//

Problemen met zeusmos?

Problemen met zeusmos? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey jongens, Zijn er toevallig problemen met z*****s? Want heb al e paar dagen dat ik niets kan downloaden via z*****s elke kaar ik die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-14, 15:25
Jojo009 Jojo009 is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 46
Standaard Problemen met zeusmos?

Hey jongens,
Zijn er toevallig problemen met z*****s? Want heb al e paar dagen dat ik niets kan downloaden via z*****s elke kaar ik die cijfers of letters wil intikken gaat het niet en blijft mijn scherm wit dat em zogezegd aan het laden is maar krijg er niets anders op ik kan wel de searchbalk enzo gebruiken want ie vindt de apps maar voor de rest doet ie niets en heb het al een paar keer geinstalleerd en gedeinstalleerd zowel app********nc 7+ als z*****s maar zonder resultaat os moet ik mss een andere bron proberen? Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-14, 15:36
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Jouw vraag/opmerking over illegale/gekraakte app's uit Apple's App Store (ook wel .ipa-bestanden genaamd) is niet toegestaan op dit forum, zoals je hebt kunnen lezen in de gebruikersvoorwaarden die je hebt geaccepteerd bij je aanmelding voor dit forum.

Omdat jouw verzoek tegen onze huisregels is, krijg je hiervoor nu een waarschuwing. Bij herhaalde overtreding zijn wij genoodzaakt een berisping uit te delen. Meerdere berispingen kunnen leiden tot een tijdelijke en/of permanente verbanning van het forum.

Met vriendelijke groet,
Het iCulture forum moderatieteam
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met de phone house en dynafix met iphone 4 EvaVissers iPhone algemeen 12 25-09-12 11:19
iPhone 3GS: Problemen met updaten naar 5.0.1 met costum firmware Guppez84 Unlock 7 26-01-12 14:19
problemen met Itunes na installatie IOS 5 met Windows XP serrari iTunes 4 02-11-11 17:18
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal mandersa01 Archief 2 22-12-09 14:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.