iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   saw movie theme ??? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/15703-saw-movie-theme.html)

brifast 08-07-08 19:35

saw movie theme ???
 
Weet er iemand of er een saw theme ergens beschikbaar is?
Dit zou vet strak zijn.... ideetje voor ontwikkelaars...plse:eek:

ulyss 08-07-08 19:48

zal er mij eens mee bezig houden

macfreaker 08-07-08 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brifast (Bericht 136466)
Weet er iemand of er een saw theme ergens beschikbaar is?
Dit zou vet strak zijn.... ideetje voor ontwikkelaars...plse:eek:

// heb deze verplaatst naar "iphone wallpapers en skins themas"

brifast 08-07-08 19:50

zou ontzettend leuk zijn.
Ben momenteel nog wat aan het opzoeken maar kan nergens zo'n theme vinden.
Dus gegarandeerd een unicum.

brifast 09-07-08 21:25

als je pics, afbeeldingen of andere zken nodig heb t wil ikje gerust helpen zoekn, je laat maar iets weten, hé!

iMario 09-07-08 23:49

ik ben voor je aan het zoeken geweest, jammer genoeg nog niks gevonden.
Als je wallpapers enzo nodig hebt zoals brifast zegt, kan ik je daarmee ook helpen, kan ze wel voor je maken.
(ik zoek nog ff voor je verder voor een SAW thema)

macfreaker 10-07-08 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 137354)
ik ben voor je aan het zoeken geweest, jammer genoeg nog niks gevonden.Als je wallpapers enzo nodig hebt zoals brifast zegt, kan ik je daarmee ook helpen, kan ze wel voor je maken.
(ik zoek nog ff voor je verder voor een SAW thema)

Zou leuk zijn zo'n thema, en de iconen zouden de marteltuigen kunnen zijn die gebrukt worden in de movies. Ik zie het al voor mij. :)

iMario 10-07-08 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 137369)
Zou leuk zijn zo'n thema, en de iconen zouden de marteltuigen kunnen zijn die gebrukt worden in de movies. Ik zie het al voor mij. :)

probeer het te vinden en anders eventueel zelf te maken:D moet niet te moeilijk zijn denk ik...

brifast 10-07-08 11:01

idd, marteltuigen als iconen en mss de voet van saw1 die op de grond ligt, ofzo.
Of mss het hoofd van jigsaw.... materie genoeg denk ik!

macfreaker 10-07-08 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 137372)
probeer het te vinden en anders eventueel zelf te maken:D moet niet te moeilijk zijn denk ik...

Ik zou het wel willen , maar vrees ervoor dat ik de volgende dagen meer dan werk genoeg zal hebben hier op het forum met de release van de 3g en e nieuwe soft. Zal dan voor later zijn hoor.

Chrisjuh 13-07-08 00:09

ja lijkt me erg vet =D Ben een echte SAW fan :D

zwaan 13-07-08 00:57

Op modmyifone is er ergens een topic over. Als je hem zelf niet kan vinden dan moet je het ff zeggen. Dan zoek ik hem weer op. De link werkt nu niet meer maar misschien kan je de ts een pm sturen?

Chrisjuh 13-07-08 11:59

Hier is die topic link. Helaas werkt de download link niet meer, dus Zwaan kan jij hem uppen als je hem hebt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.