iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Customize nu beschikbaar voor firmware 2.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/17686-customize-beschikbaar-voor-firmware-2-0-a.html)

RHCPeter 02-08-08 09:48

Er zijn nog geen themes beschikbaar in Cydia? Of ben ik blind? :)

cypher21 02-08-08 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter (Bericht 158619)
Er zijn nog geen themes beschikbaar in Cydia? Of ben ik blind? :)

Nee, je bent niet blind

Die moet je namelijk via Customize zelf downloaden :D

Via de theme browser

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jerrycan (Bericht 158336)
Hey,

Weet iemand in welke directories op een 3G de Wallpapers en LockScrnWallpapers moeten staan om ze bij de keuzes in Customize te zien verschijnen.

(Zelde vraag voor een 1gen iPhone op FW 2.0).

Tks

Als je ff een pagina terug had gekeken, vond je het antwoord ;)

hier om precies te zijn:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post157546

alo-b 02-08-08 13:09

mijn customize loopt de hele tijd vast en ik mot hem dan weer rebooten
iemand een oplossing

gemmelos 02-08-08 14:59

ik heb net het thema neonsign gedownload, maar toen ik het wilde instellen gaf een error: encourding an error copy this file daarna installeerde ik buuf2 en toen ik die wilde instellen deed ie het wel! Hoe komt het dat neonsign het niet doet?

Diageo 03-08-08 12:12

Ik heb een vaag probleem sinds ik customize erop heb. Het probleem is namelijk als volgt. Ik kan geen andere wallpaper meer kiezen:S Telkens als ik een andere wallpaper instel, veranderd er niets en blijf ik gewoon de oude zien! Wat ik ook doe. Iemand een oplossing?

O btw, al m'n apps die ik ehb gedownload via Cydia of de Appstore blijven maar crashen sinds gisteren:S Iemand hier ook een oplossing voor?

dendirk 03-08-08 14:11

bij mij komt hij er niet meer op die Customize.... 3° maal en weeral probs

dikkedonder 04-08-08 14:44

downloaden van themás is erg traag

alaintolhuisen 07-08-08 08:26

kan ik via deze weg ook een foto als achtergrond krijgen?
Niet alleen in me opstartscherm laat maar zeggen maar ook achter mijn icons... :confused:

cypher21 07-08-08 08:44

Voor achtergronden op je springboard heb je Winterboard nodig (ook via Cydia te krijgen)
Customize kan dit (nog) niet

alaintolhuisen 07-08-08 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 162834)
Voor achtergronden op je springboard heb je Winterboard nodig (ook via Cydia te krijgen)
Customize kan dit (nog) niet


Kan ik dan ook mijn eigengemaakte foto's hierin verwerken?

cypher21 07-08-08 09:01

Als je ze van tevoren bewerkt, en ze als png opslaat in de juiste resolutie, zou dat moeten kunnen

alaintolhuisen 07-08-08 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 162856)
Als je ze van tevoren bewerkt, en ze als png opslaat in de juiste resolutie, zou dat moeten kunnen


sorry zal wel een nuby zijn maar wat is png? :confused:

Bomans 07-08-08 09:12

Portable Network Graphics - Wikipedia

misterroma 10-08-08 00:04

klopt het dat customize iet meer werkt op 2.0.1?

cypher21 10-08-08 01:08

customize werkt prima hier hoor

tieske123 10-08-08 01:13

als iemand me via mijn mail adres me weg wijs kan maken hoe ik leuke apps en games kan downloaden naar mijn Iphone dan zou ik dat super vinden. Ik heb dat ding nu 2 weken maar het draait me van alle kanten met installers hierzo en sources die ik kan toevoegen enzo

Ik kan er niks van het enige wat ik kan is via de apps store dingen kopen.. Maar blijkbaar kan het ook anders..

Wie zou me en wil me helpen om bepaalde dingen op mijn iphone te krijgen en weg wijs wil maken want ik kom er via het forum echt zelf niet meer uit.
Ik lees en leess maar ik snap er de ballen van.

Ik wil graag mijn mail of msn adres geven aan diegene die me een start wil geven zodat ik al de topics ook snap en kan bijhouden
Ik heb fw 2.0 en dat bevalt me prima.. via Cydia heb ik al heel wat kunnen installeren maar buiten dat geen flauw idee waar het over gaat

Graag serieusze hulp gevraagd.. desnoods tegen betaling want ik denk dat ik meer uit mijn Iphone kan krijgen dan ik weet

macmaccie 10-08-08 09:43

Bij mij werkt customize ook niet goed,iconen op springboard kun je wel veranderen,maar dock en walpapers kan ik niks mee,moet je dat ergens instellen of zo?

;)

cypher21 10-08-08 10:31

wallpapers veranderen kan (vooralsnog) alleen met winterboard. Niet met Customize.

Winterboard werkt trouwens ook beter met docks en iconen e.d.

macmaccie 10-08-08 10:34

Ik heb een winterboard gedownload,maar weet ff niet waar ik die kan vinden in m'n iphone...Moet je daar een ander progje voor hebben of zo?

Ben alleen bekend met customizer,dus vandaar...;)

cypher21 10-08-08 10:37

Heb je het programma ook geinstalleerd via Cydia?? Of alleen een thema?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.