iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Applicaties verwijderen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/17473-applicaties-verwijderen.html)

Marc37 27-07-08 02:19

Applicaties verwijderen
 
Hoe kan je applicaties verwijderen als je een eerste generatie iPhone hebt met firmware 2.0?

Thanx!

silverjax 27-07-08 02:30

Cydia > Manage > [programma] > Modify > Remove

Marc37 27-07-08 02:36

Dat werkt niet... Wil de orginele applicaties als agenda en aandelen verwijderen.

iMario 27-07-08 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marc37 (Bericht 154027)
Dat werkt niet... Wil de orginele applicaties als agenda en aandelen verwijderen.

je kan ze ook verbergen met poof of BossPrefs.
als je ze echt wilt verwijderen zou ik dat ff handmatig doen, maar ik raad het niet aan;)

Yash100 11-08-08 16:24

Hoe verwijder je apps van de Iphone 3G helemaal?
Is dat gewoon via Itunes?

iMario 11-08-08 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 (Bericht 167048)
Hoe verwijder je apps van de Iphone 3G helemaal?
Is dat gewoon via Itunes?

apps die je vanuit de app store hebt geinstalleerd kun je door je vinger een paar seconden op de app te houden laten trillen, dan op het kruisje drukken, ja zal een popup krijgen en druk dan op OK

ButcherJF 11-08-08 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 (Bericht 167048)
Hoe verwijder je apps van de Iphone 3G helemaal?
Is dat gewoon via Itunes?

Helemaal verwijderen doe je inderdaad in iTunes. Ga naar Toepassingen, rechtsklik op de app, in de pop-up op 'Verwijderen' klikken en nog een keer in het daarna verschijnende venster. Bij de volgende keer synchroniseren verdwijnt de app ook van je iPhone -als je dat al niet gedaan had op de manier van iMario hierboven.

Michielvv 14-09-08 12:36

Hoi mensen,

Onlangs is het me gelukt om via OPENSSH en WINSCP applicaties om mijn iphone 2g F2.0.2 te zetten en te runnen. Momenteel staan er tamelijk wat applicatie op die graag zou verwijderen.

Dit is me tot nu toe nog niet gelukt.

Via Cydia en Installer zijn de applicaties niet te verwijderen.

Wanneer ik de applicaties uit itunes verwijder en daarna de iphone sync. blijven de applicaties op m'n springboard van de phone staan. Ook blijven ze capaciteit in beslag nemen.

Wie kan mij vertellen hoe ik deze applicaties definitief van de phone kan verwijderen?

jetgadget 14-09-08 13:01

als je via itunes verwijderd ook ff op naar prullebak klikken.
de apps die je niet via appstore hebt geinstalleerd maar via SSH er ook weer via SSh afhalen.

jeroen_29 07-10-08 09:09

als ik de cydia app's verwijder blijven wel de pictogrammen staan
hoe haal ik die weg

menno20 07-10-08 09:27

ja daar had ik ook last van.. ik kon ze dacht ik wel verwijderen met ifunbox

DikkeWim 16-01-09 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 167095)
Helemaal verwijderen doe je inderdaad in iTunes. Ga naar Toepassingen, rechtsklik op de app, in de pop-up op 'Verwijderen' klikken en nog een keer in het daarna verschijnende venster. Bij de volgende keer synchroniseren verdwijnt de app ook van je iPhone -als je dat al niet gedaan had op de manier van iMario hierboven.

Op mijn iMac kan ik in iTunes/iPhone/Programma's rechtsklikken wat ik wil maar ik krijg geen popup-menu om programma's te verwijderen.

Is dat alleen mogelijk in een Windowsversie?

Heeft iemand een andere tip?

basovich 25-01-09 16:33

Hoe verwijder je apps die je via installer hebt gedownload?

oeps, al gevonden;).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.