//

Updaten gaat sloom

Updaten gaat sloom discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb vandaag mijn 1ste gen iPhone gepwnd met de pwnage tool zodat ik 2.0 kan gebruiken. Mijn eerste vraag is, wat is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-08, 00:14
bekok bekok is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 5
Standaard Updaten gaat sloom

Dag,

Ik heb vandaag mijn 1ste gen iPhone gepwnd met de pwnage tool zodat ik 2.0 kan gebruiken. Mijn eerste vraag is, wat is het verschil tussen installer en Cydia? Want blijkbaar heeft Cydia de installer vervangen. Dan nu mijn probleem, Als ik naar change in Cydia ga, dan staan er 5 dingen die kunnen worden ge-update: bzip2, diskdev-cmds, libxml2, OpenSSL en SQLite v3. Het lijkt me logisch om deze te upgraden (geen idee waarvoor ze dienen eigenlijk, maargoed..) maar dit gaat nogal moeilijk. Hij zet namelijk wel de download voor het bestand aan, maar het gaat tergend langzaam. Na een halfuur wachten zit de eerste download misschien op 10-20%... Zo schiet het niet op natuurlijk, dus het lijkt me dat er iets fout is?

Tweede ding is dat ik bij 1.1.4 een programmaatje had, bitesms, die bijhield hoeveel tekens je gebruikt in een smsje en bijhoudt hoeveel smsjes je al hebt verstuurd. Nu ben ik deze helaas kwijt met de nieuwe Cydia en ik zou graag een (soortgelijk?) programma willen hebben. Is er toevallig anders zo'n programma in de Appstore te krijgen, of moet ik wachten totdat deze (als dat uberhaupt gebeurd) voor Cydia uitkomt..?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-08, 20:51
phywire phywire is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard Same here

updaten van openssl duurt vrij lang, hier al een uur bezig en blijft alleen maar op de helft hangen.. maarja weet ook niet of dit hoort. iemand nog ervaring mee ?
  #3  
Oud 28-07-08, 20:55
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekok Bekijk bericht
Tweede ding is dat ik bij 1.1.4 een programmaatje had, bitesms, die bijhield hoeveel tekens je gebruikt in een smsje en bijhoudt hoeveel smsjes je al hebt verstuurd. Nu ben ik deze helaas kwijt met de nieuwe Cydia en ik zou graag een (soortgelijk?) programma willen hebben. Is er toevallig anders zo'n programma in de Appstore te krijgen, of moet ik wachten totdat deze (als dat uberhaupt gebeurd) voor Cydia uitkomt..?

Alvast bedankt!
ik denk dat als bitesms komt dat ie dan in installer komt.
installer komt binnenkort uit, wanneer weet niemand
  #4  
Oud 28-07-08, 21:37
dennis9920 dennis9920 is offline
 
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 231
Standaard

bitesms komt met 1 a 2 weken of zo ook naar 2.0 dat kun je lezen in hun forum.
__________________
Origineel: Iphone us 3.1.3 OTB BL4.6 | Huidige firmware: 3.1.3 | Bootloader: 4.6 | Baseband: 04.05.04_G | Unlock: Bootneuter .
  #5  
Oud 30-07-08, 14:19
ZeteMKaa ZeteMKaa is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik ervaar ook dat probleem, ben al ruim een uur aan het wachten op de update van apt. Hij blijft maar op 10 % staan en zie geen vooruitgang, is dit normaal ?
  #6  
Oud 30-07-08, 14:27
DrevanderZanden DrevanderZanden is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Mijn iPhone is nu voor de 4e maal gecrasched tijdens gebruik van Cydia. Hij gaat wel aan maar komt niet verder dan het Apple logo. Ik kan verbinding maken via SSH en iTunes start ook op maar loopt ook gelijk vast. Na een tijdje trilt hij 2 maal en dat was het. Zodra ik hem reset reageert iTunes gelijk weer. Ik heb hem de 1e keer hersteld maar als ik hem maar vaak genoeg reset komt hij er ook weer bovenop (op het moment nog even niet maar ik ben nog bezig).
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik hoop in ieder geval dat Installer zo snel mogelijk uit komt, daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Laatst gewijzigd door DrevanderZanden; 30-07-08 om 15:04.
  #7  
Oud 30-07-08, 14:52
ZeteMKaa ZeteMKaa is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Woei het is gelukt. Zolang je de updates maar 1 voor 1 installeerd en met je vinger over het scherm blijft gaan verloopt bij mij alles vloeiend
  #8  
Oud 04-08-08, 12:01
toorn222 toorn222 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik zit nu ook al een half uur te w8ten... onder de tekst zie ik dat (soort zonnetje draaien) hoe weet ik hoe ver het updaten is?? (ben misschien ongeduldig).
  #9  
Oud 05-08-08, 11:31
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

BiteSMS is nu ook beschikbaar in Cydia op de FW 2.0! Eindelijk!!!
  #10  
Oud 05-08-08, 12:47
toorn222 toorn222 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 31
Standaard

Updaten is inmiddels gelukt..... want de Iphone start gewoon (nadat deze heel lang stil stond met updaten)op en het icoontje Cydia werkt, met daaronder de programma's
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
YouTube sloom op iPad MeesN iPad algemeen 21 21-03-11 17:22
SBSettings sloom? iMafia75 Jailbreak apps en thema's 2 18-03-11 09:23
iPhone 3G: Na unlock iphone 3g sloom BulletOfBlaze Unlock 6 30-11-10 18:15
internet veel te sloom? passie iPhone algemeen 3 28-04-10 18:21
Sloom sms typen iFonzie iPhone algemeen 1 11-09-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.