iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Pwnage Tool 2.0: Wel of niet Cydia installeren (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/16905-pwnage-tool-2-0-niet-cydia-installeren.html)

Nick Nack 21-07-08 08:58

Pwnage Tool 2.0: Wel of niet Cydia installeren
 
Beste mensen,

In de Expert mode, kan ik er voor kiezen Cydia niet te installeren. Mag dat?

Want ik wiL Cydia niet op de telefoon. En kan ik dan gelijk die nieuwe boot plaatjes unchecken dat hij die ook niet doet?

En hij is nu 1.1.3, kan dat?

cypher21 21-07-08 09:09

Dat lijkt me niet handig, er is nog geen installer, dus hoe ga je 3rd party apps installeren zonder cydia. Waarschijnlijk kun je straks ook installer 4.0 via Cydia kunnen installeren

(of anders via SSH, maar dat moet je ook via cydia installeren)

je kunt wel kiezen om de bootlogos niet te veranderen

BelgianBull 21-07-08 09:52

vroeger kon je de installer installeren via een website... Hoe installeerden de mensen de Installer wanneer er nog geen SSH of Cydia was?

colliehome 21-07-08 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianBull (Bericht 148856)
vroeger kon je de installer installeren via een website... Hoe installeerden de mensen de Installer wanneer er nog geen SSH of Cydia was?

Via iJailbreak was dat als ik me goed kan herinneren...

BelgianBull 21-07-08 09:58

Dan zal er waarschijnlijk weer zoiets komen voor de nieuwe Installer 4... Ik vind Cydia echt niet goed maar dat is weer subjectief...

Common.Sense 21-07-08 10:07

In Cydia pkg zitten ook SSH (standaard) en de nodige andere add-ons.

Nick Nack 21-07-08 11:45

De reden waarom ik geen Cydia wil installeren, is omdat ik gewoon niks op mijn telefoon wil hebben, ik wil 'm gewoon schoon hebben.

Maar kan het dus met 1.1.3?

ainiw 21-07-08 15:20

De eerste keer dat ik Cydia opende ging er meteen wat mis: telefoon dood met een wit scherm, wat na een tijdje weer zwart werd. Aan de iPhone zelf kon ik toen niets meer. Ging overigens met pwwnage vanzelf weer weg

tigger0173 21-07-08 19:30

Eerste keer Cydia opstarten ging goed. Hij gaf aan dat er een kritieke update was, die geinstalleerd moest worden om problemen te voorkomen. Na een kritieke update van Cydia kreeg ik de melding dat Cydia opnieuw gestart moest worden. Ik start opnieuw op en direct een wit scherm een een Iphone die echt niks meer deed. Even later een cartoon van Steve Jobs die iets in het russisch zegt. Enige wat ik nog kon doen was een restore via Itunes uitvoeren. Aangezien Cydia op dit moment toch voor mij niets te bieden heeft blijf ik er lekker vanaf.
Ik hoop dat installer 4.0 snel verschijnt en de programma's die niet werken onder 2.0 aangepast worden. Sommige dingen zoals NOS TT en Ringtones mis ik toch wel.

René noob 23-07-08 18:08

Ik wil Cydia ook niet, wil ook een zo schoon mogelijke telefoon hebben. Installeren doe ik via iTunes. Is het mogelijk Cydia zonder sporen achter te laten en voor een leek zoals ik, te deïnstalleren? Hoe doe ik dat?

BelgianBull 23-07-08 21:01

ik heb gewoon een nieuwe custom ispw aangemaakt met pwnage 2.0 (advanced/expert mode bij Cydia alles wegvinken)...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:35.