iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

cavok 28-11-07 11:16

Wat ik mis:
-ik zou graag muziek willen streamen naar mijn stereo via de airport-express (dit doe ik nu nog met mijn laptop).
-skype
-currency converter

Stiruam 28-11-07 17:10

@Cavok: Ik snap punt een niet je bedoeld naar draadloze boxen muziek streamen..? Klinkt wreed xD

cavok 28-11-07 17:56

Nou, je kan niet naar draadloze boxen streamen, maar je kan dus wel draadloos naar je stereo streamen. Dit heet airtunes en is een onderdeel van Itunes.
Je hebt daarvoor een airport express voor nodig.
Ik heb in een kast in de woonkamer naast mijn stereo ook een printer er op staan zodat ik makkelijk wireless kan printen. Werkt perfekt!

Ik heb begrepen dat het op de iphone niet goed werkt omdat de wi-fi verbinding niet snel genoeg is, zodat er geen stabiele verbinding is.

Off-topic (sorry): Wat ook een mooi wireless systeem schijnt te zijn is SONOS.

Stiruam 28-11-07 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cavok (Bericht 20947)
Nou, je kan niet naar draadloze boxen streamen, maar je kan dus wel draadloos naar je stereo streamen. Dit heet airtunes en is een onderdeel van Itunes.
Je hebt daarvoor een airport express voor nodig.
Ik heb in een kast in de woonkamer naast mijn stereo ook een printer er op staan zodat ik makkelijk wireless kan printen. Werkt perfekt!

Ik heb begrepen dat het op de iphone niet goed werkt omdat de wi-fi verbinding niet snel genoeg is, zodat er geen stabiele verbinding is.

Off-topic (sorry): Wat ook een mooi wireless systeem schijnt te zijn is SONOS.

Ahaah ja dat wist ik zo ongv wel :p Dat Sonos ding heb ik ook laatst gezien maar ik herinnner me dat ie verschrikkelijk duur was:eek:

Greetz, Stiruam

Stibou 28-11-07 18:12

1000€ voor de goedkoopste,van een uitbreiding gesproken...:o

Stiruam 28-11-07 21:15

Jaah wie koopt dat nou... :p
Echter back to the forum, ik zag dat er nu ook een voice chat was voor de iPhone... Dat gaat in de richting van Voip voor iPhone :D

Dylan 28-11-07 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 13885)
uhm, dat doet ie toch? althans de mijne wel met de parrot in mijn auto... werkt als een trein. beetje jammeer alleen dat je geen files kan uitwisselen via bluetooth met andere telefoons

Nou, alle andere bluetooth telefoons connecten volledig automatisch in me auto op me parrot.

De iPhone daarintegen niet, die connect alleen automatisch als ik met bluetooth AAN de motor start, start ik mijn motor echter eerder en zet daarna pas me bluetooth aan dan connect die niet en moet ik hem iedere keer zelf paren.

sjowol 28-11-07 23:56

mijne niet hoor... die paart dan gewoon ook.. misschien paart ie niet lekker omdat ie niet virgin is ;)

Blackydiamond 29-11-07 02:03

Vraagje

Bij installer krijg je zeg maar een menu van appilicaties die je op je telefoon kan zetten
maar er zijn nog meer appilicaties lijsten is mij vertelt van 3e die dat uploaden
dan moet je ergens een keywoord intikken en dan krijg je nog meer appilicaties
maar ben dat woord vergeten
wie weet het ?

alvast bedankt

sjowol 29-11-07 02:05

niet dubbel postten he?! heb je vraag al in een ander topic beantwoord
overigens hele goeie wiki hoor

Blackherrie 04-12-07 11:12

Een soort database pakketje om een knowledge base'je aan te maken.


Wellicht is het er al, dan graag de link :)

MarkBender 04-12-07 16:04

msn lijkt me wel handig niet via internet dat is ruk maar gewoon als een .app

sjowol 04-12-07 17:19

aangezien je voor msn ALTIJD een data-connectie moet hebben zie ik niet in wat het voordeel van een native-MSN app tegenover een webapp zou zijn hoor... maar als je dat wel vins moet je maar eens appollo downloaden.
ik ben persoonlijk blij met beejive

Riccardo 04-12-07 19:25

Ik zou graag via Wi-Fi op de universiteit kunnen internetten..

quint 06-12-07 10:51

notities of dergelijk synchroniseren
 
iemand een idee hoe men de notities of iCal volledig kan synchroniseren ?

