iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

SSSSS 12-04-08 17:32

hmmm
 
begrijp het nogsteeds niet kan ik dat dus niet installeren?

Jordy 12-04-08 17:46

Radio zou wel mooi zijn!

danieldereus 12-04-08 18:34

inderdaad dat de radioremote weer werkt:D

Stiruam 12-04-08 19:11

Nja alleen de gewonen remote zou al geweldig zijn ja... Radio zal niet zo snel gebeuren denk ik xD

Greetz, Stiruam

danieldereus 12-04-08 19:17

inderdaad:D

kalifa 13-04-08 11:46

DuikSoftware
 
Een Progje waarbij je makkelijk een duik logboek kan bij houden en die je dan kan synchroniseren met je computer.

berserkrico 13-04-08 22:27

LINERIDER!

DonYannickova 16-04-08 16:35

een deftig dj programma zodat ik onderweg kan mixen én opnemen

steelo 16-04-08 16:48

een simpele iphone chat proggie

Lorsk8 16-04-08 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steelo (Bericht 99438)
een simpele iphone chat proggie

Fring?? https://forum.iculture.nl/f8/ap...op-iphone.html

Charlotte*** 21-04-08 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Muppie (Bericht 94657)
Sorry, heb niet alle 11 pagina's gelezen....
Maar voor mij persoonlijk zou ik graag willen:
- SMS teller
- SMS tekens teller tijdens t smsen
- Via bluetooth foto's kunnen doorsturen

deze 3 zou ik ook heel graag zien + nog sms afleverrapporten :-)

lesouvage 22-04-08 01:09

Iradio is the internetradio client voor de iPhone
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 97275)
Nja alleen de gewonen remote zou al geweldig zijn ja... Radio zal niet zo snel gebeuren denk ik xD

Greetz, Stiruam

Google op "iRadio iPhone". Op radiostations die op 24 kb "uitzenden" werkt het zelfs met een edge verbinding. Eindeloos veel zenders

NEVSKI 22-04-08 03:41

Ik zou een agenda die de herinnering op de desktop (of springboard noemen jullie dat toch?) laat zien fijn vinden... Ik ben al zo'n held in dingen vergeten, maar met mijn HTC windows 6 bak vergat ik nooit iets: alles stond de hele dag voor mijn neus...... Nu moet ik mijn agenda in en dat vergeet ik... :)

bob-art 22-04-08 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NEVSKI (Bericht 102408)
Ik zou een agenda die de herinnering op de desktop (of springboard noemen jullie dat toch?) laat zien fijn vinden... Ik ben al zo'n held in dingen vergeten, maar met mijn HTC windows 6 bak vergat ik nooit iets: alles stond de hele dag voor mijn neus...... Nu moet ik mijn agenda in en dat vergeet ik... :)

Maar die zit er toch (iCal) en als je de tijd instelt wordt je netjes gewekt.

donkeysbridge 22-04-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bob-art (Bericht 102505)
Maar die zit er toch (iCal) en als je de tijd instelt wordt je netjes gewekt.

Ik denk dat bedoelt wordt (en dat zoek ik ook) dat je afsprakenlijst zoals in je agenda wordt weergegeven op je springboard. Durfhet bijna niet te zeggen, maar zoals bij ahum - windows mobile ...

Een soort van afspraken overzicht van deze dag.

DonYannickova 22-04-08 18:54

er is zo'n app heb ik gezien op deze video maar duidelijk is het niet
en de app in de video gaat over iets helemaal anders

hier:
YouTube - iPhone aircrack
op zijn standby springboard zie je het

Stiruam 22-04-08 20:16

Das Wi-Fi cracking tool die NIET werkt.. Deze is bedoeld om sniffed packets die gejat zijn via een COMPUTER te kraken op de iPhone... Niets bijzonders dus want dit kan je pc ook maar dan 10x sneller... Dus nee het is geen mobile cracking suite...

Greetz, Stiruam

toontje 22-04-08 20:47

agenda meldingstoon
 
agenda meldingstoon in behandeling bij CROIMAN

Onder beltonen staat TRILLER . Dat zou mij wel passen, indien mogelijk. Verder is mij vraag of de lengte van de toon iets langer kan dan de standaard tijd. Mocht het niet lukken ook goed, maar dan graag even bericht.

Tot snel gr. Toontje

DonYannickova 22-04-08 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 102730)
Das Wi-Fi cracking tool die NIET werkt.. Deze is bedoeld om sniffed packets die gejat zijn via een COMPUTER te kraken op de iPhone... Niets bijzonders dus want dit kan je pc ook maar dan 10x sneller... Dus nee het is geen mobile cracking suite...

Greetz, Stiruam


ja maar ik zeg het toch... het gaat niet over die aircrack maar over die zen startscherm... daar staan die zen agenda punten op...

iphoner32 23-04-08 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 94700)
MxTube bedoel je ;)?

Thx Butcher & Sausje!

Wist ik niet ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.