//

Customize en iets veranderen ?

Customize en iets veranderen ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik customize op mijn iphone staan super handig maar hoe kun je daar iets uithalen bijvoorbeeld het volgende. customize/ customize images/sounds statusbar images/ ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-08, 12:45
MisterM24 MisterM24 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard Customize en iets veranderen ?

Nu heb ik customize op mijn iphone staan super handig maar hoe kun je daar iets uithalen bijvoorbeeld het volgende.

customize/
customize images/sounds
statusbar images/
statusBarBG

hier staat dus iets wat ik wil verwijderen en een gewoon weer de standaard statusbar wil hebben.

er staat nu een internet plaatje net als rechtsbovenin
een min, vierkantje en dan een rood batterijtje.
deze moet weg.

en ik wil gewoon mijn lockscreenwallpaper kunnen verander met plaatje uit mijn achtergrond.Nu is het zo dat deze wordt bepaald door het theme wat ik heb en kan die dus niet naar eigen inzicht veranderen.Hoe doen we dit ?
ben ook al via customize geweest maar daar staan alleen de plaatjes van de theme's

graag een uitleg en alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-08, 13:09
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

kijk eens in deze thread:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...92-winscp.html

op deze manier kan je je eigen foto's / afbeeldingen uploaden vanaf je computer naar je iphone. Als je deze dan idd in de goede mappen upload dan kan je de afbeeldingen via customize selecteren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Achtergrond niet te veranderen (na gebruik customize) peppelino iPhone algemeen 7 04-10-08 11:59
Customize 2.0 Larsmanson Unlock [archief] 12 28-04-08 20:33
customize op 1.1.4 boblong Jailbreak apps en thema's 40 04-04-08 23:04
Customize 1.22 topke Jailbreak apps en thema's 4 26-02-08 22:50
kan ik met customize icoontjes veranderen lennart91 Jailbreak apps en thema's 1 17-01-08 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.