//

automatisch opnemen naar bluetooth verbonden apparaat

automatisch opnemen naar bluetooth verbonden apparaat discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mn auto bluetooth zitten, deze heb ik verbonden met mn iphone. Er zit standaard een houder in voor de iphone 4/4s met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-14, 17:22
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard automatisch opnemen naar bluetooth verbonden apparaat

Ik heb in mn auto bluetooth zitten, deze heb ik verbonden met mn iphone. Er zit standaard een houder in voor de iphone 4/4s met een knop om gesprek op te nemen en dat gesprek gaat gelijk over bluetooth apparaat. Aangezien ik die houder niet voor mn iphone 5 kan gebruiken heb ik brodit houder ingebouwd. Wanneer ik nu met mn telefoon opneem terwijl ik verbonden ben over bluetooth, gaat het gesprek niet automatisch over na bluetooth apparaat. Dat moet ik dan nog handmatig aangeven, is er een tweak die ervoor zorgt dat het gesprek automatisch naar bluetooth apparaat gaat terwijl het verbonden is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-14, 17:36
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Kan je in de settings van je bluetoothapparaat in de auto niet aangeven dat je automatisch wil opnemen? Dat doet mijn jvc bluetooth auto radio wel namelijk
  #3  
Oud 18-02-14, 20:31
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Ik neem nu op met mn telefoon, dit is omdat ik de orginele houder van de iphone 4/4s in mn auto eruit heb gehaald. Voorheen nam ik op door op de knop te drukken van de houder en daar ging het wel goed bij.

Dus ik zoek een tweak waaarbij ik kan aangeven dat als ik gesprek krijg en verbonden met Wi-Fi apparaat, dat het gesprek automatisch naar bluetooth apparaat gaat, ook al antwoord ik op mn telefoon.
  #4  
Oud 18-02-14, 20:37
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Ik neem aan dat je mijn advies niet hebt begrepen.. Op het moment dat je je bluetooth apparaat instelt op automatisch opnemen, dan hoef je zelf dus niet meer op te nemen. Niet met je hand, niet via een knop en niet op de telefoon.. Je hoeft helemaal niet meer op te nemen. Dat doet namelijk het apparaat zelf wanneer je het dus zo instelt. En omdat je het hebt ingesteld op automatisch opnemen, zal de telefoon dus over de luidsprekers van het bluetooth apparaat gaan klinken en is je probleem dus opgelost
  #5  
Oud 20-02-14, 11:05
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Ja die optie heeft mn bluetooth device niet, daarom zoek ik dus voor een andere mogelijkeheid
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone4 - bluetooth kan niet met MacBook verbonden worden wba iPhone algemeen 3 02-12-13 09:58
Iphone automatisch opnemen tacho iPhone algemeen 4 30-12-12 14:17
Foto: foto via bluetooth naar andere apparaat sturen jeef112 Muziek, foto & video 0 13-02-11 23:26
Niet automatisch opnemen in buitenland mdrongelen Orange 6 10-08-10 08:48
Mac en iPhone kunnen niet verbonden worden via bluetooth tania iPhone algemeen 2 13-05-10 11:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:59.