iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   [iPhone 5s] Zwart thema / donker thema gezocht (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/150634-iphone-5s-zwart-thema-donker-thema-gezocht.html)

iVisionz 15-01-14 11:20

[iPhone 5s] Zwart thema / donker thema gezocht
 
Hallo,

Ik vind iOS 7 veel te veel wit, zeer irritant dus ik ben sinds de update van Winterboard meteen gaan zoeken naar zwarte themas voor iOS 7,
ik wil onder andere de muziek app zwart / donker
safari zwart / donker
instellingen menu zwart / donker
WhatsApp zwart / donker (kon voorheen met LimboHD maar werkt niet meer)
Bootlogo weer wit en achtergrond zwart ipv Bootlogo zwart en achtergrond wit.

Ik vind tot nu toe alleen maar themas (alleen iconen en achtergrond word zwart) maar ik zoek eigelijk een complete mod (of diverse tweaks combineren) die alles zwart / donker maakt.
Tot nu toe heb ik alleen Bloard (zwart toetsenbord)
En iOS 6 icons, zorgt ervoor dat je de iOS 6 iconen weer terug hebt op iOS 7 :)

Weet iemand een complete mod of thema of een tweak om zoveel mogelijk zwart te maken?

daveensannie 15-01-14 11:57

Is er nog niet echt, enige wat er tot nu toe is zijn icoontjes, de echte thema's moeten nog komen

daveensannie 15-01-14 12:45

is voor de iphone 5 volgens mij en niet de 5s ?

Lodewijk69 15-01-14 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 945850)
is voor de iphone 5 volgens mij en niet de 5s ?

De eerste is wel compatible met de 5s...de tweede (nog) niet!

Eddy1965online 17-01-14 00:17

1 Bijlage(n)
Ik heb gisteren Obscure 7 geinstalleerd, moet er effe aan wennen maar er is nog niet veel..;)

Otje82 17-01-14 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy1965online (Bericht 946098)
Ik heb gisteren Obscure 7 geinstalleerd, moet er effe aan wennen maar er is nog niet veel..;)

In welke repo staat dit thema?

Eddy1965online 17-01-14 15:56

Je kunt het vinden in Cydia bij zoeken, maar dan wel intikken beginnend met het cijfer 0 dan de letters bscure..;)

Jojo009 18-01-14 15:03

Normaal kun je dit tog veranderen in u instellingen? Via algemeen - toegankelijkheid en dan keer kleuren om dan heb je tog ook een donker thema of niet soms? Alle ja als je een licht achtergond hebt natuurlijk. Wil er mij niet mee moeien he het is maar een typ :)

Zwe 19-01-14 17:33

'Eclipse' tweak for iOS 7 enables dark/night mode (work-in-progress)

Bubbly 19-01-14 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jojo009 (Bericht 946298)
Normaal kun je dit tog veranderen in u instellingen? Via algemeen - toegankelijkheid en dan keer kleuren om dan heb je tog ook een donker thema of niet soms? Alle ja als je een licht achtergond hebt natuurlijk. Wil er mij niet mee moeien he het is maar een typ :)

Dat draait letterlijk alle kleuren om. Maar als je een screenshot neemt wordt dat als 'normaal' genomen, dus in feite wordt er een spiegelende-kleur laag over je scherm heen gelegd. Als je dan naar de Foto's app gaat zijn ook de kleuren in alle afbeeldingen omgedraaid, deze optie is dus niet bedoeld als "theming" van je iApparaat.

iVisionz 27-02-14 10:59

Eclipse biteyourapple, problem solved, aanrader!! :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.