? Microsoft en Apple hebben al jaren geleden de strijdbijl begraven, er is ook office voor de mac dus waarom niet voor de iphone?
Office 2008 for Mac - Simplify Your Workday | Mactopia

Abaddon 09-04-08 19:58

Wishlist
 
Skype en navigatie op basis van een bluetooth gps module

iphoner32 09-04-08 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paconl (Bericht 95393)
Leef jij in een grot? Microsoft en Apple hebben al jaren geleden de strijdbijl begraven, er is ook office voor de mac dus waarom niet voor de iphone?
Office 2008 for Mac - Simplify Your Workday | Mactopia

Idd, heb deze vorige week zien staan in Londen. (applestore)

Echt een sensatie in feite om eens de Applestore binnen te stappen in Londen!!! Wat een winkel!!!

msunique 09-04-08 21:00

Ik wil graag een programma waarmee ik makkelijk mijn cijfers voor school kan bijhouden...

dus dat je een tabel hebt
links = allemaal vakken
helemaal recht = gemiddelde.

lijkt me veel handiger/sneller dan in je agenda zetten en steeds gemiddelde bereken om te kijken of je nou wel of niet over gaat :P
ik weet dat het makkelijk is om te maken, maar ik heb er echt geen verstand van programmeren, ik kan wel goed photoshoppen... dus als iemand samen met mijn (of alleen) zoiets wilt maken...

Mr.nightsea 10-04-08 14:59

Hallo!!

Wat wel een mooie toevoeging zou zijn als er een optie zou komen om tracks te wissen op je iPhone. B.v. tijdens luisteren vindt je een nummer niet leuk meer...weg ermee!!

dingemansje 10-04-08 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door msunique (Bericht 95984)
Ik wil graag een programma waarmee ik makkelijk mijn cijfers voor school kan bijhouden...

dus dat je een tabel hebt
links = allemaal vakken
helemaal recht = gemiddelde.

lijkt me veel handiger/sneller dan in je agenda zetten en steeds gemiddelde bereken om te kijken of je nou wel of niet over gaat :P
ik weet dat het makkelijk is om te maken, maar ik heb er echt geen verstand van programmeren, ik kan wel goed photoshoppen... dus als iemand samen met mijn (of alleen) zoiets wilt maken...

Ja, eigenlijk nooit aan gedacht, maar wel een heel goed idee.
En dan zou het helemaal mooi zijn dat je ook kan invullen hoe vaak dat cijfer meetelt.
Alleen heb ik jammer genoeg ook geen verstand van programmeren.

bob-art 10-04-08 19:45

gehoorde of geziene podcasts
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.nightsea (Bericht 96276)
Hallo!!

Wat wel een mooie toevoeging zou zijn als er een optie zou komen om tracks te wissen op je iPhone. B.v. tijdens luisteren vindt je een nummer niet leuk meer...weg ermee!!

Ja dat lijkt mij prima en dan ook bij podcasts want als ik die heb gehoord of gezien hoef ik die niet meer

toontje 10-04-08 21:45

agendawaarschuwingsgeluid
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 92524)
zal eens zien vo ander geluidje te maken vo u

terugkomend op mijn vraag en de aan mij gezonden mail:

Als het mogelijk is een van de standaardgeluiden van de iphone te kiezen zou perfect zijn. Daar staan geluiden bij die goed hoorbaar zijn.

Ik wacht af!!!

Baarle Nassau 10-04-08 22:48

Ik zou het prettig vinden om een snelkoppeling op mijn scherm te krijgen voor het in en uitschakelen van de bleuth. stand.

verder niets, want hij is top

croiman 11-04-08 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toontje (Bericht 96519)
terugkomend op mijn vraag en de aan mij gezonden mail:

Als het mogelijk is een van de standaardgeluiden van de iphone te kiezen zou perfect zijn. Daar staan geluiden bij die goed hoorbaar zijn.

Ik wacht af!!!

Dat is geen probleem, maar moet er ook tijd vo hebben, zal er vant weekend es na zien ok?

SSSSS 11-04-08 03:25

Wat ik graag zou willen zien is de nederlandse versie van SPOOF wat een geinig ding is dit zeg niet normaal, ik ben diegene erg dankbaar als dit mogelijk kon zijn:D::D:D:D:D

SPOOFAPP is een programma waarbij je een ander gek kunt maken door te bellen met een andere nummer maar met jou toestel:D Het kan in amerika wel maar niet in met de nederlandsenummers:(

toontje 11-04-08 07:59

waarschuwingstoon agenda
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 96615)
Dat is geen probleem, maar moet er ook tijd vo hebben, zal er vant weekend es na zien ok?

Het was niet de bedoeling je te haasten!!!
Heb alle tijd !! Ik zie of hoor wel wat
bedankt.

Stiruam 12-04-08 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SSSSS (Bericht 96620)
Wat ik graag zou willen zien is de nederlandse versie van SPOOF wat een geinig ding is dit zeg niet normaal, ik ben diegene erg dankbaar als dit mogelijk kon zijn:D::D:D:D:D

SPOOFAPP is een programma waarbij je een ander gek kunt maken door te bellen met een andere nummer maar met jou toestel:D Het kan in amerika wel maar niet in met de nederlandsenummers:(

Hehe spoofapp kan makelijk nederlands maar de providers waar je aan betaal supporten alleen US vandaar :(

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.