iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Telenet Yelo Play (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/165068-telenet-yelo-play.html)

Tony 10-06-15 10:08

Telenet Yelo Play
 
Hey,

iemand de nieuwe Telenet Yelo Play app al werkend gekregen?
Live TV kijken met jailbreak bedoel ik, de rest werkt.

TS Protector 8 werkt werkt niet meer.

Groeten

belgiumiphone 10-06-15 10:48

Je hebt een jailbreak op jouw iPhone. Telenet wil dit niet en blokkeert daarom het live kijken in de app.

Je kunt dit oplossen door de tweak xCon te installeren in Cydia.

Succes!

Tony 10-06-15 11:31

XCon beta 40 werkt ook niet :mad:

Jojo009 21-06-15 12:58

Ik heb nochtans geen problemen met ts protector 8😉.

Jojo009 24-06-15 20:39

Hopla. Yelo play werkt niet meer sinds hun laatste update met ts protector. 😠. Iemand een ander alternatief? Blijf ma steken op zwart scherm

Bomans 25-06-15 09:42

Het ligt dacht ik niet aan de jailbreak, maar aan de laatste update die steeds de melding:

"Error
Er is een streamingsprobleem. Probeer later opnieuw"
geeft. Welke een totale andere is dan de melding ivm jailbreak.

Er zijn gebruikers zonder jailbreak die dezelfde melding krijgen.

Ik krijg ook de melding van streamingsprobleem ...

Jojo009 25-06-15 09:54

Had het ook niet over de jailbreak😉. Het is de update van yelo play zelf die weeral niet optimaal is voor iphone want op mijn ipad heb ik dat probleem niet en kan streamen. Ik vraag mij af of die updates wel worden gecontroleerd 😠

Guest-20180925190238 25-06-15 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jojo009 (Bericht 1000547)
Ik vraag mij af of die updates wel worden gecontroleerd 😠

Dat is de taak van de ontwikkelaar(s). Apple kan écht geen Belgische streamingappjes testen vanuit Cupertino - USA.

Bomans 25-06-15 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1000550)
... Apple kan écht geen Belgische streamingappjes testen vanuit Cupertino - USA.

Nee, voor deze app hebben ze een telenet internetverbinding nodig ... :d

belgiumiphone 25-06-15 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 1000553)
Nee, voor deze app hebben ze een telenet internetverbinding nodig ... :d

Bestaat er geen tweak om dit te omzeilen? Dat zou ik pas een TOP tweak vinden :D

Scooter 28-06-15 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 1000553)
Nee, voor deze app hebben ze een telenet internetverbinding nodig ... :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 1000590)
Bestaat er geen tweak om dit te omzeilen? Dat zou ik pas een TOP tweak vinden :D

eigenlijk vindt ik dat wel wat dom want ik was vroeger canalplus abonnee vandaar dat ik toen ook overstapte naar Telenet.. Zou eigenlijk beter al mijn boel overzetten naar proximus maar aangezien ik graag het belgisch voetbal volg stap ik niet zo graag over al is het de laatste jaar heel wat verandert op dat gebied

Jojo009 28-06-15 15:10

Belgacom zou ik ook niet aanraden! Iedereen heeft er problemen en meer dan bij telenet. Ik hoor overal klachten 😉

Scooter 28-06-15 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jojo009 (Bericht 1000771)
Belgacom zou ik ook niet aanraden! Iedereen heeft er problemen en meer dan bij telenet. Ik hoor overal klachten 😉

ik woon op een appartement en blijkbaar volgens telenet is dit een gezamelijk kabel als ik internet wil moet ik zelf kabels laten trekken van ene punt van de straat naar mijn appartement.. Vraag is hoeveel zo iets natuurlijk kost

Saidou 31-08-15 22:20

Iemand de Yelo Play app al werkend gekregen? Eventueel met een Flex2 patch?

belgiumiphone 22-02-16 22:23

Ik heb wat zitten klooien met Flex 2. Ik heb voor yelo tv een instelling gezet zodat de jailbreak omzeild wordt. Als ik nu op "tv kijken" klik, krijg ik niet meer de melding dat mijn iphone een jailbreak heeft.

Maar... nu krijg ik wil de melding "Er is een streaming probleem". Ik heb. In Flex 2 gezocht onder "stream" maar er zijn te veel van die instellingen. Iemand die kan helpen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.