iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia voor beginners: software, sources en meer (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/17428-cydia-voor-beginners-software-sources-meer.html)

barrie1985 20-12-10 22:48

Hallo ik ben nieuw hier en heb een vraagje,
heb nu sinds een maand de iphone 4 zit er over na te denken om em te jailbreaken.
Is het al mogelijk om met de FW die ik heb (4.2.1) een jailbreak uit voeren?

mvg barrie

ErsinB 25-12-10 19:15

Nee, nog niet. Iig niet zoals we het willen zien.

Hier kun je zien of het kan, waarmee het kan..

Ultimate jailbreak and unlock wizard

Rudoz 28-12-10 16:48

Ik heb laatst bij iemand gezien had hij op zijn iphone 3gs een soort van taakbalk boven in zijn scherm had waarmee hij sneller zijn bluetooth enzo kon aan of uitzetten. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit ook op mijn iphone kan krijgen?
Alvast bedank!

Wenniej 28-12-10 18:17

ik wil graag cycorder via cydia downloaden maar dan krijg ik zo'n uitpak scherm etc. en dan ineens een bericht met: 'Hash Sum mismatch'
al het werk voor niets of doe ik iets anders fout?



thanks!

bejese 28-12-10 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudoz (Bericht 620082)
Ik heb laatst bij iemand gezien had hij op zijn iphone 3gs een soort van taakbalk boven in zijn scherm had waarmee hij sneller zijn bluetooth enzo kon aan of uitzetten. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit ook op mijn iphone kan krijgen?
Alvast bedank!

Je bedoelt sbsettings

Thyske 07-01-11 15:11

ey allemaal.

hier een totale anti technicus qwa telefoon. ik heb net een iphone 3 gekocht en wil graag het programma Cydia er op hebben staan. Ik heb een ipone 3 met firmeware 4.2.1. ik kan nergens een programma vinden om em te jailbreaken.... is er iemand die me kan helpen?

XIII 07-01-11 15:16

Volgens onze keuzehulp: redsn0w.

Graag ook in dat topic jouw vervolg.

HarryK 06-02-11 11:19

Weet iemand ook of het met SBSettings ook mogelijk is om met 1 druk op de knop het geluid van ontvangen email aan/uit te zetten, op dezelfde manier als het aan/uit zetten van Wi-Fi, bluetooth etc.? Of is daar een andere app voor?

Mireille005 06-02-11 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HarryK (Bericht 637677)
Weet iemand ook of het met SBSettings ook mogelijk is om met 1 druk op de knop het geluid van ontvangen email aan/uit te zetten, op dezelfde manier als het aan/uit zetten van Wi-Fi, bluetooth etc.? Of is daar een andere app voor?

Ehm... gewoon met de knop links? Die voor geluid aan/uit? ;)

musiqman 06-02-11 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 (Bericht 638089)
Ehm... gewoon met de knop links? Die voor geluid aan/uit? ;)


Mischien wil hij alleen de mail stil hebben (kan me voorstellen als je veel mail binnenkrijgt je dit niet altijd gewenst is te horen)

Mireille005 06-02-11 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door musiqman (Bericht 638092)
Mischien wil hij alleen de mail stil hebben (kan me voorstellen als je veel mail binnenkrijgt je dit niet altijd gewenst is te horen)

In dat geval: instellingen > geluiden > 'nieuwe e-mail' op O is het enige dat ik weet :o

HarryK 06-02-11 19:10

Ik wil idd alleen de mail stil hebben (en ook geen tril). Nu doe ik het idd via instellingen etc. Dat is wat omslachtig, dus daarom dacht ik dat er misschien wel iets is om het mailgeluid uit te zetten op dezelfde manier als ook de bluetooth en Wi-Fi aan/uit gezet kunnen worden. Zou ik wel errug handig vinden. :)

densh 13-02-11 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bejese (Bericht 620192)
Je bedoelt sbsettings


ff naar cydia, search, sbsettings intypen, installeren et voila!! schuif met je vinger over de statusbalk en hans klok is er niks bij:d

