iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

armut_ye 06-01-12 13:04

Ik zit ook op 5.0.1. Maar onderaan de berichten heb ik geen aparte menu met afleverraport.
Telkens ik op een bericht tik crasht hij en sluit hij af.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 13:17 ----------

Ik zie bij cydia dat ik versie 0.3.8.10 heb, klopt dit, kan ik de versie veranderen?

Bomans 06-01-12 13:50

verwijderen en 0.5.2-25 installeren
Je krijgt 2 versies als je die repo toevoegt.

Eentje met een vraagteken als logo en een ander (finder logo van osx).
Jij moet dat andere hebben.

Dat is waarschijnlijk de reden dat het niet werkt bij jou.

armut_ye 06-01-12 15:10

ik heb de repo verwijdert en terug toegevoegd. Daarna via zoeken 'iphonedelivery' gevonden. Bovenaan is er een vraagtekenlogo en direct daaronder staat er '0.3.8.10'. Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Maar het lukt niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 16:00 ----------

Ik heb het gevonden. Ik moest gewoon op de repo klikken, daarna de bovenste toevoegen ' die zonder de vraagteken'.
Rep +1 Bomans.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 16:28 ----------

Gedowload maar werkt nog altijd niet. Bij instellingen/berichten staat de icoontje van aanzetten in het oranje en niet in het blauw. Heeft dit hier iets mee te maken?

Bomans 06-01-12 16:46

Dat is normaal dat het oranje is, is altijd zo geweest.

Raar dat het nog steeds niet werkt bij jou.
Probeer eens te spelen en testen met de instellingen.

armut_ye 06-01-12 17:37

Na lang prutsen uiteindelijk gelukt.

Bubbly 06-01-12 21:26

Bij mij werkte het ook niet in Bitesms, terwijl dat wel compatibel is. Kreeg alleen een widget voor Berichtencentrum, maar dat is vrij nutteloos als je het mij vraagt..

Bubbly 08-01-12 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armut_ye (Bericht 756355)
Na lang prutsen uiteindelijk gelukt.

Maar wat heb je dan gedaan dat het nu wel werkt? Bij mij en vele anderen werkt het gewoon niet.

armut_ye 08-01-12 01:41

Wat heel belangrijk is is dat je na het toevoegen van de repo, iphonedelvery kiest zonder de vraagteken. Die installeer je en dan ga je naar algemeen/berichten en nu zal je zien dat er een nieuwe menu is nl aflevering bewijs, je activeert die en zet de 2 laatste menu's onder expert settings op 'off'. Laat je iphone terug opstarten en dan zou het moeten lukken.

Bubbly 08-01-12 02:10

De nieuwste versie idd, die andere is voor iOS 3/4..

Reboot net geprobeerd, nu ook, haalt niks uit. Het is gewoon een bug in iPhoneDelivery en dus zal het niet werken tot februari ergens.

Citaat: "1002 means that the message was not sent with delivery report enabled.
There is a bad issue with the last jb. I can't look at it before end of January as I leave abroad with no computer. But basically sometimes iphonedelivery is not working and you need to restart.
A simple way to. Heck if it is working is to enable/disable debug. If it doesn't ask the pin then it is not working."

armut_ye 08-01-12 02:25

Ik heb lang zitten sukkelen met dingen aan- uitzetten. Ik weet niet hoe het komt dat het bij mij werkt

Bij mij werkt ibooks na de jb niet meer? Zijn er nog andere mensen met dezelfde probleem?

Bubbly 08-01-12 03:28

Google even naar iBooks fix ;)

uAEmre 12-02-12 14:16

iemand een alternatief voor infinifolders/folderenhancer. wil er niet voor betalen.

marcellie 13-02-12 19:16

Is er een tweak waarmee je via de mail foto's als bijlage mee kan sturen of kan importeren in je mail? Zo ver ik weet is er photomail maar werkt deze op ios5? Of weet iemand een andere tweak?

Bubbly 14-02-12 23:58

Je kan standaard al foto's als bijlage sturen (5 maximaal tegelijk). Je kan alleen niet een mail starten en dan bijlages toevoegen, je moet dit dus via de Foto's app doen.

marcellie 15-02-12 09:26

Is daar geen tweak voor die dit wel mogelijk maakt?

Nog een vraag: Is er een tweak die het mogelijk maakt om je mailaccounts te sorteren in de mail app? Dus de volgorde wijzigen van deze mailaccounts?

Bomans 15-02-12 09:41

AnyAttach werkt wel op iOS5, maar kost $1.99

Voor je andere vraag vrees ik dat er geen oplossing is.

marcellie 15-02-12 09:53

Oké bedankt. Hopelijk wordt photomail nog geupdate en anders schaf ik deze maar aan denk ik.

Iemand wel een idee voor het sorteren van mailaccounts?

Bomans 15-02-12 10:03

Geen tweak voor, maar blijkbaar heeft het te maken met de volgorde waarmee je de accounts toevoegt.

Je kan het eens proberen.

hanske636 15-02-12 10:07

Met "PhotoMail" kan je foto's toevoegen via de mail app.
Met "Mail More Photos" kan je meer dan de standard 5 foto's toevoegen aan een mail.

Bomans 15-02-12 10:08

Maar fotomail werkt niet op iOS5, cydia laat installeren niet toe.

http://i40.tinypic.com/14kjejq.png

Daarom zijn vraag.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.