iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia voor beginners: software, sources en meer (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/17428-cydia-voor-beginners-software-sources-meer.html)

Timmeh_ 30-10-09 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 376958)
Hoe moet je in Cydia eigenlijk betalen als een betaalde app uit de Cydia Store wilt hebben?

Op "Purchase App' klikken ;) Je moet eerst bevestigen wie je bent, dit kan worden gedaan met Facebook, als je je gebruikersnaam en wachtwoord invoert. Daarna opent Safari de Paypal-website.

Ducati_Corse 01-11-09 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 376964)
Op "Purchase App' klikken ;) Je moet eerst bevestigen wie je bent, dit kan worden gedaan met Facebook, als je je gebruikersnaam en wachtwoord invoert. Daarna opent Safari de Paypal-website.


Kan ook met je Gmail account :D
(zoals ik heb gedaan)

Kwiq 07-11-09 21:41

Hmm als ik blackra1n gebruik he.. RC3. Welke dingen kun je dan installeren?
Cydia Rock en Snow?


En kan je via cydia zelf al downloaden.
// Zin verwijderd, illegaal!

En wat is rock?

Timmeh_ 07-11-09 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kwiq (Bericht 381067)
Hmm als ik blackra1n gebruik he.. RC3. Welke dingen kun je dan installeren?
Cydia Rock en Snow?


En kan je via cydia zelf al downloaden.
// Zin verwijderd, illegaal!

En wat is rock?

Via Blackra1n kan je Cydia en Rock My Phone installeren, Icy kan niet meer, deze moet je nu via Cydia installeren als je er gebruik van wilt maken.

Maar Cydia is de enige die je nodig hebt ;)

doggie1905 08-11-09 17:38

Ik heb rock en cidia geinstaleerd, de applicatie geupdate, en toen viel hij uit.. starte hij opniew en nu staat er Rock your Phone, al minutenlang... wat moet ik doen :(

De Generaal 08-11-09 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggie1905 (Bericht 381367)
Ik heb rock en cidia geinstaleerd, de applicatie geupdate, en toen viel hij uit.. starte hij opniew en nu staat er Rock your Phone, al minutenlang... wat moet ik doen :(

Even een harde reset proberen (home + powerbutton inhouden tot de iPhone opnieuw opstart). Ik raad je overigens aan om, wanneer je een beginner bent, slechts Cydia te installeren.

Franz-Muiz 11-11-09 21:35

jailbreaken
 
beste leden,

mischien weet iemand een andwoord op mijn vraag,...

mijn iphone was gevallen, maar gelukkig was ik ervoor verzekerd dus ik heb vandaag een nieuwe gehad.

nou wou ik hem weer jailbreaken maar dat wil nog niet helemaal lukken..
ik had het eerst weer geprobeert via reds0w, maar daar gaf hij de foutmelding (20 en 1050) bij het opzetten van de software van redsnow restore.
vervolgens heb ik de software van quickpwn geprobeert maar ook hier kreeg ik weer dezelfde foutmeldingen mij het herstellen van de iphone.:confused::confused:

nou heb ik A fabriek de software 3.1.2 om mijn iphone zitten
en mijn i tunes heeft de software 9.0.2

mischien dat het daaraan ligt...?? en zo ja hoe moet ik die software dan terug zetten

ik hoop dat ik het goed omschreven heb, en dat jullie mij kunnen helpen Gr

Maartenombe 12-11-09 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franz-Muiz (Bericht 382865)
beste leden,

mischien weet iemand een andwoord op mijn vraag,...

mijn iphone was gevallen, maar gelukkig was ik ervoor verzekerd dus ik heb vandaag een nieuwe gehad.

nou wou ik hem weer jailbreaken maar dat wil nog niet helemaal lukken..
ik had het eerst weer geprobeert via reds0w, maar daar gaf hij de foutmelding (20 en 1050) bij het opzetten van de software van redsnow restore.
vervolgens heb ik de software van quickpwn geprobeert maar ook hier kreeg ik weer dezelfde foutmeldingen mij het herstellen van de iphone.:confused::confused:

nou heb ik A fabriek de software 3.1.2 om mijn iphone zitten
en mijn i tunes heeft de software 9.0.2

mischien dat het daaraan ligt...?? en zo ja hoe moet ik die software dan terug zetten

ik hoop dat ik het goed omschreven heb, en dat jullie mij kunnen helpen Gr

Check dit even! :

Blackra1n: jailbreaken voor dummies - iPhone - iPhoneclub.nl

Precedente 30-11-09 09:39

Beste mensen!

