iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   ios 7.1.1. lockinfo (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/155546-ios-7-1-1-lockinfo.html)

patriekske 16-06-14 23:36

ios 7.1.1. lockinfo
 
het zit me kennelijk niet mee.....
heb altijd op ios 6.1 gedraaid omdat lockinfo er niet was voor ios 7.
afgelopen week zag ik dat lockinfo 7 uit was en gister na heel veel wikken en wegen de gok genomen en geupdate naar ios7.1.1.
dat de jailbreak semi-untethered zou zijn was me bekend maar dat is op zich geen probleem.
wat wel een probleem is dat is lockinfo.
notabene het programma waarvoor ik jailbreak crasht zodra ik de power of home knop indruk.
om lockinfo te gebruiken moet je lockHTML werkend hebben en dit werkt niet onder ios7.1.1 kan niet worden geïnstalleerd.
lockinfo kan wel worden geïnstalleerd maar loopt dus vast.
heb dit aan david ashman gemeld en hij mailde netjes terug dat ik een crash report moest sturen.
dat wordt echter niet aangemaakt.
toen ik hem dat mailde besefte hij dat ik op ios 7.1.1 draai en dat ondersteund lockinfo dus niet volgens david.....
of er een update komt wist ie niet was maar een kleine groep gebruikers op ios 7.1.1 met een jailbreak.

je raad het dus al ben op zoek naar een alternatief dat draait op ios 7.1.1.
intelliscreen x doet het namelijk ook niet.
waar het mij om gaat is dat ik mijn agenda kan zien OP mijn lockscreen!
wie o wie kan mij helpen ben ten einde raad.

Harley4 17-06-14 10:44

Lock info staat gewoon in de app store, heb je al tijden geen JB meer voor nodig.

patriekske 18-06-14 21:11

kijk dat wist ik dus weer niet.....
ga gelijk eens kijken of het wat is.
thanks

Harley4 18-06-14 22:49

let op de spatie ;)

patriekske 18-06-14 23:33

inmiddels aangeschaft voor 2.69.
is toch niet je van het hoor.....
programma crasht bij mij geregeld en geeft dan een blank scherm.
daarnaast staat er de ene keer wel een agenda punt en de andere keer weer niet.
ben er nog mee aan het stoeien maar hoop toch echt op een update van lockinfo uit cydia of een update voor intelliscreen x.

wiltjer 19-06-14 09:27

Dat Lock info van de Store is niet van dezelfe ontwikkelaar als de Linkinfo van Cydia. Naar mijn idee gewoon een scam appje die probeert te profiteren van de bekendheid van het geweldige Lockinfo van David Ashman.

Harley4 19-06-14 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patriekske (Bericht 963195)
programma crasht bij mij geregeld .

Werkt hier prima

patriekske 19-06-14 21:54

tja dat idee had ik ook.
jammer dat dave zijn lockinfo niet gaat updaten.
heb gekeken maar heb geen shsh voor ios 7.0.4 want dan had ik gelijk gedowngrade.....
kan terug naar ios 6.1.3 maar dat doe ik niet voorlopig.
sinds vanmiddag doet ie het aardig zolang ik de app maar niet aanraak.....
draait op de achtergrond gewoon mee maar durf hem niet af te sluiten.

Harley4 20-06-14 06:47

da's vaak zo hoor, als je een programma sluit doet het het nie meer

patriekske 20-06-14 10:09

Ja klopt maar bij mij druk ik op de home knop en vervolgens blijft ie actief maar als ik hem open vanuit de multitask krijg ik een wit scherm en doet ie niks meer.
Als ik hem dan echt afsluit kan ik hem niet meer openen dan crasht ie gelijk.
Draait nu al een dikke dag goed.
Fingers crossed......

Rav3n 20-06-14 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wiltjer (Bericht 963204)
Dat Lock info van de Store is niet van dezelfe ontwikkelaar als de Linkinfo van Cydia. Naar mijn idee gewoon een scam appje die probeert te profiteren van de bekendheid van het geweldige Lockinfo van David Ashman.

