iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   tweaks/apps voor (specifiek) iPhone 5S - iOS7 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/150302-tweaks-apps-voor-specifiek-iphone-5s-ios7.html)

Geert1976 07-01-14 11:27

tweaks/apps voor (specifiek) iPhone 5S - iOS7
 
Graag hier elkaar op de hoogte houden van Apps/tweaks die ARM64 (iPhone 5S) ready zijn.

Mijn lijstje so far;

- Activator
- AdBlocker
- AdblockerNetworks
- Bigify +
- BioProtect
- Bloard
- Cloaky
- CustomLS
- CyDelete7
- Dockshift
- FlipControlCenter
- Nitrous
- NoSlowAnimations

Als over een tijdje Springtomize 3 uitkomt, kan ik gelijk een zooitje tweaks/apps deleten :)

eakruit 07-01-14 12:23

Hier mijn aanvullende lijstje:

- Applocker
- Barrel
- CaliBar (Let op: volgens mij werkt deze nog niet vlekkeloos!)
- ClearFolder
- CCControls (gebruik zelf FlipControlCenter)
- CCHide
- CCSettings
- CyDelete7
- HiddenSettings7
- iFile
- iCaughtU Pro
- RecordMyScreen (Tweak)
- Swipey
- SwitchSpring
- Virtual Home

PS: Ik wacht ook met smart op Springtomize 3, BiteSMS en IntelliscreenX. :)

FridgeNL 07-01-14 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eakruit (Bericht 944479)
BiteSMS

Beta Release 8.0 (iOS 7) Beta 6 out now... - biteSMS ;)

eakruit 07-01-14 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 944480)

Klopt, maar deze is nog niet 5s compatible. :(

daveensannie 07-01-14 12:29

SleepFX
Zeppelin

Miss dat Geert zn eerste post aan kan passen zodat alles in 1 oogopslag zichtbaar is :)

eakruit 07-01-14 12:34

Wat zijn jullie ervaringen met Applocker, BioProtect, BioLockdown en Lockdown Pro? Zelf gebruik ik Applocker en ben hier erg tevreden mee. Volgens mij werken deze ook allemaal op de 5s.

En wat zijn de ervaringen met FlipControlCenter en CCControls?

daveensannie 07-01-14 12:36

Ik gebruik bioprotect en werkt voor mij super goed in combinatie met virtual home :)

Geert1976 07-01-14 13:07

@ daveensannie;

Hoe heb jij BioProtect en Virtual Home ingesteld? Unlock jij je iPhone en met de standaard iOS Touch ID en daarnaast ook nog eens bepaalde Apps met BioProtect gelocked? Op zich lijkt mij dat beetje dubbel-op... ;)

Zeer benieuwd!

daveensannie 07-01-14 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 944494)
@ daveensannie;

Hoe heb jij BioProtect en Virtual Home ingesteld? Unlock jij je iPhone en met de standaard iOS Touch ID en daarnaast ook nog eens bepaalde Apps met BioProtect gelocked? Op zich lijkt mij dat beetje dubbel-op... ;)

Zeer benieuwd!

Unlock doe ik gewoon met de touch id, als ik in een app zit dan leg ik alleen m'n vinger op de touchID en ik ga uit de app, voor m'n apps te beveiligen ( eigenlijk alleen m'n ING, Cydia en Ifile app ) gebruik ik de bioprotect, dit omdat kleine jongen ook wel is aan m'n tel Zit

FridgeNL 07-01-14 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eakruit (Bericht 944482)
Klopt, maar deze is nog niet 5s compatible. :(

Ik dacht gezien te hebben dat er al arm64 support was, waarschijnlijk verkeerd gezien dus :confused:

Geert1976 07-01-14 14:50

thannks voor de uitleg daveensannie

eakruit 08-01-14 08:57

Op mijn Twitter kun je zien welke tweaks er werken op de iPhone 5s. Tevens zijn er hele korte filmpjes toegevoegd van wat de tweak doet.

https://twitter.com/eakruit

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2014 om 08:01 ----------

biteSMS Beta 7 out now. Compatible with iPhone 5S devices!

matthijst 09-01-14 01:03

CCHide, om music controls te hiden.
Barrel, voor de gein.
Radio Unlimited, om te kunnen skippen in iRadio.
Push for gmail, om gmail pushmail in de standaardmailbox te krijgen.
IFile, om de einddatum van de beta eruit te slopen.
Respring, simpele respring knop.

Hoop dat OpenOther nog terugkomt, of weet iemand een alternatief: hiermee kan je zorgen dat je een andere app opent met een shortcut. Zou WeekCal willen openen door de stock calendar icon te gebruiken (want datum staat daarop).

KiloDiesel 09-01-14 09:34

Zelf gebruik ik:

Barrel
Activator
Bigify
FlipControlCenter
Infinidock
Infinifolders
Virtual Home - Ge wel dig !
Zeppelin
BytaFont 2
iFile
Switchspring

Wacht met smart alleen nog op Winterboard voor iOS7, Zephyr & Springtomize.

BiteSMS is voor mij een beetje passe aangezien steeds minder mensen de Message app van de iPhone zelf gebruiken. Quick Reply voor Whatsapp daarintegen is van harte welkom.

Geert1976 09-01-14 14:17

Quick Reply voor Whatsapp komt er niet meer (althans van de oorspronkelijke dev.) ivm klachten van de makers van Whatsapp (wat de klacht is....geen idee)

daveensannie 09-01-14 18:31

Copic 3.3 Beta 5 werkt ook op IOS 7.1 beta 3 :d

ferrywalter 10-01-14 18:49

Net Applocker geïnstalleerd. Werkt perfect. Gebruik ook Killbackground. Maar deze werkt niet onder IOS 7. Weet iemand een alternatief?

tomver 12-01-14 22:08

Iemand die een werkende tweak heeft om de jailbreak detectie te omzeilen?
De app van Record Bank wil niet starten. Office en xCon reeds getest, daarmee lukt het niet.

Verder gebruik ik nog:

AlwaysClear
BlurredMusicApp
CamBlur7
DismissSwitcher
Flashorama
SMSContactPhotos7
Zeppelin

eakruit 12-01-14 22:50

Winterboard is zojuist geüpdate voor iOS 7 / iPhone 5s en ook ClassicSwitcher is beschikbaar. :)

PsyFly 13-01-14 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomver (Bericht 945445)
Iemand die een werkende tweak heeft om de jailbreak detectie te omzeilen?
De app van Record Bank wil niet starten. Office en xCon reeds getest, daarmee lukt het niet.

Ik heb voor jou eens ff getest of deze zou werken met TsProtector P maar helaas, ook deze tweak kan de jailbreakdetectie niet tegenhouden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.