Ik ben echt een leek op dit gebied. Ik heb mijn Iphone 3GS gejailbreaked en ook Cydia geinstalleerd. Maar hoe kan ik nu programma's installeren?
Kan dit alleen maar via de repo's van Cydia of ook via mijn macbook?

Alvast bedankt voor de hulp

Sport Addicted 03-12-09 22:53

Middels Cydia heb ik themes opgehaald. Alleen waar kan ik ze terugvinden? Iphone effe uitgehad, maar kan ze nergens terugvinden (ben een beginner betreffende Cydia)
Kan het niet terugvinden in Winterboard en ook niet onder instellingen....

kuotje 04-12-09 01:11

Als je ze correct hebt gedownload zouden ze in Winterboard moeten staan. Ergens anders zou niet kunnen want het wordt altijd in private/var/stash/themes.xxxxx/ geplaatst.

Anders zou een herinstall misschien wel werken of even opnieuw jailbreaken ( makkelijkst even updaten met custom firmware en opnieuw blackrainen )

Blaquira 15-12-09 23:45

Ik weet niet goed waar ik mijn vraag moet posten. Heb met de zoekfunctie proberen te zoeken maar niks gevonden.

Bestaat er een app in Cydia waarmee je kan zorgen dat je icoontjes verdwijnen en alleen de namen van je apps blijven staan? Zoja hoe heet deze?

Alvast bedankt voor eventuele reacties :D!!!!

ThaBudz 15-12-09 23:51

is een winterboard app. , invisible icons intikken volgens mij .

@ sport addict , idd ff je fw updaten en JB , of via google een Winterboard versie zoeken die bij je FW past ( of hete het toen niet Summerboard ¿ )

Blaquira 16-12-09 18:51

1 Bijlage(n)
Ik heb wel transparent icons gevonden maar zelfs mijn standaard icons wijzigen niet allemaal.

invisible icons kan ik niet vinden.

Zo ziet mijn springboard er nu uit. Weet iemand een betere package?

ThaBudz 16-12-09 22:10

deze bedoelde ik ook , volgens mij is dit het anders weet je niet meer waar alles staat .
Wat ook mooi is ( persoonlijk ) transperante icons .

Blaquira 16-12-09 23:09

Maat wat je ziet op mijn foto is transparent icons. Alleen vind het zo gek dat bijv. het standaard sms icoontje niet transparent wordt. Dus mijn probleem is dat niet alle (dus ook standaard) icoontje transparent worden. Daarom vraag ik me af of er nog een andere package beschikbaar is die hetzelde doet alleen beter werkt! Thx iig voor de genomen moeite!!

Timmeh_ 19-12-09 01:33

Waarschijnlijk heeft het doorzichtje icoontje de naam 'Text.png' (OS 2.x), terwijl deze 'Messages.png' (OS 3.x) moet zijn. Dit kan je aanpassen door je iPhone te benaderen via SSH en naar /var/stash/Themes.xxxxxx/Transparent Icons te gaan.

murky123 22-12-09 21:25

kan je ook buiten je iPhone om in cydia brouwsen?
ik vind het leuk om lekker rond te snuffelen in cydia en dan screenshots te bekijken van bijvoorbeeld themes. maar ik word op een gegeven moment een beetje scheel van het kijken op een klein schermpje.

kan ik niet gewoon op mijn MBP (macbookpro) kijken ? en als ik dan iets leuks vind, verdergaan op de iPhone en dan installeren ofzo

ThaBudz 22-12-09 21:30

Dat zou idd wel lekker zijn dan :D

Merlin 23-12-09 09:11

via Cydia | iPhone Apps | Search powered by ModMyi.com
kan je iig een hoop apps zoeken alleen dus niet van alle toegevoegde sourses
er staat een lijst met sourses waar ik denk dat ze in zoeken (onder kopje sourses)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.