iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

donkeysbridge 23-04-08 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonYannickova (Bericht 102806)
ja maar ik zeg het toch... het gaat niet over die aircrack maar over die zen startscherm... daar staan die zen agenda punten op...

Hmm, ik kom net een progje tegen die veel doet, en dat heet Caterpillar.
Met dit progje wordt oa. ook het sms bericht gefilterd (alleen melding of alleen naam, of alles) EN de kalender of activiteitenlijst wordt weergegevn op het standby scherm. Mooi mooi mooi.

is alleen een betaalde service ... jmmr :cool: Eerste 3 dagen gratis.

iemand die iets soortgelijks - maar dan gratis - heeft gezien? :D:D

Ik houd me aanbevolen.

remb0 25-04-08 18:13

hmm jah eigenlijk zijn alle progs al aan bod gekomen dacht ik zo. misschien een calculatieprog voor de kosten van je telefoon met uitgebreide statistics over wie je belt enzo.

toontje 25-04-08 18:45

instellingen
 
het zou voor mij heel wenselijk zijn als de aangemaakte instellingen pas gewijzigd worden na vraag om bevestiging. Het gebeurt nu per ongeluk bij het nazien (controleren) van de ingebrachte instellingen

Stiruam 25-04-08 19:36

Nja dat wordt moelijk want das geen app das een system tweak :p

Greetz, Stiruam

toontje 25-04-08 19:57

Je zult wel gelijk hebben. Ik weet zelf niet goed het verschil. Ik zou het fijn vinden als APPLE hiervoor met een oplossing kwam

Toontje

msunique 26-04-08 21:31

kan iemand miss iets maken waarmee je naar de volgende pagina kan (van je summerboard) dmv je iPhone te shaken? dus naar links shaken om een pagina naar recht te gaan enz, lijkt me best handig

Arjanb 27-04-08 21:16

niet handig lijkt me, wel leuk:P

Tolly 29-04-08 14:59

Cam
 
Weet iemand of er een tool bestaad waarmee je je i-phone kunt gebruiken als webcam?? Dit lijkt me echt super aangezien deze toch al aangesloten zit aan je pc.
Ik hoor het graag. :)

jeremy14 29-04-08 15:13

- Betere sms functie
- Beter Bluetooth O.a uziek, video's, foto's
- Videocam ( met firmware update)
- en ondersteuning voor Wi-Fi N

Downburstx 29-04-08 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tolly (Bericht 105638)
Weet iemand of er een tool bestaad waarmee je je i-phone kunt gebruiken als webcam?? Dit lijkt me echt super aangezien deze toch al aangesloten zit aan je pc.
Ik hoor het graag. :)

Ik heb wel ergens gelezen dat iemand op zijn Mac het videobeeld heeft gekregen. Of het ook voor wiskunde kan of uberhaubt als webcam gebruikt kan worden in andere applicaties weet ik niet.

byboy 30-04-08 22:21

-dreamweaver

Lorsk8 02-05-08 09:22

- Teamspeak
- Filmen
- Online games

osse 02-05-08 18:15

een voice-morphing programma zoals AV voice changer diamond maar dan te installeren op de iphone en waarmee men het programma kan openen en gewoon bellen naar eender welke nummer met een stem vervorming,
er bestaat al iets gelijkaardigs voor de iphone: spoofapp, dit lijkt mij een tof programma maar je moet per minuut dat je belt nog eens xtra betalen...

glimph 03-05-08 15:10

Een programma'tje waarbij de iphone een beep geeft als de batterij bijna leeg is. Nu zegt hij niets, buiten dat het op het scherm komt. Maar als je aan het bellen bent kijk je daar niet naar en valt deze gewoon uit zonder waarschuwing.... :rolleyes: Lastig.

CB3 03-05-08 17:52

Levende Iconen
 
Levende iconen:
-Dat de klok niet steeds op kwart over tien blijft staan, maar de juiste tijd aangeeft.
-Dat het weer niet altijd volle zon en 23 graden aangeeft maar het werkelijke weer op door mij opgegeven locatie.
-Dat mijn bovenste foto het foto's-icoon verfraait.
-En dat mijn laatste notitie heel klein zichtbaar is op het notes-icoontje!
Als er al iets van bestaat verneem ik dat heel graag!

Jewcookie 04-05-08 20:29

Volgens mij zijn de icons op je springboard statisch, deze kunnen dus niet bewegen of bewegend gemaakt worden zoals jij wil denk ik.

ButcherJF 04-05-08 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jewcookie (Bericht 107611)
Volgens mij zijn de icons op je springboard statisch, deze kunnen dus niet bewegen of bewegend gemaakt worden zoals jij wil denk ik.

Klopt (deels). Nog niet. En daarom heet dit topic ook 'Welke apps zou jij graag op de iPhone zien?'. Oftewel: wat is er nog niet of kan er nog niet maar zou je wel graag willen?;)

Want dat het mogelijk zou moeten zijn (maar misschien wel heel moeilijk te maken of een te zware belasting van het systeem veroorzakend) bewijst het agenda-icoon waarop immers de dag en datum actueel worden weergegeven?

iMario 04-05-08 22:50

Met alleen een Flash player ben ik eerst wel tevreden :D

deuxani 06-05-08 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door donkeysbridge (Bericht 103313)
Hmm, ik kom net een progje tegen die veel doet, en dat heet Caterpillar.
Met dit progje wordt oa. ook het sms bericht gefilterd (alleen melding of alleen naam, of alles) EN de kalender of activiteitenlijst wordt weergegevn op het standby scherm. Mooi mooi mooi.

is alleen een betaalde service ... jmmr :cool: Eerste 3 dagen gratis.

iemand die iets soortgelijks - maar dan gratis - heeft gezien? :D:D

Ik houd me aanbevolen.

Dat is inderdaad precies wat ik ook zoek! Afspraken op het standby scherm zoals hoe µCalendar dat doet en zoals dat in de meeste smartphones aanwezig is. Gratis wel te verstaan :)

FreakyFlor 07-05-08 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cheiz (Bericht 77670)
Ichat!!!!! Msn!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaa


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.