iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Tweaks niet in instellingen te vinden (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/149732-tweaks-niet-instellingen-vinden.html)

rkltnk 25-12-13 11:16

Tweaks niet in instellingen te vinden
 
Hoi mensen.

Ik heb een jailbreak op de 5s. Ik weet dat er nog niet veel op werkt. Maar wat ik er ook opzet niks ervan komt in mijn instellingen te staan.

Kan echt niks terug vinden. Alleen de tweaks zoals ifile wat op je homescreen komt te staan die zie ik wel maar onder de instellingen mvan je iphone helemaal niks.

Komt dit door de 5s ?

Guest-20180925190238 25-12-13 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rkltnk (Bericht 941908)
Komt dit door de 5s ?

Hoi mens

Tot nu toe is de compatibiliteit van bestaande jailbreaktweaks met iOS 7 overigens nog zeer beperkt. Met name op de iPhone 5S, iPad Air en iPad mini retina, die allen gebruik maken van een 64-bit chipset, werkt op dit moment vrijwel geen enkele tweak.

evasi0n 7 versie 1.0.1 verwijdert alternatieve app store Taig (jailbreak) - iPhoneclub.nl

rkltnk 25-12-13 11:47

Ja dat wist ik. Maar vond het raar dat zelfs de instellingen niet te zien zijn.

Grtn mens ;-)

PsyFly 25-12-13 16:56

Dat is, als ik het niet mis heb, te wijten aan mobile substrate dat nog niet is aangepast aan de arm 64 van de iphone 5s, ipad air en ipad mini retina.
Voor andere toestellen op ios 7 kan deze via een omweg wel geïnstalleerd worden, telkens wel opnieuw te doen na reboot.

Verbeter mij als ik het fout heb...

hkehke 26-12-13 10:55

Ik wil hier even op inhaken.
ik heb mijn 4S gejailbreaked. In 2 keer want de eerste keer startte m'n iphone niet door. Na de herstel actie werkte de jailbreak wel gewoon.
Ik heb dus gewoon de cydia app.
Ik heb een testje gedaan door een gedownloade betaal-app (ipa) via itunes te syncen en dit werkt ook gewoon.
Wanneer ik echter accelerate installeer lijkt het erop dat alles goed gaat. Ik zie echter niets bij m'n instellingen.
Dit terwijl accelerate erbij staat.
Hoe kan ik controleren of accelerate wel goed is geinstalleerd?

Rav3n 26-12-13 11:44

Dat antwoord staat er al.
Mobile Subtrate is nog niet geschikt.
Apps, afhankelijk van Mobile Substrate, werken niet.
Dit staat in zo wat alle handleidingen en commentaren. Ook in de allereerste aankondiging dat de jailbreak er was.

PsyFly 26-12-13 11:56

Alle 32bits devices op evasion ios7 zouden mobilesubstrate manueel moeten kunnen installeren via cydia. Maar dit zou na elke reboot opnieuw gedaan moeten worden via cydia dmv een reinstall.
Ik kan dit echter niet verifiëren aangezien ik geen arm32 toestel meer in mijn bezit heb.

iMario 26-12-13 13:02

PreferenceLoader werkt nog niet, daarom geen instellingen.

PsyFly 26-12-13 13:45

Wat dan op zijn beurt ook weer afhankelijk is van mobile substrate. Je zou dit dus wel tijdelijk werkend kunnen krijgen door een manuele installatie van mobile substrate en preferenceloader.

Edit: beetje vage video aangezien er van ipad air naar iphone 4s wordt overgegaan, maar ik vermoed dat dit komt omdat mobile substrate nog niet werkt op de arm64 structuur


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:26.