//

Welke apps zou jij graag op de iPhone zien?

Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Instellingen-Safari-Formulieren-Naam/Wachtwoord- Aanzetten...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #621  
Oud 05-08-09, 17:57
RobbievanZomeren RobbievanZomeren is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: -
Berichten: 63
Standaard

Instellingen-Safari-Formulieren-Naam/Wachtwoord- Aanzetten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 06-08-09, 16:59
Tengla Tengla is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

weet ik wel
  #623  
Oud 09-08-09, 17:57
Sander.torfs Sander.torfs is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

Ok, I'm on a 1 gen. iPhone and OS 3.0 (without GPSchip) and I've been searching high and low for a map app that can simply download a streetdatabase and allow offline searching. I've checked all the Appstore versions and the Cydia possibilities but can't find anything that does just that. ANY help will be greatly appreciated.
To the Dev's: guys, you've made some awesome tweaks and apps. Could you help out us users without GPSchips out? (by the way, tried using the GPS tweak to fake the presence of an actual chip, but the nearly $100 costing apps in the Appstore have to much localization services and not this simple feature).
Thanks lots,
Sander
  #624  
Oud 10-08-09, 23:34
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

there's something in cydia that allows you to store all the data you downloaded in the maps.app, however i'm not sure you can search those maps. To be honest, i think not. I'm not sure something that you are looking for is out there. Except of course Navigon which u can buy or get it on your phone otherwise... But you're gonna have to google for that
  #625  
Oud 14-08-09, 20:26
Gekko Gekko is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Delft
Berichten: 175
Standaard

Ik wil graag buiten het openzetten van Bluetooth (zoals het op elke telefoon werkt) graag een toevoeging in de agenda zodat een afspraak automatisch verwijderd wordt als hij voorbij is.

Bijv een afspraak morgen tussen 12:00 en 13:00, dat hij dan na 13:00 uur automatisch wordt verwijderd.
Afspraken die elk jaar terugkomen (verjaardagen bijv.) wordt dan alleen voor dit jaar verwijderd.
Dat lijkt me helemaal top!
__________________
Verwar de mening van de meerderheid niet met die van de waarheid.
  #626  
Oud 15-08-09, 19:33
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Ik weet niet of deze app er nog is, maar in firmware 2.* kon ik d.m.v. op het batterij icoontje tikken het percentage (%) zien. Dus niet naast het gewone batterij icoontje, maar daarvoor in plaats.

Ik geloof dat het gewoon SBSettings was oid, maar nu kan je daarmee alleen het percentage altijd of niet naast je gewone icoontje zetten. (of weer alleen %)

Ik wil dus dat ik tussendoor kan switchen tussen het icoontje en %, door er op te klikken. Weet iemand of dit er nog is? Kan het namelijk nergens vinden...
  #627  
Oud 15-08-09, 21:13
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bont Bekijk bericht
Ik weet niet of deze app er nog is, maar in firmware 2.* kon ik d.m.v. op het batterij icoontje tikken het percentage (%) zien. Dus niet naast het gewone batterij icoontje, maar daarvoor in plaats.

Ik geloof dat het gewoon SBSettings was oid, maar nu kan je daarmee alleen het percentage altijd of niet naast je gewone icoontje zetten. (of weer alleen %)

Ik wil dus dat ik tussendoor kan switchen tussen het icoontje en %, door er op te klikken. Weet iemand of dit er nog is? Kan het namelijk nergens vinden...
Recent is Battery Control uitgekomen in Cydia (zie screenshot). Na installatie kan je in de instellingen aangeven of je de batterij of een percentage (of allebei) wilt zien.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0048.PNG‎ (21,5 KB, 57x gelezen)
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #628  
Oud 15-08-09, 21:29
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Yep, dat weet ik. Maar zoals ik in mijn post beschreef ben ik op zoek naar een app waarbij je het batterij icoontje kan veranderen in een percentage wanneer je erop tikt. Dus gewoon altijd, niet ergens in een app switchen, of allebei aan ... gewoon erop klikken zodat die switched tusen icoon/%
  #629  
Oud 26-08-09, 22:28
tinus20vt tinus20vt is offline
• iOS 5.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 29
Standaard

Is er een applicatie waarop je bij kan houden welke dvd's en cd's je reeds in je bezit hebt? Ik sta namelijk erg vaak te twijfelen in een winkel of ik al in het bezit ben van de desbetrefende dvd.