Nikooos 06-12-07 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo (Bericht 23368)
Ik zou graag via Wi-Fi op de universiteit kunnen internetten..

En waarom kan dat niet? :confused:

ButcherJF 06-12-07 20:07

Een soort van Taskswitcher, waarbij je dus niet eerst de gebruikte applicatie hoeft af te sluiten om (via springboard) een andere te starten. Ik besef terdege dat hierin tegelijkertijd het WindowsMobile-gevaar schuilt van onnoemelijk veel applicaties op de achtergrond open hebben staan. Maar, als we dan toch bezig zijn, een 'iTaskSwitch' die alle apps afsluit die ermee geopend zijn, behalve de laatste?

sjowol 06-12-07 21:42

bestaat allang man...kijk maar ff naar Dock

ButcherJF 07-12-07 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 24514)
bestaat allang man...kijk maar ff naar Dock

Ok, thnx, wist ik dus niet.
Zet hem er toch maar niet op, heb nl. (nog) geen zin om BSD Subsystem ook te installeren. Daarvan lees ik te vaak dat je er aan vastzit tenzij je restored. Is toch een dikke 6 MB.

Basci 07-12-07 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kees (Bericht 14121)
Die is er: VNSea (via Installer.app)

Ik ben bezig om mijn VPN op mijn Iphone in te stellen, alle gegevens staan bij mijn PPTP ingevuld maar ik kan nergens het Domein kwijt. Zonder dit kan ik geen verbinding maken, iemand een oplossing?

sjowol 07-12-07 01:12

ff VNC installeren op je pc-tje vnsea is een vnc client/server
(de naam zegt het al.. het is niet vpnsea maar vnsea ;))
RealVNC - RealVNC remote control software

Basci 07-12-07 01:25

Ik probeer een vpn in te stellen met mijn werk. Op de pc werkt dit al prima want daar is naast een server een domein ingesteld. Kan deze alleen nergens kwijt in de iphone. Ik zit nu in settings,vpn op de iphone.

iFlow 07-12-07 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D@ni (Bericht 11380)
Een goede sms applicatie, niet alle berichten naar dezelfde persoon onder elkaar en natuurlijk sms met afleverrapport:rolleyes:

SMSD via installer heeft alles wat je zoekt, behalve het afleverrapport uiteraard.
Wel gewoon inbox/outbox idee.

pietsnot 07-12-07 23:28

een app die op bepaalde tijden automatisch op Silent mode gaat, ongeacht hoe je het knopje hebt staan!

Handig voor op werk of school!

Frox 08-12-07 01:15

Lol,....ik zat vandaag nog aan iets dergelijks te denken.
Een soort van 'Ringtone-Time Management'......

Op bepaalde tijden kunnen instellen of je voluit je lekkere ringtone eruit wilt gooien of alleen op 'trillen' wilt hebben.
Voor mij wel handig op school,....onder schooltijd gewoon zeker zijn van het feit dat je niet de les stoort.

Basci 08-12-07 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 24682)
ff VNC installeren op je pc-tje vnsea is een vnc client/server
(de naam zegt het al.. het is niet vpnsea maar vnsea ;))
RealVNC - RealVNC remote control software

Dit werkt echt perfect! Erg gaaf!

Probeer het zelfde te doen met de PC op mijn werk, alleen deze zit achter een VPN, weet jij of het dan ook mogelijk is? Tnx!

drive_a_legend 08-12-07 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frox (Bericht 25078)
Lol,....ik zat vandaag nog aan iets dergelijks te denken.
Een soort van 'Ringtone-Time Management'......

