iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

hanske636 15-02-12 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 771277)
Maar fotomail werkt niet op iOS5, cydia laat installeren niet toe.

Daarom zijn vraag.

Oeps :P blijkbaar een post niet gelezen. Te vlug gescrold denk ik.
Forum lezen en zoeken in cydia tergelijkertijd ben ik blijkbaar niet zo goed in.:d

marcellie 15-02-12 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 771275)
Geen tweak voor, maar blijkbaar heeft het te maken met de volgorde waarmee je de accounts toevoegt.

Je kan het eens proberen.

Nee dat is helaas niet het geval. Op één of andere manier bepaald hij de volgorde, maak niet uit hoe ik ze toevoeg. Toch bedankt.

Canfo 15-02-12 11:20

Beste mensen, ik zoek een app of een tweak waar ik folders kan aanmaken bij de filmrol en kan beheren, soort photoalbums+ maardan gratis. Wie kan hier een antwoord op geven?

Bomans 15-02-12 11:44

Je kan in iOS5 zelf albums aanmaken, dat zit er standaard in ...

Open je filmrol en druk rechts bovenaan op Wijzig.

Habalaski 25-02-12 15:26

SopCast: Live eredivisie op een iphone kijken lijkt me wel wat.

jorrissubje 27-03-12 20:16

films,muziek downloaden met een tweak die werkt :P

Leonk 27-03-12 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorrissubje (Bericht 783257)
films,muziek downloaden met een tweak die werkt :P

yourtube 3 werkt perfect. filmpje downloaden van youtube en je kan het op je iphone omzetten naar mp3 en hij zet het nog in je ipod ook.

Bubbly 28-03-12 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorrissubje (Bericht 783257)
films,muziek downloaden met een tweak die werkt :P

Je hebt OS X zie ik.. Gebruik je Mac? :P

jorrissubje 28-03-12 22:18

hahah ja okee maar bedoel gewoon als ik op het werk ben fzo (En ja weet het moet eigenlijk werken daar maar toch :P)

Bubbly 28-03-12 22:22

Ik zoek gewoon online mp3's op en download ze via Safari. Is ook nog eens veiliger :)

En voor muziekvideo's of bestanden die nergens te vinden zijn behalve op Youtube gebruik ik ClickToFlash (rechtsklik = Download video).

Manusteez 27-04-12 15:49

hoi,
ik zoek een programma om 2 contactlijsten te hebben,
1 met prive nummers en de ander me de nummers van het werk mar wel gescheiden ;)

mvg
Manuel

Bubbly 27-04-12 16:01

Je kunt natuurlijk ook gewoon 2 groepen maken in je contactlijst en dan je contacten indelen :)

Moet je wel op je computer doen in Outlook o.i.d. (het programma dat je op Windows gebruikt om de contactlijst te beheren).

PCM_Smeets 28-05-12 16:27

Ik zoek een APP die ervoor kan zorgen dat , als ik bel, er geen pop-up scherm komt met toetsenbord, geluid, notities etc etc. Maar dat ik de caller id foto van degene die ik bel, of die mij belt, goed kan blijven zien.

Wie o wie weet hoe ik dit kan regelen?!

PCM_Smeets 21-06-12 16:01

Niemand die dit weet?

Bubbly 22-06-12 00:58

Zonder jailbreak is dit niet mogelijk. En ik weet niet van het bestaan af van een jailbreak-tweak die dit voor elkaar krijgt.

Beny 29-06-12 17:55

iets online dat je via je ipod ook smsen kan stuuren van je eigen nr ? zou handig zijn

Dijkzandt 01-09-12 17:19

Wat handig zou zijn is als je per app eventueel een slot kunt zetten. Mijn iPad wordt veel door de kids gebruikt voor spelletjes, maar mijn e-mail en sommige foto's gaat hun niets aan. Door een code op je mail, of je foto's te plaatsen kun je bepaalde dingen (extra) afschermen.

pupil 01-09-12 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beny (Bericht 805908)
iets online dat je via je ipod ook smsen kan stuuren van je eigen nr ? zou handig zijn

mag niet volgends de regels. anders kan je makkelijk vanaf een ander nummer smssen.

ps je kan wel het scherm van je iphone overnemen en bedienen vanaf je pc. zo zouw je ook kunnen smssen vanaf je pc.
is wel een gedoe om dat voor elkaar te krijgen

Bubbly 02-09-12 04:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dijkzandt (Bericht 816513)
Wat handig zou zijn is als je per app eventueel een slot kunt zetten. Mijn iPad wordt veel door de kids gebruikt voor spelletjes, maar mijn e-mail en sommige foto's gaat hun niets aan. Door een code op je mail, of je foto's te plaatsen kun je bepaalde dingen (extra) afschermen.

Daar is maar 1 oplossing voor: jailbreaken. Ik doe het met plezier en heb al twee jaar zelfgekozen wachtwoorden op specifieke apps :)

scrimage 12-09-12 10:24

Of je zou via instellingen --> algemeen --> beperkingen bepaalde apps uit moeten zetten. Enigste nadeel is dat wanneer je een bepaalde uitgeschakelde app weer wilt gebruiken, dat je deze dan weer dient aan te zetten in 'beperkingen'.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.