edit: waarschijnlijk mymovies

Laatst gewijzigd door tinus20vt; 26-08-09 om 22:33.
  #630  
Oud 26-08-09, 22:44
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ik gebruik MovieCatalog
  #631  
Oud 27-08-09, 01:09
groe1011 groe1011 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: leeuwarden
Berichten: 32
Standaard

dvd dashboard 1,59 euro
  #632  
Oud 27-08-09, 01:11
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

word + excel bewerken.
een gratis BiteSMS
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #633  
Oud 27-08-09, 15:03
mbln mbln is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard Bluetooth deels in en uitschakelen

Bij mijn vorige telefoon kon ik apart het handsfree deel van mijn telefoon en het audio deel pairen met mijn autoradio. Dat is heel handig bij navigeren (TOMTOM) en luisteren naar muziek via de CD (of tuner) op de autoradio. TOMTOM stuurt nu automatisch zijn stemmen en geluiden via de bluetooth naar mijn autoradio als ik mijn iPhone aansluit op de radio. Die moet ik dan op 'BT audio' zetten om het te kunnen horen. Ik kan dan niet meer naar de tuner/CD luisteren.
De kombinatie TOMTOM, TELEFOON en TUNER is dus onmogelijk omdat TOMTOM zijn tekst alleen naarr BT-audio stuurt en niet naar TUNER.
Liever zou ik de telefoon via de autoradio willen laten lopen (handsfree) en de keuze hebben of ik het geluid van de TOMTOM via de autoradio of via de iPhone wil laten lopen.
Bij Navignon speelt trouwens hetzelfde.
Ik weet wat ik hebben wil: een A2DP toggle!!! Op http://blog.ramondeklein.nl/?p=257 staat het beschreven.

Laatst gewijzigd door mbln; 28-08-09 om 12:17.
  #634  
Oud 27-08-09, 23:54
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bont Bekijk bericht
Yep, dat weet ik. Maar zoals ik in mijn post beschreef ben ik op zoek naar een app waarbij je het batterij icoontje kan veranderen in een percentage wanneer je erop tikt. Dus gewoon altijd, niet ergens in een app switchen, of allebei aan ... gewoon erop klikken zodat die switched tusen icoon/%
Ook dat kan inmiddels met Battery Control
  #635  
Oud 29-08-09, 00:54
yonas yonas is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Een mooie face update oftewel het uiterlijk mooier maken de sofware komt wel
  #636  
Oud 30-08-09, 13:32
Brighdy Brighdy is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik zoek weer een toggle om 1 van m'n e-mail accounts snel aan/uit te kunnen zetten.
(dus niet via instellingen maar met 2 of drie tikken)
Dat kon eerst in bossprefs maar na update daarvan en nu ook update van iPhone 1e gen naan fw3.0 kan ik het nergens meer vinden.
  #637  
Oud 30-08-09, 13:56
rb1962 rb1962 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 35
Standaard Worldcard achtige applicatie op iPhone

Ik zoek een applicatie waarmee ik een foto kan maken van een visitekaartje en dat vervolgens automatisch in mijn iPhone contacten wordt opgenomen. Worldcard oid op de HTC kan dat, bestaat zoiets ook al voor iPhone? Aanvankelijk weet ik dat de camera van de 3g de bottleneck was maar wellicht is dit met de betere camera van de 3gs ondervangen?
  #638  
Oud 30-08-09, 15:55
Bart013 Bart013 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Ook dat kan inmiddels met Battery Control
SBSettings zet het percentage gewoon naast je batterij. Werkt perfect
  #639  
Oud 01-09-09, 17:44
xerxes_iphone xerxes_iphone is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik wil graag een progje waarmee je het trillen / vibreren van een berichtje kan verlengen. Ik heb firmware 3.0.1 en het is me niet met een programma gelukt, ook niet via Iphonebrowser en dan de plist file veranderen (dan trilde hij niet meer, was blij dat ik een backup van de file had gemaakt).
  #640  
Oud 08-09-09, 16:09
frenske2002's schermafbeelding
frenske2002 frenske2002 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Agenda alarmeringen die niet naar 1 keer stoppen.

Zou mogelijk moeten zijn om zelf aan te geven in de agenda, hoelang de alarmering zou moeten zijn, lijkend op de Pocketinformant optie voor Windows Mobile
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? YvesT Chat en geruchten 92 09-01-12 19:38
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? @pple_nerd iPhone Games 24 07-10-11 19:15
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? StefV iPad algemeen 13 10-08-10 22:17
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 Victorinox 13 Archief 2 07-08-08 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.