Psies.
btw: Ik had Lock info ook aangeschaft. Inmiddels m'n geld terug gehad.

Lockinfo7 is net van z'n beta-status af. ( ik draai de betaversie al weekje of 6) Ik denk overigens dat David Ashman zijn app alleen update als er een goedwerkende publieke jailbreak is voor 7.1.1 voor ALLE iphones.installeert

Tot slot:
ALS je Lockinfo7 installeert moet je ook Lockpages installeren, anders werkt ie niet.

patriekske 20-06-14 19:36

zou lockinfo van david ook werken onder 7.1.1 als je lockpages installeerd? heb dat nog niet geprobeerd namelijk.

nevermind heb ik al geinstallerd staan zie ik wel.
hopelijk krijgt david nog meer vragen van ios 7.1.1 gebruikers zodat er een update aankomt.....

Rav3n 20-06-14 19:55

Jij hebt een iphone 4, die een exploit bootrom heeft. Hierdoor is voor dat toestel voor elke iOS een tethered jailbreak mogelijk. Ook voor 7.1.X maar die wordt officieel niet ondersteund. (Zelf vrij vertaald uit Cydia: Hulp bij upgraden en jailbreaken)

Er is dus (nog) geen publieke jailbreak, dus ik denk niet dat David Ashman daar NU tijd in steekt.

patriekske 20-06-14 22:27

nee daar was ik al achter...... vertelde hij me ook per mail wisseling.
kan in principe terug naar 6.1.3 maar vind ios 7 er wel mooier uitzien.
aan de andere kant een winterbord thema van ios 7 oid is ook niet verkeerd, ware het niet dat ik geen winterboard fan ben.
had dat op mijn oude 3g staan en dat vertraagde de boel aanzienlijk.
had ik nu maar shsh blubs van 7.0.4 dan had ik het wel geweten.

Guest-20180925190238 21-06-14 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patriekske (Bericht 963394)
had ik nu maar shsh blubs van 7.0.4 dan had ik het wel geweten.

Maak je daar maar geen zorgen over.:) Een iPhone 4 "downgraden" naar iOS 7.0.4 is onmogelijk sinds iTunes 11.1 (random SHSH generation + signed bbtickets). "Downgraden" naar iOS 6.1.3 kan wel met de SHSH hashes en iTunes 11.0 of lager.

patriekske 21-06-14 18:25

Ik denk dat ik het er maar bij laat.
Die loco info uit de app store werkt (een beetje) dus zie mijn agenda.
Mocht er nog geupdate gaan worden dan zie ik het vanzelf....

arjan95 24-06-14 16:26

De publieke jailbreak is nu uit, dus waarschijnlijk wordt het in de komende weken ge-update zodat het wel werkt.

patriekske 24-06-14 18:08

Is niet meer nodig vrees ik....
Gister mijn iphone gedowngrade naar ios 6.1.3
Daar had ik nog shsh blobs van dus heb ik de stap genomen.
Nu werkt lockinfo weer zoals het hoort.
Of er een werkende ios7.1.1 komt weet ik niet want volgens david was er maar een kleine groep gebruikers met ios7.1.1.....
Mocht er wel een update komen van lockinfo dan denk ik dat ik wel upgrade naar 7.1.1

patriekske 01-07-14 21:16

nu de pangu jailbreak er is is ineens lockinfo geupdate en compatible met ios 7.1.1
zou dat ook gelden voor 7.1.2 en hoe stabiel is ie?
zitten er nog veel bugs in want dat lees ik op zijn twitter dus wel.
kortom heeft iemand hem draaien op 7.1.2 en hoe gaat wat?
wil wel updaten maar ga zeker niet weer downgraden straks als het toch niet blijkt te werken.....

Guest-20180925190238 01-07-14 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patriekske (Bericht 964227)
wil wel updaten maar ga zeker niet weer downgraden straks als het toch niet blijkt te werken.....

Natuurlijk ga je niet downgraden. :rolleyes: Lees bericht #15 van deze draad nog eens aandachtig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.