iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Customize nu beschikbaar voor firmware 2.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/17686-customize-beschikbaar-voor-firmware-2-0-a.html)

tb158 30-07-08 14:42

werkt gewoon goed bij mij :P

spliffy13 30-07-08 15:10

Werkt bij mij ook goed.
Krijg alleen bij het opstarten van customize 2.0 de warning:
'server unavailable' 'customize was unable to access the theme server'. Heeft iemand deze melding ook plus een oplossing?

iScorpio 30-07-08 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spliffy13 (Bericht 156389)
Werkt bij mij ook goed.
Krijg alleen bij het opstarten van customize 2.0 de warning:
'server unavailable' 'customize was unable to access the theme server'. Heeft iemand deze melding ook plus een oplossing?

Die melding heb ik ook al een paar keer gezien. Waarschijnlijk kan hun server alle nieuwe aanvragen niet even snel aan.

Oplossing: Customize afsluiten en nogmaals starten. Dit werkt bij mij goed.

Cancunlover 30-07-08 16:17

Kan men nu ook weer een 5 button dock maken of heb ik iets te veel hoop? :o

EDIT: Ben ondertussen ook aan het testen geslagen en merk nu dat ik zelfs geen Theme kan instellen. Ik kies er eentje, doe zelfs een reboot, maar toch blijft hetzelfde saaie standaardtheme zichtbaar... Doe ik nou weer iets fout of is het gewoon te warm en zie ik het niet?

cypher21 30-07-08 19:01

2 Bijlage(n)
Het werkt allemaal wel, maar ik vind het gigantisch traag allemaal :(

Heb iig mijn oude vertrouwde Phiberglass Theme er weer op staan :D

Nu nog ff wat icoontjes (en de achtergrond) veranderen en dan issie weer zoals ik em wil!

hmmz
zie nu dat de ontvangst en Wi-Fi iconen lelijk zijn geworden in menu's en programma's :( (zie 2e pic)

Iemand die weet hoe dit te fixxen is?

Bijlage 2881

Bijlage 2882

iScorpio 30-07-08 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 156449)
Kan men nu ook weer een 5 button dock maken of heb ik iets te veel hoop? :o

EDIT: Ben ondertussen ook aan het testen geslagen en merk nu dat ik zelfs geen Theme kan instellen. Ik kies er eentje, doe zelfs een reboot, maar toch blijft hetzelfde saaie standaardtheme zichtbaar... Doe ik nou weer iets fout of is het gewoon te warm en zie ik het niet?

Als je een theme hebt aangekozen wordt deze binnen gehaald op de iPhone. Hij is dan nog niet direct geïnstalleerd. Daarvoor ga je vanuit het eerste scherm naar 'Theme Browser' en daar ga je naar 'Themes'. Daar moet je net binnengehaalde theme staan. Deze kies je aan en daarna kan je kiezen om deze te gebruiken. Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Binkey01 31-07-08 06:46

Nou ik kan inmiddels themes installeren. Weet niet meer wat ik allemaal gedaan heb maar ben begonnen met een kale installatie van de iphone:eek:

Anyaways nu heb ik veel icons die veranderen maar o.a het weer ding niet ?!?!?:confused:

Weet iemand waarom die als enige niet mee komt? als ik ga kijken bij weather staat er wel een andere ?!?!?!

Schiet mij maar lek:)

Cancunlover 31-07-08 08:09

@scorpiosoft:
HEY! Het werkt! Ik moest onderaan nog 'Apply theme to device' klikken. Had ik niet gezien. BEDANKT Scorpiosoft! ;)

cypher21 31-07-08 09:23

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Binkey01 (Bericht 156937)
Nou ik kan inmiddels themes installeren. Weet niet meer wat ik allemaal gedaan heb maar ben begonnen met een kale installatie van de iphone:eek:

Anyaways nu heb ik veel icons die veranderen maar o.a het weer ding niet ?!?!?:confused:

Weet iemand waarom die als enige niet mee komt? als ik ga kijken bij weather staat er wel een andere ?!?!?!

