//

ios 7 tweaks werken niet altijd

ios 7 tweaks werken niet altijd discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone 5 werken een aantal tweaks niet correct zoals ncsettings (doet niets), sbsettings nog niet helemaal compatible. Hiddensettings springboard krijg ik maar niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-14, 13:57
surfertje surfertje is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 16
Standaard ios 7 tweaks werken niet altijd

Op mijn iphone 5 werken een aantal tweaks niet correct zoals ncsettings (doet niets), sbsettings nog niet helemaal compatible. Hiddensettings springboard krijg ik maar niet te zien in controlcentre ook niet na downloaden bootloader zoals omschreven op een andere site.

Het lijkt mij het beste om helemaal opnieuw te beginnen met jailbreaken maar hoe doe je dat en wat moet je dan exact installeren weer...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-14, 18:08
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

NCSettings en SBSettings zijn dan ook geen iOS 7 tweaks. Dit zijn tweaks voor iOS 6 en eerder; NCSettings zal geen update meer krijgen en SBSettings denk ik ook niet meer.

Normaal gesproken als je naar iOS 7 updatet en jailbreakt dan begin je zonder tweaks? Zo niet, dan moet je even Cydia Substrate verwijderen om alle tweaks (compatibel & incompatibel) te verwijderen. Eventueel zijn er dan nog een handvol tweaks over die je handmatig kunt verwijderen.

Een goede plaats om te beginnen is de link en reacties in dit artikel: De beste apps en tweaks voor iOS 7 (jailbreak) - iPhoneclub.nl
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke tweaks werken onder iOS 7? 48296 Jailbreak apps en thema's 48 13-01-14 12:32
iPhone: iOS 7 tweaks werken niet Werkpaard Jailbreak 23 27-12-13 13:05
lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 Geert1976 Jailbreak apps en thema's 327 19-02-13 11:22
Cydia app's & tweaks werken niet. MikeHoogvliet iPhone Apps 0 17-12-11 14:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.