Airdrop enabler discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Nu de jailbraik er is dacht ik, leuk eindelijk airdrop op m'n 4s. App geïnstaleerd, ziet er goed uit maar mensen met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airdrop enabler
Hallo iedereen,
Nu de jailbraik er is dacht ik, leuk eindelijk airdrop op m'n 4s. App geïnstaleerd, ziet er goed uit maar mensen met een 5s vinden me niet. Andere mensen die dit via jailbraik op een 4s hebben geïnsteleerd heb ik nog niet tegen gekomen, conclusie is dus dat ik niet weet of het nu werkt of niet. Iemand ervaringen? Of weet hoe je dit toch kan laten werken met mensen met een 5s? Ik hoor het graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan volgens mij nooit werken op de 4s, omdat die geen 5GHz Wi-Fi chip heeft.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Volgens The iPhone Wiki:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airdrop verkeerde foto | rkltnk | iPhone algemeen | 4 | 02-09-15 14:07 |
Mobile Substrate Fix (launchd.conf enabler) | IphoneIpodTouch | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-12-13 12:06 |
iPhone: Ontbrekende AirDrop op iPhone 4/4S | asvpxcortez | Jailbreak | 8 | 25-12-13 14:22 |
Airdrop IOS 7 | FreBo1958 | iPhone algemeen | 7 | 22-09-13 12:54 |
|
|