Jordi91 15-02-11 17:42

Ik heb een vraag over mijn iphone 3g. Het zit zo ik heb via via een iphone 3g gekocht. Deze was simlock vrij want mijn vodafone kaartje deed het in het begin gewoon na een tijdje deed geen service meer. Ik heb er nu weer de originel firmware 3.0 opgezet maar krijg hem niet geactiveer. Kan dit eraan liggen omdat ik er geen cydia op heb ? Of moet ik anders erop zetten? Voordat ik de nieuwe firmware er op zetten had ik er wel cydia opzitten.

gijs1968 16-02-11 02:42

word gek denk ik lol weet niet wat en hoe te installeren
 
hoi,

hier echt iemand die weinig van de apple phone weet.

graag zou ik de cydia program op mijn iphone willen hebben heb de forum gelezen maar toch kom ik er niet uit wat ik moet installeren en hoe?

heb de iphone 4 met de nieuwste firmware en itunes staat op de windows xp

als ik hier een installer download dan unzip ik hem en krijg dan vele mappen te zien, wat moet ik in itunes neer zetten?

en moet ik de windows versie downloaden of de mac? heb nu de mac maar zal wel verkeerd zijn.

als dan die installer geinstalleerd is moet ik dan ook nog een cydia iets installeren??

zoals ik al zeg ik weet echt heel weinig dus een stappenplan is wel zo fijn :).

je mag het ook naar mijn mail sturen en hoen dat ik er dan iets wijzer van word:confused:

mijn tel is van vodafone en is simlock vrij

alvast bedankt voor de moeite

groetjes Gijs en mijn hersens zijn hol:eek: geworden

Mireille005 17-02-11 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gijs1968 (Bericht 642615)
hier echt iemand die weinig van de apple phone weet

Ik zou dan beginnen met me in te lezen op de wiki op dit forum, over wat jailbreaken dan is. Cydia is een soort appstore maar dan buiten apple om. Wat je bedoelt met die installer die je downloadt weet ik niet.
Maar kijk wel uit: als je jailbreaken niet snapt, is het zonder meer erover te leren niet handig om het zomaar uit te gaan voeren.
Mocht je het meer snappen en het toch willen proberen, lees dan eerst mijn stappenplan. Als je dat niet kan volgen: vraag het een vriend om het uit te leggen of doe het gewoonweg niet ;) (vriendelijk bedoelde tip!)

themasterf 02-03-11 11:27

iSpazio source??
 
Weet iemand waarom ispazio source niet meer werkt??

heb ispaziorepo.com toegevoegd maar geeft foutmeldingen.

is de url veranderd of zo??

iemand tips??

rubbererobbie 06-03-11 10:42

ga het proberen, de uitleg lijkt me goed , met de htc's lukte het ook goed :P

edit : gelukt :d

aeh 04-04-11 13:15

ik heb nu mijn derde iphone, een 4 met versie 4.3.1 (8G4) zonder simlock. Zie de voordelen zo ondertussen wel van jailbreaken maar ben er helemaal niet thuis en heb het een en ander gelezen maar durf het niet zo goed te doen. Zou er iemand zijn die mij hiermee kan helpen of het daadwerkelijk voor mij kan doen.

Heb ik nu begrepen dathet mogelijk is met frimware 4.3.1 ?

Hoor het graag, zit in hilversum :-)

RedBull 04-04-11 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aeh (Bericht 659422)
ik heb nu mijn derde iphone, een 4 met versie 4.3.1 (8G4) zonder simlock. Zie de voordelen zo ondertussen wel van jailbreaken maar ben er helemaal niet thuis en heb het een en ander gelezen maar durf het niet zo goed te doen. Zou er iemand zijn die mij hiermee kan helpen of het daadwerkelijk voor mij kan doen.

Heb ik nu begrepen dathet mogelijk is met frimware 4.3.1 ?

Hoor het graag, zit in hilversum :-)


ik heb je een bericht gestuurd
zie PM


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.