iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

Brighdy 08-05-08 01:44

Ik heb het niet kunnen vinden maar is er een aanpassing voor de agenda.
Wil namelijk de frequentie van herhaling anders hebben dan nu de opties zijn vanwege m'n werkrooster. Misschien een optie om zelf de frequentie te bepalen of in mijn geval om de drie en zes weken.

ButcherJF 08-05-08 06:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brighdy (Bericht 109421)
Ik heb het niet kunnen vinden maar is er een aanpassing voor de agenda.
Wil namelijk de frequentie van herhaling anders hebben dan nu de opties zijn vanwege m'n werkrooster. Misschien een optie om zelf de frequentie te bepalen of in mijn geval om de drie en zes weken.

Dat kun je toch invoeren in Outlook? Juiste terugkeerpatroon invullen (keert iedere 3 c.q. 6 weken terug), syncen via iTunes en het staat in je iPhone.

Brighdy 08-05-08 16:14

Klopt helemaal maar vrouwtje heeft ook een iPhone maar een andere agenda als ik en hebben maar 1 computer. Vandaar.

marcoryn 09-05-08 09:25

Ik hoop dat er ooit nog eens een programma op de Iphone verschijnt welke ik op mijn vario 2 had.
Het heet MTUX Windows Mobile - My Mobile. Installeren op wm6 en op pc en vervolgens kon je via active sync (jaja, dat systeem wat het meer niet als wel deed) je telefoon overnemen via de pc.
Voordeel voor mij was dat ik snel smsjes kon tikken via pc, niemand op werk die me de hele dag op mijn tel. zag smsen.
Deze app zie ik heel graag voor de Iphone. Links in het groot op mn scherm de
iphone..te bedienen met mijn muis ;-)


http://www.mtux.com/mymobiler12.jpg

Doerk 10-05-08 13:23

Ik heb gezien dat de pin lay-out van een iPod connector een line-in bevat.
Weet er iemand of hier al een applicatie voor bestaat en of die ook te draaien valt op een iPod Touch?

Ik ga mijn iPod Touch verkopen en de geïntreseerde wilt hem als hij de line-in kan gebruiken. Hij heeft al een app gevonden voor de phone maar die zou de touch doen crashen.

Tnx,
Dirk

gemmelos 10-05-08 15:32

- GPS via extern bluetooth apparaat of iets anders..
- SMS tekens teller tijdens het smsen
- Via bluetooth afbeeldingen kunnen doorsturen
- Filmpjes maken met de camera

;):cool::cool::p;)

dannyzreac 11-05-08 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoner32 (Bericht 94644)
Waar ik plots opkom... Youtuberipper?

Maar dit wordt niet simpel veronderstel ik?:-)

die is er al hoor;) het heet MxTube:cool:

ikhouvanmijniphone 13-05-08 20:02

Ik zou graag een code willen instellen die alleen zit op je Tekstberichten (en eventueel op je email). Want je kan nu een code instellen, die je na iederekeer standby moet invullen, veel te lastig!
bestaat dat al?

Alexanderrr 13-05-08 20:04

Een tweede browser/Safari zodat als ik een stream aan heb ik alsnog kan surfen!

eriks 13-05-08 21:25

Een app die mijn geheugen helpt trainen zoals dat bestaat bij nintendo.
En wat ik zeker zoek is een soort app dat ik via mijn Mac notities kan maken en deze kan sync met de iPhone en omgekeerd. Als dit bestaat wil ik het al mag ik ervoor betalen :)

marknijhuis 16-05-08 18:02

een soort van internet-radio ben ik dacht ik al tegengekomen op installer, weet het niet zeker hoor!:)

iMario 16-05-08 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marknijhuis (Bericht 113555)
een soort van internet-radio ben ik dacht ik al tegengekomen op installer, weet het niet zeker hoor!:)

ja die is er idd al:)

marcoryn 16-05-08 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 113565)
ja die is er idd al:)

Zoek op iradio :cool:

Lance Law 19-05-08 11:54

Bestaat er een applicatie waar je contacten kunt in verbergen ? Met Pysl kun je sms berichten geheim houden, maar t zou leuk zijn mocht ik ook een aantal van mijn contacten geheim kunnen houden ;-)

martijn77 21-05-08 20:51

ik ben helemaal nieuw hier, maar weet iemand of er plannen zijn voor een navigatie systeem voor de iphone en dan met name voor de nieuwe die gaat komen met gps. komt er een soort van tomtom voor?

gemmelos 23-05-08 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martijn77 (Bericht 115855)
ik ben helemaal nieuw hier, maar weet iemand of er plannen zijn voor een navigatie systeem voor de iphone en dan met name voor de nieuwe die gaat komen met gps. komt er een soort van tomtom voor?

dat weet nog niemand maar volgens mij is het navigatieprogramma dan gewoon google-maps..

vraagie:
Komt er misschien een app aan waardoor je het beeld ook het SMS en MAIL kan draaien zodat je een groter toestenbord hebt.??
zo niet, dan is dit misschien een ideetje voor iFoneguide ofso... :p

Cedric_iphone 27-05-08 19:07

Flash Player Zou Vett Zijn :)

iMario 27-05-08 19:09

GTA IV zou ik er graag op zien! :p
nee uhh.. ik vind hem eigenlijk wel top zo alleen voor zo'n top apparaat mogen erwel wat mooiere games komen (die gaan ook komen trouwens lol:p)

Beaux 30-05-08 01:33

Is denk al voorbij gekomen:
Office!!!!
Veel meer games voor de iphone want met NES en sNes is niet iest waarvoor je een iphone koopt.

maar het liefst Securew2

sausje 30-05-08 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beaux (Bericht 119516)
maar het liefst Securew2

Securew2? is dat niet die tool voor 802.1x netwerken? troost je, dat wordt ondersteund vanaf 2.0!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.