//

Wat wel en wat niet.

Wat wel en wat niet. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, eerste post, hallo Ik heb nu dus alles smooth gejailbreaked, alles werkt geen probleem. Nu zit ik in cydia te kijken onder manage en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-08, 02:42
Ar__jen Ar__jen is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard Wat wel en wat niet.

Goeiedag,

eerste post, hallo

Ik heb nu dus alles smooth gejailbreaked, alles werkt geen probleem. Nu zit ik in cydia te kijken onder manage en dan zie ik de wereld aan dingen staan. Voornamelijk veel command line dingen en meeste van telesphoreo. Ook veel dev apps waar ik als gebruiker dus niets aan heb naar mijn idee. Ook vind ik wat ik dus wel zelf heb draaien en boeiend vind moeilijk terug ( ja zoek functie...) maar het is niet overzichtelijk met al die troep ertussen, kan en mag ik dit unstallen ? Of heeft het het nodig om te functioneren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-08, 03:09
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

je kan niet alles uninstallen. Je zal wel een pop up krijgen in Cydia als het problemen kan opleveren

Laatst gewijzigd door iMario; 27-07-08 om 03:33.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? wouter2190 iPhone algemeen 3 11-07-10 19:52
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? iSP Unlock 394 08-12-09 21:31
Wat is nou wel en niet te unlocken stefaaaan Archief 7 23-10-09 16:57
Wat kan ik er nu mee en wat niet? Tenvox Unlock [archief] 4 29-11-07 02:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.