iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Moviebox ondertiteling (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/150047-moviebox-ondertiteling.html)

dannyvdb1997 02-01-14 10:03

Moviebox ondertiteling
 
Hallo, ik heb sinds gisteren iPad gejailbreakt en heb moviebox gedownload. Werkt echt super, maar is er een mogelijkheid om er ondertiteling bij te krijgen?

PsyFly 02-01-14 12:44

Bij moviebox heb je geen ondertitelingen. Je kan eventueel de films downloaden en nadien eigen gedownloade ondertitelingen toevoegen.

Bij xbmc bestaat deze mogelijkheid wel.

dannyvdb1997 02-01-14 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PsyFly (Bericht 943460)
Bij moviebox heb je geen ondertitelingen. Je kan eventueel de films downloaden en nadien eigen gedownloade ondertitelingen toevoegen.

Bij xbmc bestaat deze mogelijkheid wel.

Heb xbmc nu werkend met icefilms (1channel krijg ik niet werkend), maar ik kan dan geen Nederlandse ondertiteling kiezen

Werkt al! Kan ik dan misschien ook streamen naar ps3

PsyFly 02-01-14 17:13

Heb mijn ipad ni bij me, maar ik denk dat dit de weg is om de juiste add-on te installeren om ondertitels te hebben. Daarna kan je in de instellingen van de add-on de taal en de bronnen kiezen waar ondertitels gezocht moeten worden.
Systeem --> instellingen --> add-ons --> add-ons downloaden --> xbmc.org add-ons --> ondertitelscraper --> xbmc subtitles

dannyvdb1997 02-01-14 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PsyFly (Bericht 943510)
Heb mijn ipad ni bij me, maar ik denk dat dit de weg is om de juiste add-on te installeren om ondertitels te hebben. Daarna kan je in de instellingen van de add-on de taal en de bronnen kiezen waar ondertitels gezocht moeten worden.
Systeem --> instellingen --> add-ons --> add-ons downloaden --> xbmc.org add-ons --> ondertitelscraper --> xbmc subtitles

Is al gelukt, maar bedankt! Werkt super!

Withuus 02-01-14 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyvdb1997 (Bericht 943417)
Hallo, ik heb sinds gisteren iPad gejailbreakt en heb moviebox gedownload. Werkt echt super, maar is er een mogelijkheid om er ondertiteling bij te krijgen?

Waar kan ik mobiebox vinden , cydia vind hem niet bij mij.

PsyFly 02-01-14 23:55

In repo's die hier niet vernoemd mogen worden. Zwengel google ff aan en je zal deze wel vinden

Withuus 03-01-14 08:52

Gevonden
Werkt weer goed
Thx

hot12345 07-09-14 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyvdb1997 (Bericht 943608)
Is al gelukt, maar bedankt! Werkt super!

Is het jou gelukt om mobiebox met subs te krijgen of xbmc met subs?

Kriscj 02-11-14 12:34

Beste, ik gebruik sinds kort moviebox, de ondertitels kan je nu erbij laden maar bij het afspelen via appeltv zie ik dat de ondertitels niet op tv komen maar wel op mijn ipad onderaan , hoe komt het dat ik deze niet op tv zie, kan mij iemand helpen

daveensannie 02-11-14 12:50

Misschien t formaat op je tv veranderen ?

Kriscj 02-11-14 13:42

Heb al alle mogelijke instellingen geprobeerd, geen succes, iemand ervaring daarmee, mvg kris

daveensannie 02-11-14 21:57

Hmm bij mij speelt moviebox helemaal niks meer af, nog meer mensen met dit probleem ?

Jelupsen 04-11-14 18:39

Bij mij hetzelfde, ook de ondertiteling word afgespeeld op device, hopelijk snel een fix.
Daarnaast word ik horendol door alle "ads" iemand een oplossing? Pro versie of block?

wollie1979 05-11-14 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kriscj (Bericht 982832)
Beste, ik gebruik sinds kort moviebox, de ondertitels kan je nu erbij laden maar bij het afspelen via appeltv zie ik dat de ondertitels niet op tv komen maar wel op mijn ipad onderaan , hoe komt het dat ik deze niet op tv zie, kan mij iemand helpen

Zelfde probleem hier. Dan maar op de iPad kijken helaas

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2014 om 14:33 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jelupsen (Bericht 983246)
Bij mij hetzelfde, ook de ondertiteling word afgespeeld op device, hopelijk snel een fix.
Daarnaast word ik horendol door alle "ads" iemand een oplossing? Pro versie of block?

ja vooral net na het opstarten wordt je steeds doorgestuurd naar de Appstore met diverse games. Zeer irritant. Gelukkig is dit tijdelijk en gaat het na een paar minuten vanzelf voorbij.

Otje82 05-11-14 15:05

Je kan eventueel de applicatie Weblock installeren.

daveensannie 05-11-14 15:12

Als je van de ADS af wilt en je hebt een jailbreak, dan moet je deze repo toevoegen BaSic's Repository - MyRepoSpace.com dan kan je BaSic-AdBlocker7 installeren en ben je van alle ads af, werkt ook op 8.1 ;)

Mofke 13-11-14 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kriscj (Bericht 982842)
Heb al alle mogelijke instellingen geprobeerd, geen succes, iemand ervaring daarmee, mvg kris

Ik heb het na lang zoeken eindelijk gevonden. Is eigenlijk heel simpel. Je schijft je vinger van onder naar boven zodat die snelkoppelingen tevoorschijn komen. Dan heb je uw airplay, je selecteert Apple tv en daaronder moet je synchroon aanvinken. Zo krijg je uw ondertitels op uw Apple tv

wollie1979 14-11-14 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mofke (Bericht 984338)
Ik heb het na lang zoeken eindelijk gevonden. Is eigenlijk heel simpel. Je schijft je vinger van onder naar boven zodat die snelkoppelingen tevoorschijn komen. Dan heb je uw airplay, je selecteert Apple tv en daaronder moet je synchroon aanvinken. Zo krijg je uw ondertitels op uw Apple tv

Top! Ik zal het vanavond eens proberen.

z750-rider 02-12-14 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mofke (Bericht 984338)
Ik heb het na lang zoeken eindelijk gevonden. Is eigenlijk heel simpel. Je schijft je vinger van onder naar boven zodat die snelkoppelingen tevoorschijn komen. Dan heb je uw airplay, je selecteert Apple tv en daaronder moet je synchroon aanvinken. Zo krijg je uw ondertitels op uw Apple tv

Helemaal geweldig heb lang gezocht om ook ondertiteling te kunnen streamen, het is nu gelukt dus mijn zoontje kan nu zijn favoriete films bekijken op de tv met ondertiteling!

Bedankt!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.