iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Alle Apps tegelijk afsluiten (met bezempje) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/161460-alle-apps-tegelijk-afsluiten-bezempje.html)

johgs 02-01-15 10:26

Alle Apps tegelijk afsluiten (met bezempje)
 
Op mijn iPhone met IOS7 had ik een appje waarmee ik via 2x home via klikken op boven het verkleinde springboard op een bezempje kon klikken om alles tegelijk af te sluiten. Helaas vind ik dat appje na update niet terug in Cydia en ben helaas vergeten hoe dat appje heette en kan nog geen ander appje vinden die net zo handig is.
Wie weet hoe dat appje heet?

jemmie 02-01-15 11:02

Deen idee hoe deze app heet, maar ik gebruik Sicarius. Deze doet hetzelfde. App is te vinden in de repo van Dany Lisiansky, danyl.net/repo

johgs 02-01-15 11:27

Bedankt voor de tip maar:
Sicarius is a new iOS 7 jailbreak tweak that modifies the iOS 7 multitasking switcher to let you kill all apps at once and respring your device.

Dat respringen vind ik ongewenst, geeft nogal vertraging en vaak wil ik direct verder kunnen.

peerenbooms 02-01-15 11:39

Slide2kill8
Of de betaalde versie slide2kill8 pro

jemmie 02-01-15 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johgs (Bericht 988755)
Bedankt voor de tip maar:
Sicarius is a new iOS 7 jailbreak tweak that modifies the iOS 7 multitasking switcher to let you kill all apps at once and respring your device.

Dat respringen vind ik ongewenst, geeft nogal vertraging en vaak wil ik direct verder kunnen.

Dit is een optie, maar hoef je niet aan te zetten. Verder kan je ook app's excluden om af te sluiten, bv als je muziek luister of een andere app altijd wil blijven gebruiken.

johgs 02-01-15 15:02

OK, ik ga 'm installeren, thanks. (Heb tegenwoordig wel een paar appjes die moeten blijven werken (Hue, Nefit e.d.).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2015 om 15:36 ----------

Krijg de indruk dat het niet helemaal werkt op iOS 8, het omhoogslepen van het eerste scherm lukt niet en daarmee niet het afsluiten, ook 3D werkt niet.

jemmie 02-01-15 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johgs (Bericht 988780)
OK, ik ga 'm installeren, thanks. (Heb tegenwoordig wel een paar appjes die moeten blijven werken (Hue, Nefit e.d.).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2015 om 15:36 ----------

Krijg de indruk dat het niet helemaal werkt op iOS 8, het omhoogslepen van het eerste scherm lukt niet en daarmee niet het afsluiten, ook 3D werkt niet.

Ik heb ook ios 8, maar bij mij werkt het gewoon. Welke versie van Sicarius heb jij? De laatste versie staat in de repo van Dany en is versie 1.2.1

johgs 02-01-15 18:37

Ik heb de laatste versie, tenminste die van vandaag. Alleen deze meldt wel versie 1.0.1.
Krijg ook geen update melding.

jemmie 02-01-15 19:07

In de repo van de ontwikkelaar staat de laatste versie: danyl.net/repo

trimix 03-01-15 11:30

Purge kun je ook gebruiken

johgs 03-01-15 17:00

Repo toegevoegd en die geeft inderdaad een nieuwere versie die wel werkt.
Bedankt.
(Dacht wel dat in omschrijving nog wel een 1.0.1 genoemd werd, maar toch geïnstalleerd via update en met succes).

peerenbooms 04-01-15 14:22

vind het maar een domme appje om alle appjes af te sluiten , je moet eerst naar de eerste app gaan en deze omhoog swipen.

Geef mij maar Slide2kill8 (gratis)
of de betaalde pro versie

Je opent met dubbelklik op home en swiped een van de geopende appjes in dit geval naar beneden en floep alles gesloten en terug naar homescreen

jemmie 04-01-15 14:35

Deze app had je al eerder genoemd in dit topic, krijg jij soms betaald om deze app te promoten :-)

Ik vind het wel prettig om door mij uitgekozen apps niet af te sluiten, vandaar voor mij deze app, maar dit kan voor iedereen anders zijn.

peerenbooms 04-01-15 19:37

Erg kinderachtig. Die opmerking is dan wederzijds. Vraag me af of ts met deze sullige opmerking gebaat is.
Het schijnt een soort sport te zijn hier op dit forum om iemands hulp en uitleg af te zeiken. De ts vroeg om een appje om in een slag alle openstaande appjes te sluiten.
Succes verder

jemmie 04-01-15 19:44

Sorry dat je dit opvat als belediging, ik had dit meer als grap bedoeld, daarom ook de smiley.

Ik denk dat TS, oa door jouw bijdrage, keuze heeft om voor zijn situatie de juiste app te kiezen.

peerenbooms 04-01-15 20:40

;) no hart feelings misverstand uit de weg geruimd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.