iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

z750-rider 04-09-08 03:20

Agenda met herhalen
 
Hallo,

om even te reageren op dit topic:
Ik zou wel een agenda willen zien waarin ik een bepaalde afspraak kan herhalen om de 10 of 13 dagen.
Ik werk zelf in ploegendienst en mijn rooster is elke 10 dagen hetzelfde.
Dus bv 1 september dagdienst dan na 10 dagen weer dagdienst enz. enz.
In de standaard kalender kan ik wel herhalen maar niet iedere 10 dagen.

donkeysbridge 04-09-08 14:19

Hallo iPhone fans,

Toen ik 1.1.4 gebruikte had je keuze uit een aantal apps die op het lockscreen je agenda items kon laten zien. Ik ben zelf dol op RemindYou, niet te druk, laat gewoon zien wat het beloofd.

Nu met 2.0.1 heb ik geen één app kunnen ontdekken die hetzelfde doet, iToday, intelliscreen, RemindYou, geen van alle werkt op 2.0.x

Heeft misschien iemand en handige tip, of weet iemand welke app op 2.0.x die mijn lockscreen voorziet van deze agenda data?

Hetzelfde geldt voor iBirthday ... ik ben slecht in het onthouden van verjaardagen en dit tooltje hield mij lekker attent :D maar op 2.0.x is dit ok niet meer voorhanden ...

Anybody?

Alvast bedankt.

cheers, Ray

dikkiedick51 05-09-08 12:48

Ik zou graag een progje willen (in 1.1.4 was dit system info) voor mijn 2.02, kan het nergens vinden.

FreakyFlor 06-09-08 18:23

Ik wil 1 ding: FRING 2.0!!!!

flunk 06-09-08 22:46

Wat ik graag zou zien is een ontwikkelomgeving. Een toegankelijke grafische IDE om onderweg op de iPhone zelf programmas mee te ontwikkelen en gelijk live te testen.
En wat meer vrijheid te hebben op de iPhone zelf om bestaande programmas aan je wensen aan te passen.

BnLDude 06-09-08 22:49

een goede recepten applicatie die een Mac equivalent heeft. Zo kan je je kookboek meenemen naar de supermarkt en last minute beslissen wat je gaat koken die avond.

kleine jan 07-09-08 08:19

Ik heb een upgrade uitgevoerd naar 2.0.2 waar ik in princiepe, op paar kleine dingetjes, tevreden over ben. Alleen zit ik nu wat dingetjes terug te zetten en kan ik MxTube nergens meer vinden. Is deze aplicatie nog wel beschikbaar?

iMario 07-09-08 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 185294)
Ik heb een upgrade uitgevoerd naar 2.0.2 waar ik in princiepe, op paar kleine dingetjes, tevreden over ben. Alleen zit ik nu wat dingetjes terug te zetten en kan ik MxTube nergens meer vinden. Is deze aplicatie nog wel beschikbaar?

MxTube kun je gewoon krijgen in Cydia ''en als het goed is'' ook in Installer 4 krijgen. Hij moet gewoon in de standaard sources staan, dus je hoeft er niks voor toe te voegen.

kleine jan 07-09-08 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 185333)
MxTube kun je gewoon krijgen in Cydia ''en als het goed is'' ook in Installer 4 krijgen. Hij moet gewoon in de standaard sources staan, dus je hoeft er niks voor toe te voegen.

ow idd, staat er gewoon op.. toen ik gister zat te zoeken keek ik er misschien overheen.

Thx voor antwoord iig:)

wouter_touw 08-09-08 15:53

over die rekenmachine;
draai je iPhone eens op zen kant als je bij calculator bent...

jonathan 08-09-08 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter_touw (Bericht 185948)
over die rekenmachine;
draai je iPhone eens op zen kant als je bij calculator bent...

Dat is geen grafische rekenmachine.

wouter_touw 08-09-08 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 185977)
Dat is geen grafische rekenmachine.


Heb je me dat horen zeggen dan...

jonathan 08-09-08 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter_touw (Bericht 185992)
Heb je me dat horen zeggen dan...

Mensen hebben het over een grafische rekenmachine, dus als jij het dan over een rekenmachine hebt, lijkt het mij dat je reageert op de berichten over een grafische rekenmachine...

ButcherJF 08-09-08 19:34

Als.... er in Cydia c.q. Installer nu eens een stabiele iPhone 2.1 firmware zou worden aangeboden. Dán maken 'ze' pas de blits :D. Zou de Apple op zijn kop zijn.

YoungProducer 08-09-08 19:37

Een goede MSN app is wel handig. ;)

wouter_touw 08-09-08 19:47

dat moet je ook niet zomaar aannemen he, ventje

dikkiedick51 08-09-08 20:06

Iemand al iets gevonden voor mijn 1 gen iphone zodat ik alles kan zien zoals baseband, firmware ect ect, op versie 1.1.4 hete dit system info of zoiets.
Vond dit wel een handig programmatje

frida 08-09-08 20:35

Een app in combinatie met een accessoire zou ik wel erg leuk vinden (bij de appstore bijvoorbeeld).

Men koopt een hip en trendy door Apple designed HALSBANDJE voor de kat of hond met GPS erin, en dan heb je een "Find Pet" applicatie (die je door de bijgeleverde code via de Appstore kan activeren) die de GPS zender van je diertje zoekt. Zo raak je nooit je huisdier kwijt!!!

:D:D:D:D

Amazon62 09-09-08 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door donkeysbridge (Bericht 183838)
Hallo iPhone fans,

Toen ik 1.1.4 gebruikte had je keuze uit een aantal apps die op het lockscreen je agenda items kon laten zien. Ik ben zelf dol op RemindYou, niet te druk, laat gewoon zien wat het beloofd.

Nu met 2.0.1 heb ik geen één app kunnen ontdekken die hetzelfde doet, iToday, intelliscreen, RemindYou, geen van alle werkt op 2.0.x

Heeft misschien iemand en handige tip, of weet iemand welke app op 2.0.x die mijn lockscreen voorziet van deze agenda data?

Hetzelfde geldt voor iBirthday ... ik ben slecht in het onthouden van verjaardagen en dit tooltje hield mij lekker attent :D maar op 2.0.x is dit ok niet meer voorhanden ...

Anybody?

Alvast bedankt.

cheers, Ray

Intelliscreen doet het wel bij mij (2.0.2) 1 van de beste en nuttigste apps op de iphone vind ik...

jel 09-09-08 21:27

Weet niet of deze al genoemd was, maar een app om icoontjes op je springboard toe te voegen die direct een playlist van je ipod starten zou ik relaxed vinden.. of is die er al?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.