iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

sjoeii 03-02-08 09:15

Ik ga voor word en excel.
daarnaast een koppeling met Exchange

zwakstroom 05-02-08 19:16

Ik ben in een korte tijd redelijk bekend geworden met de unofficial sdk voor de iPhone, ik heb alleen nog niet echt iets gevonden wat de moeite waard is om te ontwikkelen. Wat althans niet te veel werk is.

Yaron 07-02-08 13:43

Een soort van spelletje met dobbelstenen die schudden als je de Iphone schudt!
Handig voor in de bus of op vakantie!

jetgadget 07-02-08 14:54

Haaha wat een goed idee van die dobbelstenen!! ik zoek nog naar alle mogelijkheden om de kalender te syncen met mn gmail. heb geen outlook op mn nieuwe vista laptop.
1kan het nu al? 2 ik ga no milk today testen dit kan offline beschikbaar gemaakt worden via google gears en 3 weet iemand of dat google gears niet werkt met de google calender?
MNPlight: MoveNPlay Client for iPhone hier staat ook iets om kalender te syncen en dat ga ik NU even proberen..

MeX 08-02-08 21:09

heb het forum doorgespit, maar nog niet kunnen vinden,

zoek een progje waar ik belangrijke gegevens, zoals
visa card nummer, pincodes, verzekering polisnummers kan opslaan

heb nu alles in notes staan... en inzichtelijk voor iedereen..

heb iets gezien op het forum maar kan het niet weer vinden...:confused:

Whisker 09-02-08 22:47

De Nationale Telefoongids / Gouden Gids met de mogelijkheid om direct te bellen :)

Mex: wat nou als iemand je iPhone jat? Dan kun je je creditcard en alle andere dingen die in Notes staan gaan blokkeren... Lijkt me niet wenselijk.

joep 10-02-08 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Whisker (Bericht 59745)
De Nationale Telefoongids / Gouden Gids met de mogelijkheid om direct te bellen :).

Een springlet voor telefoongids lijkt me ideaal..

Voor de rest.. Skype.. Flash player.....

Videocamera met MPEG4:)

Breedbeeld weergave voor calendar..

bob-art 10-02-08 14:56

Ik reis veel en maak daarvan dagboeken voor het thuisfront dus een simpele tekstverwerker waarin foto's kunnen worden geplaatst op een vast te stellen plek. Dat moet dan als pfd verstuurd kunnen worden.
(Ik denk ook dat de foto's automatisch eerst naar een kleinere resolutie moeten zoals het mailprogr. dat ook schijn te doen.)

Hoewel het aanraak-toetsenbord steeds beter af gaat, zou ik graag een vouwbaar usb-toetsenbord (dat overdag in de bagage blijft) kunnen aansluiten op de connector om aan het eind van de dag vlotter mijn verhaal te kunnen werken.
:cool:

sossienl 11-02-08 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Whisker (Bericht 59745)
De Nationale Telefoongids / Gouden Gids met de mogelijkheid om direct te bellen :)

Vind je terug in iHome.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...de-iphone.html

MeX 11-02-08 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Whisker (Bericht 59745)
De Nationale Telefoongids / Gouden Gids met de mogelijkheid om direct te bellen :)

Mex: wat nou als iemand je iPhone jat? Dan kun je je creditcard en alle andere dingen die in Notes staan gaan blokkeren... Lijkt me niet wenselijk.

klopt..

heb de belangrijke gegevens al verwijderd, had bij mijn htc een progje geloof e wallet daarin kun je belangrijke documenten etc opslaan / coderen

gaat hoofdzakelijk om "word"documenten met vertrouwelijke gegevens..

maar ga verder zoeken

Whisker 12-02-08 06:34

En app waar ik op hoop en waarvan ik verwacht dat het ook daadwerkelijk gaat komen is navigatie. Met een bluetooth gps-receiver kun je van je iPhone prima een navigeerder maken. Sterker nog: door het grote touchscreen is hij PERFECT daarvoor! Hopelijk gaat de SDK-kit bedrijven als Garmin en TomTom ertoe aanzetten met navigatiesoftware te komen voor de iPhone. Dat zou het echt dé übertool van maken!