Schiet mij maar lek:)

je moet het weer icoontje handmatig aanpassen. Dit was al een probleem, en is het nu ook.

Ik ben niet thuis, dus kan de precieze map niet opnoemen, maar volgens mij heette dat icoontje iets van SB_weathercelcius.png en zit in de map van Springboard.app
ik geloof dat die in de map System/Library/CoreServices/Springboard.app zat.

Correct me if i'm wrong, want ik kan het niet verifieren :)

Ik heb em iig aangepast:
Bijlage 2883
Oh, ik heb trouwens ook die lelijke oranje ontvangst en Wi-Fi icoontjes aangepast en het SMS icoon, je moet gewoon even wat plaatjes in de theme veranderen :D


Er is trouwens een kleine update!!

There are two problems with Customize 2.1.0:

1. The first problem is an porting error that I did not discover in the New Account page. I have corrected this in 2.1.1. If Customize is crashing on start up then you must download and upgrade to 2.1.1.

2. The second problem is a permissions issue. If Customize is not applying actually changes any images on the phone then run this:

PHP-code:

chmod +/Applications/Customize.app/Customize_ 

And you should be all set.

2.1.1 kan hier gedownload worden: http://customizeapp.com/uploads/rele...mize-2.1.1.zip

Staat (nog) niet in cydia

Binkey01 31-07-08 09:33

waar staan deze icon's op het systeem als je een theme download? want ik kan de .png's niet vinden van de themes?

Ezekiel 31-07-08 14:32

2.1.1 via cydia ook te krijgen

Ros@ 31-07-08 15:06

hoi heb customize 2.1.1 via cydia binnen gehaald als ik deze aan klikt dan moet ik even een " new account" aanmaken dit heb ik gedaan ,..
maar nu als ik via mijn springboard er weer op klik moet ik weer een new account aanmaken en als ik dit doet komt de melding " email taken" dus mijn account bestaat dus wel .

iemand enig idee??? pls

Cancunlover 31-07-08 15:16

Huh?? Ik moest helemaal geen account aanmaken bij Customize... :confused:

Ezekiel 31-07-08 15:46

same here, ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken, maatr op de website van customize kan je ook een account aanmaken

kiezel 31-07-08 15:55

Ja ik heb hier ook last van, telkens ik Customize open zie ik het programmatje en dan springt meteen die accountpagina op. Erg vervelend! Weet iemand een goed linkje voor themes enzo?

kiezel 31-07-08 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 156989)
There are two problems with Customize 2.1.0:

1. The first problem is an porting error that I did not discover in the New Account page. I have corrected this in 2.1.1. If Customize is crashing on start up then you must download and upgrade to 2.1.1.

2. The second problem is a permissions issue. If Customize is not applying actually changes any images on the phone then run this:

PHP-code:

chmod +/Applications/Customize.app/Customize_ 

And you should be all set.

2.1.1 kan hier gedownload worden: http://customizeapp.com/uploads/rele...mize-2.1.1.zip

Staat (nog) niet in cydia


Hoe krijg je die bestanden op je iPod? Via SSH?

cypher21 31-07-08 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiezel (Bericht 157389)
Hoe krijg je die bestanden op je iPod? Via SSH?

Ja, maar zoals in het bericht boven je staat, is 2.1.1 inmiddels ook via CYDIA beschikbaar :)

King1987 31-07-08 18:32

zo, hier gaak eens lkkr un paar uur mee stoeien :)

cypher21 31-07-08 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Binkey01 (Bericht 157001)
waar staan deze icon's op het systeem als je een theme download? want ik kan de .png's niet vinden van de themes?

/var/mobile/Library/Customize2/<theme name>

daar staan ze allemaal

kiezel 31-07-08 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 157404)
Ja, maar zoals in het bericht boven je staat, is 2.1.1 inmiddels ook via CYDIA beschikbaar :)

Nee er staat dat het er nog niet bijstaat. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.