iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

Jos1946 26-09-10 12:44

Weet iemand een programma waarmee je kan smsen via je pc als je iPhone met usb-kabeltje verbonden is met je computer. Zoiets als Nokia suite bijvoorbeeld.

Alvast bedankt

WDS001 26-09-10 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jos1946 (Bericht 570395)
Weet iemand een programma waarmee je kan smsen via je pc als je iPhone met usb-kabeltje verbonden is met je computer. Zoiets als Nokia suite bijvoorbeeld.

Alvast bedankt

Dat bestaat helaas niet.

Macbookto 09-10-10 23:26

Dat je je afspraken (zoals eerder in mijn iPaq. ik wil niet meer terug, maar eerlijk is eerlijk die had ook heel goede dingen) gewoon kunt kopiëren en ergens anders weer kunt plakken. Nu moet ik bijv. personeelsvergadering via omslachtige wijze kopiëren en plakken. Jammer, dat als je je vinger op dat item houdt, je het niet gewoon kunt kopiëren.

lesouvage 10-10-10 01:17

Een meezing app
 
Ik zou het leuk vinden als ik bij het beluisteren van muziek op mijn iPhone zelf mee kon zingen en dan mijn gezang samen met de iPod muziek zou kunnen horen. Een paar settings erbij en volgens mij heb je dan een heel leuke applicatie waar ik in ieder gaval veel plezier mee zou beleven.

ipodyoshi 10-10-10 08:29

bestaan dat soort applicaties niet al?

lesouvage 10-10-10 12:14

meezing app
 
Ik heb gezocht maar niet gevonden. Ik houd me van harte aanbevolen voor een tip of aanwijzing naar een "meezing app".

http://mashable.com/2010/04/15/glee-iphone/ komt dicht in de buurt maar het is jammer dat het alleen om Glee songs gaat en er $ 0,99 per beschikbare song betaald moet gaan worden.

Muchiel 10-10-10 12:34

Is LaDiDa niet een meezing app? Zo iets dergelijks iig :P

lesouvage 10-10-10 13:59

Ladida
 
Ladida is leuk voor 20 minuten maar niet de app waar ik naar op zoek ben. Ik wil gewoon "For no one" van de Beatles af kunnen spelen en dan meezingen waarbij mijn stem gemixd wordt met die van Paul McCartney.

Het idee van Ladida is wel heel leuk overigens. Je kiest een stijl en je zingt vervolgens een liedje in. Na verwerking van de opname klinkt er een compleet nummer. Belangrijk is dat je goed op de tel meezingt anders krijgt het begrip " om de maat heen zingen" wel een heel nieuwe betekenis. Punt is dat alles wat je zingt bij het keizen van eenzelfde stijl wel heel erg hetzelfde klinkt.

Of het bijtrekken van vals zingen goed werkt weet ik niet. Ik zing redleijk zuiver van mezelf en heb deze feature dus niet echt nodig ;-)

swenvdheuvel 12-10-10 09:04

iHologram gewoon omdat het kan?
Met alle nieuwe sensors in de iPhone 4 is dit
toch in principe mogelijk?

YouTube - iPhone iHologram

Shorty007 12-10-10 15:35

tja ik wil nog steeds wel FTD op me iphone :P
Dacht dat er een webversie ofzo zou komen dat ik had gelezen mja.... zie nog niks.

pupil 13-10-10 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jos1946 (Bericht 570395)
Weet iemand een programma waarmee je kan smsen via je pc als je iPhone met usb-kabeltje verbonden is met je computer. Zoiets als Nokia suite bijvoorbeeld.

Alvast bedankt

VNC Viewer 4

@pple_nerd 16-10-10 21:32

Bluetooth app die multi-player via bluetooth WEL soepel laat verlopen. Blijft brak die blauwe tand van Apple :(

rickvdp 17-10-10 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ralph (Bericht 10840)
Wetenschapelijke calculator

Ga naar je standaard rekenmachine en houd hem op zijn kant:D

sonrise 19-10-10 19:01

blackberry messenger!

dat is nog het enige wat de iphone volgens mij niet kan krijgen...of heeft
iemand anders misschien een idee?

WDS001 19-10-10 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sonrise (Bericht 588385)
blackberry messenger!

dat is nog het enige wat de iphone volgens mij niet kan krijgen...of heeft
iemand anders misschien een idee?

Whatsapp is ook voor Blackberry beschikbaar en kan dus een alternatief zijn.

Macbookto 19-10-10 22:20

RickvdP. Dat wist ik ook niet. Grappig!

Killagame 20-10-10 12:07

Ik wil graag over gaan op 4.1 maar vraag me af of er dan weer een applicatie te downloaden is via Cydia om op je applicaties een wachtwoord te zetten. Ik gebruik nu Lockdown maar ik las ergens op internet dat die niet meer werkt bij FW 4 en hoger .. Ik las ook dat er een betaalde versie is. Zijn er ook gratis versies ?

ipodyoshi 20-10-10 12:14

applocket, maar die is ook betaald, ik heb hem en hij werkt op iOS 4.1.
Is het geld wel waard ;)

nixxrunner 25-10-10 11:49

1 bepaald gesprek wissen ipv de hele lijst

Macbookto 25-10-10 21:10

Inderdaad Nixxrunner daar loop ik ook tegen aan.

Ik zou het fijn vinden als je een afspraak in zijn geheel kunt kopiëren. Nu moet het regel voor regel en het gaat erg omslachtig. Bij mijn vijf jaar oude iPaq raakte ik met het pennetje de afspraak aan en kon hem selecteren en elders plakken.
Aan het begin van het jaar krijgen we de agenda voor het komende jaar. Ik selecteer dan personeelsvergadering en plak hem op de data waar deze moet staan. Dan eens om de drie, dan om de vier weken. Bij iCal kun je alleen maar voor regelmatig terugkerende afspraken kiezen.
Wie o wie.5


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.