iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia voor beginners: software, sources en meer (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/17428-cydia-voor-beginners-software-sources-meer.html)

tibo100 20-05-10 11:59

Het gaat echt wel enorm traag om sources toe te voegen...

Iemand tips om het sneller te laten gaan?

MarnickG 20-05-10 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 450799)
Als je de sleepknop 1 keer indrukt zet je inkomende oproepen op stil, 2 keer indrukken schakel ze direct door naar je voicemail. Ook met de volumeknoppen kun je inkomende oproepen op stil zetten.

Overigens heb ik ook regelmatig dat Cydia traag laadt, er zal op zo'n moment veel drukte zijn op de server. Vergeet niet dat inmiddels heel veel (miljoenen?) mensen een iPhone hebben en een groot deel daarvan een jailbreak. Probeer het eens 's morgens vroeg, dan liggen de VS weer in hun bedjes.

Oke, thanks

Dan schiet me net nog een andere vraag te binnen.
Als ik via Cydia een thema installeer en die bevalt niet, hoe ga ik dan terug naar het originele apple thema?
Bij instellingen kan ik nergens iets vinden over thema's terugzetten

Smaus 14-07-10 16:51

Zet in Winterboard het thema weer uit. Daarna kan je het eventueel weer verwijderen via Cydia. Probeer in ieder geval niet het thema te verwijderen als het nog actief, dan vliegen de foutmeldingen om je oren....

kev1ek1lla 27-07-10 17:06

ik heb een probleempje iedere keer dat ik iets wil downloaden, sources wil toevoegen en als er bovenin bij cydia updating database komt krijg . ik iedere keer een erro of de meldingen catched failure of host unreachable. daardoor heb ik dus eigenlijk niks aan mijn jailbreak. weet iemand een oplossing?

krieltje12 27-07-10 18:08

Hoe wil je dat doen dan? Via het telefoonabonnement of via Wi-Fi? Ik krijg die foutmeldingen als ik wil downloaden via mijn tel.abo (heb geen 3g thuis). Via Wi-Fi gaat het wel goed. Succes ermee.

kev1ek1lla 27-07-10 18:21

ik probeer het nu de hele tijd zonder Wi-Fi of 3g want dat heb ik niet thuis.
ik heb abo. maar het zou dus waarschijnlijk wel gaan met Wi-Fi?

mcmorpy 06-08-10 14:17

Hoe krijg ik apps die op mn mac desktop staan nu op mn iphone?

onlyliesbeth 08-08-10 17:23

Hallo,
Ik heb er pas cydia opgezet en dus een jailbreak gedaan maar nu ben ik een theme aan het downloaden en die download is gestopt, ik bedoel hij heeft maar een klein stukje gedaan maar toch heb ik wel verbinding, hij gaat alleen niet verder (wi-fi). Ik heb ook dat probleem dat ik wel verbinding heb alleen in de instellingen wordt dat niet aangegeven. Ik had er al een ander theme op gezet via winterboard en dat ging goed met downloaden. Hoe kan je een download andersstoppen in cydia of gaat dat niet?

Sen0ritaa 09-08-10 12:09

hallo allemaal,
ik heb even een vraagje. Voorheen als ik een sms ontving, stond er ook de foto bij van dat contact. Nu heb ik gister de updates geinstalleerd die ik kreeg bij cydia, en sindsdien krijg ik die foto's niet meer.. Weet iemand hoe dat komt of door wat het ongedaan gemaakt is?

Alvast bedankt!

wittemuis 09-08-10 12:15

Echt? Had je een foto erbij? Hoe deed je dat?

Sen0ritaa 09-08-10 12:17

ja dat was echt zwaar vet! maar net zoals ik niet wist hoe het er ineens was, weet ik nu dus ook niet hoe het ineens weg is :(

wouter1981 09-08-10 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sen0ritaa (Bericht 522871)
ja dat was echt zwaar vet! maar net zoals ik niet wist hoe het er ineens was, weet ik nu dus ook niet hoe het ineens weg is :(

Dat is niet iets dat standaard in iOS zit. Dat heb je toch zelf (via Cydia waarschijnlijk) toegevoegd...

mavvdh 12-08-10 22:52

heb na een week mijn iphone laten jailbreaken in een winkel in nijmegen
nu lees ik dat ik via cydia mijn unieke handtekening van Apple moet activeren??
Maar als ik niet weet of ze dat in die winkel gedaan hebben kan ik dat dan controleren en waar zou ik dat kunnen controleren.

ben verder super tevreden over de g4

groeten

ninobeukeveld 16-08-10 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mavvdh (Bericht 528798)
heb na een week mijn iphone laten jailbreaken in een winkel in nijmegen
nu lees ik dat ik via cydia mijn unieke handtekening van Apple moet activeren??
Maar als ik niet weet of ze dat in die winkel gedaan hebben kan ik dat dan controleren en waar zou ik dat kunnen controleren.

ben verder super tevreden over de g4

groeten

als er in cydia staat als je het open "make my life easier" dan heeft de winkel het nog niet gedaan, en als het er niet staat wel :)

mavvdh 16-08-10 12:51

dat staat er niet meer dus neem ik aan dat het gebeurd is
stel dat ik mijn toestel wil herstellen via itunes kan dat dan gewoon
of moet ik dan ergens rekening mee houden. Ik heb waarschijnlijk een probleem met mijn scherm als het opstart loopt er boven een lijn doorheen dus geen geheel zw scherm???? Dus moet er waarschijnlijk wel mee terug.

en dan wil ik hem eerst herstellen voordat ze moeilijk gaan doen over de jailbreak

groetjes

en natuurlijk bedankt nog voor je antwoord en mischien weet je hier ook nog wel antwoord op.

Mikeske 17-08-10 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mavvdh (Bericht 532698)
dat staat er niet meer dus neem ik aan dat het gebeurd is
stel dat ik mijn toestel wil herstellen via itunes kan dat dan gewoon
of moet ik dan ergens rekening mee houden. Ik heb waarschijnlijk een probleem met mijn scherm als het opstart loopt er boven een lijn doorheen dus geen geheel zw scherm???? Dus moet er waarschijnlijk wel mee terug.

en dan wil ik hem eerst herstellen voordat ze moeilijk gaan doen over de jailbreak

groetjes

en natuurlijk bedankt nog voor je antwoord en mischien weet je hier ook nog wel antwoord op.

Deze lijn op je scherm heeft iedereen die een JB heeft. Als je hem hersteld is het weg.

mavvdh 17-08-10 13:54

wat een geruststelling

bedankt voor je antwoord
dacht ff dat het aan het toestel lag

groetjes Marcel
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mikeske (Bericht 534175)
Deze lijn op je scherm heeft iedereen die een JB heeft. Als je hem hersteld is het weg.


Grandioos 23-08-10 14:55

icoontjes wijzigen thema's
 
weet iemand hoe ik icoontjes van een thema zichtbaar op mn iPhone krijg (ben n beginnend gebruiker)
Via openssh de naam van het icoontje aangepast (was engels) maar er gebeurt niks met de icoontjes ..:confused: Als r meer info nodig is hoor ik t graag ..

Mikeske 23-08-10 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grandioos (Bericht 541586)
weet iemand hoe ik icoontjes van een thema zichtbaar op mn iPhone krijg (ben n beginnend gebruiker)
Via openssh de naam van het icoontje aangepast (was engels) maar er gebeurt niks met de icoontjes ..:confused: Als r meer info nodig is hoor ik t graag ..

Heb je hierna gereboot ?

Grandioos 23-08-10 15:13

yep, iPhone uit en aan gezet ..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.