iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

Bubbly 12-09-12 12:50

Dat is natuurlijk een enorme nadeel. Bovenal heeft Dijkzandt er niets aan, want je kunt de standaard apps Foto's & Mail niet uitschakelen.

pingfreak 23-09-12 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobGroot (Bericht 47907)
Is dit mogelijk? Ik gebruik de agenda regelmatig om afspraken in op te slaan en het zou me handig lijken, dat je de betreffende contacten regelrecht uit het telefoonboek zou kunnen importeren in de agenda. Het zou dan ook mogelijk moeten zijn om vanuit de agenda meteen een contact te bellen, sms-en of emailen. Nu ben je volgens mij constant bezig om tussen programmaatjes te switchen, wat niet handig is!

Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn; misschien is het er al, maar ben ik er nog niet achter omdat ik een nieuwe gebruiker ben en de mogelijkheden nog moet ontdekken...

gewoon genodigden toevoegen aan de afspraak,kun je direct bellen ,schakelt ie automatisch over naar de phone app
grts

westie 24-09-12 22:37

ik zou wel een app willen zien waar ik GRATIS mee TV kan kijken op mijn IPHONE.
Heb er net eredivisie live op via Wi-Fi te bekijken maar nu zoek ik nog de gewone
nederlandstalige zenders. ( ik heb geen kpn ziggo upc enz account of kastje of dreambox )

Dutchgio 05-02-13 13:54

App zoals sopcast zou fijnzijn...

boeffie 10-02-13 21:42

Graag de mogelijkheid om muziek of ringtones via Bluetooth over te zetten

huisvrouwtje 11-02-13 08:50

Heb intelliscreen op mijn 4s staan. Werkt super goed. Ben allen opzoek naar n plugin in intelliscreen om locatie uit te zetten op het lockscreen.
Iemand daar ervaring mee.

Soepgroente 11-02-13 23:02

Welke app zorgt ervoor dat de icoontjes zo mooi centraal staan?

http://modmyi.com/attachments/forums...u-ios-5-j3.png

FridgeNL 12-02-13 00:50

Iconoclasm
Is nog niet definitief aangepast voor IOS6.x.x en kan nog even duren. Functioneert op mijn 4S met IOS6.1 echter prima ;-)

Bubbly 12-02-13 01:06

Is dat Iconoclasm zelf of add-ons?

FridgeNL 12-02-13 01:13

Ik neem aan dat je bedoeld of iconoclasm zelf al IOS6 ready is?
Nee dat is de app niet, er zijn sporadische crashes gemeld en de maker heeft, via Twitter, te kennen gegeven er niet eerder als medio maart tijd voor te hebben.

Soepgroente 12-02-13 01:16

Jammer... Nog even wachten dus :(

Bubbly 12-02-13 01:23

Okay thanks, ik duik wel ff verder in Twitter :)

FridgeNL 12-02-13 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soepgroente (Bericht 877411)
Jammer... Nog even wachten dus :(

Je kan de app gewoon proberen/installeren hoor, functioneert bij mij prima.

PCM_Smeets 25-02-13 15:15

Ik had het al eens gevraagd, maar niemand kende deze tweak. Nu ios6 te jailbreaken is stel ik de vraag nogmaals. Mogelijk dat iemand iets gevonden heeft hiervoor?!

Ik zoek een APP die ervoor kan zorgen dat , als ik bel, er geen pop-up scherm komt met toetsenbord, geluid, notities etc etc. Maar dat ik de caller id foto van degene die ik bel, of die mij belt, goed kan blijven zien.

Wie o wie weet hoe ik dit kan regelen?!

Boekel 25-02-13 16:48

Die kan je toch niet zien met de telefoon aan je oor :confused:

PCM_Smeets 25-02-13 21:30

Klopt. Maar ik wil dat ding gewoon weg hebben.

Kuoi 25-02-13 23:01

Een T9 dialer en een jaarkalender !!!!!!!!!!!!

De simpelste dingen zijn blijkbaar teveel gevraagd bij iDevices heb ik zo de indruk.

Als ik nu wil weten op welke dag bv. 29 november valt , moet ik hier eerst alle maanden doorgaan , zie ik ook alle verjaardagen ,herinneringen enzo ... en daartussen zal ik wel ergens de juiste dag vinden zeker :(

ALLES moet blijkbaar gesynchroniseert worden en dergelijke ...
op momenten als deze waar ik voor een een simpel 'probleem' UREN moet zoeken om de juiste app krijg ik het wel even moeilijk met apple.
Een GEWONE kalender (jaarkalender) heb ik nog steeds niet gevonden , en gisteren was het UREN zoeken om een T9 dialer.
Over die T9 dialer kan nog gediscussieerd worden natuurlijk , maar een GEWONE KALENDER is blijkbaar RETRO geworden.

XIII 25-02-13 23:40

Savvy Apps' Agenda Calendar heeft een "half jaar" kalender op de iPhone (en iPad).

Readdle Calendars heeft een jaar agenda op de iPad.

Kun je daar iets mee?

Kuoi 26-02-13 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 881566)
Savvy Apps' Agenda Calendar heeft een "half jaar" kalender op de iPhone (en iPad).

Readdle Calendars heeft een jaar agenda op de iPad.

Kun je daar iets mee?

Ik heb die readdle geïnstalleerd op mijn iPhone 4 en het werkt . Bedankt voor de tip.

PCM_Smeets 27-02-13 10:31

Ik ben naar nog een tweak op zoek.

Als ik mijn gsm op een speakerdock of cradle zet met oplader, dan wil ik eigenlijk dat de verlichting van mijn scherm aan blijft. Maar alleen als mijn iPhone aan de lader zit.

Is er een tweak die dit regelt? Nog beter..... Als ik zelf kan instellen dat de verlichting aanblijft op momenten dat ik dat wil.

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.