iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Updaten gaat sloom (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/16881-updaten-gaat-sloom.html)

bekok 20-07-08 23:14

Updaten gaat sloom
 
Dag,

Ik heb vandaag mijn 1ste gen iPhone gepwnd met de pwnage tool zodat ik 2.0 kan gebruiken. Mijn eerste vraag is, wat is het verschil tussen installer en Cydia? Want blijkbaar heeft Cydia de installer vervangen. Dan nu mijn probleem, Als ik naar change in Cydia ga, dan staan er 5 dingen die kunnen worden ge-update: bzip2, diskdev-cmds, libxml2, OpenSSL en SQLite v3. Het lijkt me logisch om deze te upgraden (geen idee waarvoor ze dienen eigenlijk, maargoed..) maar dit gaat nogal moeilijk. Hij zet namelijk wel de download voor het bestand aan, maar het gaat tergend langzaam. Na een halfuur wachten zit de eerste download misschien op 10-20%... Zo schiet het niet op natuurlijk, dus het lijkt me dat er iets fout is?

Tweede ding is dat ik bij 1.1.4 een programmaatje had, bitesms, die bijhield hoeveel tekens je gebruikt in een smsje en bijhoudt hoeveel smsjes je al hebt verstuurd. Nu ben ik deze helaas kwijt met de nieuwe Cydia en ik zou graag een (soortgelijk?) programma willen hebben. Is er toevallig anders zo'n programma in de Appstore te krijgen, of moet ik wachten totdat deze (als dat uberhaupt gebeurd) voor Cydia uitkomt..?

Alvast bedankt!

phywire 28-07-08 19:51

Same here
 
updaten van openssl duurt vrij lang, hier al een uur bezig en blijft alleen maar op de helft hangen.. maarja weet ook niet of dit hoort. iemand nog ervaring mee ?

slodo 28-07-08 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bekok (Bericht 148601)
Tweede ding is dat ik bij 1.1.4 een programmaatje had, bitesms, die bijhield hoeveel tekens je gebruikt in een smsje en bijhoudt hoeveel smsjes je al hebt verstuurd. Nu ben ik deze helaas kwijt met de nieuwe Cydia en ik zou graag een (soortgelijk?) programma willen hebben. Is er toevallig anders zo'n programma in de Appstore te krijgen, of moet ik wachten totdat deze (als dat uberhaupt gebeurd) voor Cydia uitkomt..?

Alvast bedankt!

ik denk dat als bitesms komt dat ie dan in installer komt.
installer komt binnenkort uit, wanneer weet niemand

dennis9920 28-07-08 20:37

bitesms komt met 1 a 2 weken of zo ook naar 2.0 dat kun je lezen in hun forum.

ZeteMKaa 30-07-08 13:19

Ik ervaar ook dat probleem, ben al ruim een uur aan het wachten op de update van apt. Hij blijft maar op 10 % staan en zie geen vooruitgang, is dit normaal ?

DrevanderZanden 30-07-08 13:27

Mijn iPhone is nu voor de 4e maal gecrasched tijdens gebruik van Cydia. Hij gaat wel aan maar komt niet verder dan het Apple logo. Ik kan verbinding maken via SSH en iTunes start ook op maar loopt ook gelijk vast. Na een tijdje trilt hij 2 maal en dat was het. Zodra ik hem reset reageert iTunes gelijk weer. Ik heb hem de 1e keer hersteld maar als ik hem maar vaak genoeg reset komt hij er ook weer bovenop (op het moment nog even niet maar ik ben nog bezig).
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik hoop in ieder geval dat Installer zo snel mogelijk uit komt, daar heb ik nooit problemen mee gehad.

ZeteMKaa 30-07-08 13:52

Woei het is gelukt. Zolang je de updates maar 1 voor 1 installeerd en met je vinger over het scherm blijft gaan verloopt bij mij alles vloeiend :D

toorn222 04-08-08 11:01

Ik zit nu ook al een half uur te w8ten... onder de tekst zie ik dat (soort zonnetje draaien) hoe weet ik hoe ver het updaten is?? (ben misschien ongeduldig).

Cancunlover 05-08-08 10:31

BiteSMS is nu ook beschikbaar in Cydia op de FW 2.0! Eindelijk!!! :D

toorn222 05-08-08 11:47

Updaten is inmiddels gelukt..... want de Iphone start gewoon (nadat deze heel lang stil stond met updaten)op en het icoontje Cydia werkt, met daaronder de programma's


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.