wouter3 12-02-08 13:49

True Backup
 
Wat ik momenteel goed zou hebben kunnen gebruiken is een backup programma voor de iPhone, zoiets als Norton Ghost. Niet een die een paar datafiles saved, maar alles inclusief OS en firmware. Dat voorkomt in geval van nood om weer helemaal van voren af aan te moeten beginnen met jailbreaken etc. Het backup programma moet dan uiteraard ook weer het image terugschrijven naar de iPhone. Dit mag ook via iTunes. Zou gelijk het jailbreak process een stuk makkelijker maken. Anderen kunnen dan hetzelfde backup image gebruiken om hun telefoon gebruiksklaar te krijgen. Apple zou hier waarschijnlijk niet veel brood in zien.

sossienl 12-02-08 13:56

Ik ben erg geinteresseerd in een Event programma.
Voorbeelden:

Als ik connected ben met Wi-Fi accesspoint <<ACCESSPOINT>>, dan naar <<URL>> gaan.
Als GSM mast id = <<ID>> dan start programma <<Programma>>
Als kalender = afspraak dan geluid dempen.

Een paar voorbeelden, maar de mogelijkheden zijn eindeloos.

lijnkamp 13-02-08 01:05

Ik wacht met smart op een exchange connector (geen pop of imap) om mn mail binnen te krijgen.
Verder zouden een goede RSS reader en landscape sms zeker de weg vinden naar mn installer!!!

emoiller 15-02-08 16:22

Ik zou graag een koppeling met exchange willen zien

emoiller 15-02-08 16:26

ik weet niet of het technisch mogelijk is maar een kompas lijkt me wel mooi

fabulaus 16-02-08 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Whisker (Bericht 61842)
En app waar ik op hoop en waarvan ik verwacht dat het ook daadwerkelijk gaat komen is navigatie. Met een bluetooth gps-receiver kun je van je iPhone prima een navigeerder maken. Sterker nog: door het grote touchscreen is hij PERFECT daarvoor! Hopelijk gaat de SDK-kit bedrijven als Garmin en TomTom ertoe aanzetten met navigatiesoftware te komen voor de iPhone. Dat zou het echt dé übertool van maken!

Dat is eigenlijk ook voor mij het enige wat ik echt mis aan de iPhone. Heb het nu nog op mijn N73 staan en het is wel verekte handig om altijd Tom Tom op zak te hebben. Ook is het een ideaal apparaat hiervoor en zou het zonde zijn een bijna gelijk apparaat (qua vorm) appart mee te moeten nemen voor Tom Tom.

Celf 16-02-08 10:57

1 Bijlage(n)
In al die jaren dat ik een Palm heb gebruikt stond het programma "holiday planner" er altijd op. Ideaal om je verlofdagen bij te houden en snel een overzicht te hebben maar ook zeer geschikt voor het bijhouden van vergaderingen\bijeenkomsten e.d. die periodiek voorkomen.

Dit moet toch ook te gebruiken zijn op een iPhone...in combinatie met de "edit" loupe.

vriesfde 16-02-08 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MeX (Bericht 58779)
heb het forum doorgespit, maar nog niet kunnen vinden,

zoek een progje waar ik belangrijke gegevens, zoals
visa card nummer, pincodes, verzekering polisnummers kan opslaan

heb nu alles in notes staan... en inzichtelijk voor iedereen..

heb iets gezien op het forum maar kan het niet weer vinden...:confused:

Effe google-en;

iphonelockbox - Google Code
Lockbox is a password & secret information storage program for the iPhone. It stores passwords for websites (or any system), credit card info, or any secret information you need to keep ready at hand, encrypted on your iPhone.

tommer 17-02-08 15:56

ik zou graag willen zien.....
 
Ik zou graag een hele muziek-studio willen, heerlijk nummer mixen met die ipod functie ofsow, die kan ik dan op 1 van de feestjes waarop ik muziek-draai weer over zetten op een cdtje. Ik ben een DJ en ik ben altijd op zoek naar betere mixen van nummers, en ben zelf ook druk bezig met mixen.:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.