iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Theme builder (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/14984-theme-builder.html)

tukker 22-06-08 21:27

Theme builder
 
Ik had een vraagje over die ThemeBuilder. Ik wou graag een eigen theme maken, maar als ik bijvoorbeeld een achtergrond wil instellen, staat er "No images". Als ik dan bij featured kijk zeggen ze dat de plaatjes in var/mobile/Libraty/ThemeBuilder zit. Ik heb alleen geen idee, wat en waar dat is en hoe ik er kom.

iMario 22-06-08 21:46

je kan net ze goed een mapje maken in je summerboard en daar dan je wallpaper inzetten en een mapje met je icons. vin je dat niet handig?

tukker 22-06-08 21:51

zou je me dan daarmee willen helpen? Maak ik met 'Categorie' zo'n mapje? Hoe zet ik die plaatjes erin en hoe zit het met die icons?

iMario 22-06-08 22:09

ff winscp installeren en dan natuurlijk ook OpenSSH installeren op je iPhone via de Installer.
dan in winscp gaan naar: /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes
maak daar een mapje aan en noem hem bijv. mijn theme.
dan ga je in de net aangemaakte map en daar zet je je Wallpaper.png in, ook kun je daar een Dock en een StatusBar inzetten. Maak er ook een mapje aan die je dan Icons noemt. daar komen je iconen in en die noem je gewoon zoals ze heten.
om winscp aan de praat te krijgen moet je ff in de wiki kijken, staat daar wel.

succes

tukker 22-06-08 23:30

heel erg bedankt. Het is me nu eindelijk gelukt. Nu nog ff beetje bijwerken en misschien publiceer ik um dan wel.

iMario 23-06-08 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tukker (Bericht 130418)
heel erg bedankt. Het is me nu eindelijk gelukt. Nu nog ff beetje bijwerken en misschien publiceer ik um dan wel.

oke dan:cool:

tukker 23-06-08 11:32

ff nog 1 vraagje. Wat is de ideale grootte van de wallpapers en icons(... X ...), want ik heb gemerkt dat het niet vanzelf aangepast wordt.

iMario 23-06-08 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tukker (Bericht 130511)
ff nog 1 vraagje. Wat is de ideale grootte van de wallpapers en icons(... X ...), want ik heb gemerkt dat het niet vanzelf aangepast wordt.

voor wallpaper, 320x480 en icons ong 60x60 maar kan ook 59x59 of 65x65 dat is maar wat je zelf mooi vind, mijn icons zijn ook niet alemaal even groot.

tukker 23-06-08 13:11

Oke, heel erg bedankt. Ik heb nu een best mooie FCT Summerboard, maar nu zou ik hem ook wel graag willenb publiceren in installer. Kan dat? Zo ja, hoe?

iMario 23-06-08 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tukker (Bericht 130554)
Oke, heel erg bedankt. Ik heb nu een best mooie FCT Summerboard, maar nu zou ik hem ook wel graag willenb publiceren in installer. Kan dat? Zo ja, hoe?

ik weet niet hoedat kan, je kan natuurlijk altijd iFoneguide mailen en miss komt het dan in hun repo


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.