iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MxTube (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/18019-mxtube.html)

gemmelos 02-08-08 18:12

MxTube
 
hallo,

vraagje hier:
ik probeer met MxTube een filmpje de downloaden van 38.9 MB (10 min.) via Wi-Fi.
Maar het gaat heel erg traag. super traag.
Is dat normaal dat ie zo lanzaam gaan of is er een manier waarmee het downloaden en ook streamen van youtube filmpjes sneller gaat ???
Want het streamen van video's in YouTube gaat misschien zelfs nog langzamer dan het denloaden van hetzelfde filmje in MxTube.

Iemand suggesties?

macfreaker 02-08-08 18:30

In de vorige versie kon je kiezen tussen gprs of Wi-Fi en dat was een verschil in grootte alsook in kwaliteit. Heb je deze mogelijk niet meer ?

Deedee 02-08-08 18:57

@macfreaker: Nee hoor, dat kan nog steeds.
@gemmelos: Hier gaat het prima via Wi-Fi... Ik weet niet hoe traag het precies bij jou gaat maar die 38,9MB duurt bij mij niet langer dan 5minuten. Bovendien kun je ondertussen iets anders doen, goeie functionaliteit van MxTube ;)
Maar ik denk dus dat het aan je Wi-Fi connectie ligt, en niet zozeer aan de iPhone!

Edit: Haha, het getal kwam me al zo bekend voor: Heb gisteren 'toevallig' ook een filmpje van 38,9MB gedownload... Ik kan wel raden welke je probeert binnen te halen ;)

I kill you!

gemmelos 03-08-08 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deedee (Bericht 159002)
@macfreaker: Nee hoor, dat kan nog steeds.
@gemmelos: Hier gaat het prima via Wi-Fi... Ik weet niet hoe traag het precies bij jou gaat maar die 38,9MB duurt bij mij niet langer dan 5minuten. Bovendien kun je ondertussen iets anders doen, goeie functionaliteit van MxTube ;)
Maar ik denk dus dat het aan je Wi-Fi connectie ligt, en niet zozeer aan de iPhone!

Edit: Haha, het getal kwam me al zo bekend voor: Heb gisteren 'toevallig' ook een filmpje van 38,9MB gedownload... Ik kan wel raden welke je probeert binnen te halen ;)

I kill you!

Ja die probeerde ik inderdaad te downloaden :p
Silence, I kill you!
maar bij mij duurde het ongeveer een uur en toen ik er bijna was zei die; Failed. Dus dat was wat minder!
Maar ik hoop dat het aan mijn internet ligt, want aan het eind van de krijgen waarschijnllijke nieuw internet.
dan hoop ik dat ie het ook binnen 5 min kan doen :)

welk internet heb jij dan. Tele2 20 Mb/s ??

Deedee 03-08-08 14:14

Uh nee zat op een KPN Hotspot toen ik 'em downloadde..
(Overigens niet op T-Mobile hotspot account, want die werkt niet? :S)

gemmelos 08-08-08 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deedee (Bericht 159370)
Uh nee zat op een KPN Hotspot toen ik 'em downloadde..
(Overigens niet op T-Mobile hotspot account, want die werkt niet? :S)

Hoe snel was is daar de verbinding dan?
Ook 20 MB/s of anders?

Deedee 09-08-08 00:05

Geen idee... Snel zat, hangt er ook een beetje vanaf wat je positie is t.o.v. het kastje ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.