Op bepaalde tijden kunnen instellen of je voluit je lekkere ringtone eruit wilt gooien of alleen op 'trillen' wilt hebben.
Voor mij wel handig op school,....onder schooltijd gewoon zeker zijn van het feit dat je niet de les stoort.

dit moet er inderdaad komen.
Maar dan uitgebreider - ook BT en Wi-Fi moet zo gecontroleerd kunnen worden toch?
Schooltijd : geen ringtone - wel Wi-Fi - geen BT bvb.
Thuis : luid - BT en Wi-Fi aan
's nachts : langzaanm luider wordende ringtone - geen Wi-Fi of BT.

zoiets dus

Maurelio1988 08-12-07 18:29

wat doet een vnc client/server eigenlijk? ben niet zo thuis hierin :rolleyes::$

Stiruam 08-12-07 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurelio1988 (Bericht 25235)
wat doet een vnc client/server eigenlijk? ben niet zo thuis hierin :rolleyes::$

Vnc server zend live beelden van je PC naar een ander systeem (hier dus een iPhone) je kan vaak de muis en het toetsenbord ook besturen door een virtual mouse en toetsenbord. Dus eigenlijk een vervanger van je beeldscherm. Zo heb ik een computer boven op zolder met staan met Tight VNC die 24/7 aan het downloaden is en hij heeft geen beeldscherm geen muis en geen toetsenbord en ik bestuur hem via me gewone PC:D

Een VNC vieuwer is het programma wat die live streams opvangt en afspeeld op het andere systeem. En deze zend weer commando's van het toetsenbord of bewegingen van de muis terug naar de VNC server

EDIT: Ik heb ff een video voor je gezocht!

YouTube - Using VNC on Hacked iPhone to Access Chat Client

Greetz, Stiruam

Destiny 09-12-07 02:24

Sms in landscape mode. Typ dan vele malen beter en sneller

Stiruam 09-12-07 15:18

Een Lua player. Das de makkelijkste code taal die er is en de data hoeft niet Ge-Compiled worden waardoor aanpassen, updaten en leren van de codes erg makkelijk is. Heel makkelijk voor beginnende coder's en spellen kunnen makkelijk van de ene consoles geport worden naar een andere console.

Greetz, Stiruam

jgrietveld 10-12-07 14:19

- uitzendinggemist applicatie

Sent 10-12-07 17:36

Grote en echte spellen als Football Manager :D

Nikooos 10-12-07 17:42

fm2008.. ik start m net op op mijn laptop :P

Sent 10-12-07 17:46

haha ja ben ik ook mee bezig! ik hoop hem alleen ooit eens op te starten op men iphone :P

Amp. 10-12-07 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 25255)
Vnc server zend live beelden van je PC naar een ander systeem (hier dus een iPhone) je kan vaak de muis en het toetsenbord ook besturen door een virtual mouse en toetsenbord. Dus eigenlijk een vervanger van je beeldscherm. Zo heb ik een computer boven op zolder met staan met Tight VNC die 24/7 aan het downloaden is en hij heeft geen beeldscherm geen muis en geen toetsenbord en ik bestuur hem via me gewone PC:D

Een VNC vieuwer is het programma wat die live streams opvangt en afspeeld op het andere systeem. En deze zend weer commando's van het toetsenbord of bewegingen van de muis terug naar de VNC server

EDIT: Ik heb ff een video voor je gezocht!

YouTube - Using VNC on Hacked iPhone to Access Chat Client

Greetz, Stiruam

oee nice, dat ga ik proberen zodra ik T-Mobile web n walk krijg ^^

lphone 11-12-07 02:01

een prog. waarmee je gewoon normaal avi. / divx af kan spelen...

in plaats van dat ***** converten... heb nog steeds geen goed/degelijk (gratis) programma kunnen vinden

Iemand anders wel!?!?!

Riccardo 11-12-07 21:50

Een prog waardoor ik bij het typen van sms nog kan zien hoeveel tekens ik over heb.. Zodat ik niet met net 1 teken te veel 2 smsjes stuur. Iemand die weet of dit bestaat?

sjiulskin 11-12-07 22:26

Dat lijkt mij ook en mooie. Maar doe eerst maar een landscape SMS zoals Destiny al opperde. Echt top lijkt me dat!

Riccardo 11-12-07 22:40

Die 2 aspecten gecombineerd zou echt een super app. maken lijkt me zo. Iemand die de kennis heeft het te produceren?;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.