iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Winterboard in Cydia beschikbaar: Summerboard-thema?s installeren op firmware 2.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/18035-winterboard-cydia-beschikbaar-summerboard-thema-s-installeren-op-firmware-2-0-a.html)

King1987 10-02-09 11:11

Er moet een icoon op je spingboard komen bij Winterboard. (herstart (reboot) je iPhone even of download hem opnieuw.) De thema's die je download komen in winterboard te staan.

Suyker 10-02-09 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suyker (Bericht 254964)
Iemand die me verder kan helpen. Nog steeds geen sounds in sms en unlock etc


Na uren zoeken nog steeds niks gevonden om het op te lossen

Suggesties?

Hartendief 15-02-09 00:12

Ik ondervindt hetzelfde probleem als skuyer heb nog steeds geen oplossing gevonden.

Suyker 15-02-09 09:11

Ik heb herstel gedaan. Daarna deed hij jet weer. Zal te maken gehad hebben met een of ander progje op me iphone

I-Porto 15-03-09 11:57

Hallo allen,

Ik heb onlangs mijn iPhone ge-update met behulp van de Custom FW van Michael. Heb winterboard geinstalleerd maar er gebeurd helemaal niets. Nadat ik een thema heb gekozen lijkt het erop dat hij het springboard wel aan wil passen maar dit gebeurd dan uiteindelijk niet. Het gekke is dat ik wel thema veranderingen zie terugkomen in andere applicaties zoals in "Bossprefs"

Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit verhelpen?


---------------------------------------------------------------------------------
Origineel: iPhone 8Gb US 1.1.1 OTB BL4.6 | Huidige firmware: 2.2.1 | Bootloader: 4.6 | Baseband: 04.05.04_G | Unlock: Pwnage Tool 2.2.5

JajeBlade 15-03-09 14:38

Ik heb net winterboard geinstalleerd op mij iPhone 1G met. FW 2.2 en ben in cydia en installer opzoek gegaan naar leuke themes.

Na ff zoeke vond ik ancientsys ofzo, terug naar winterboard en aangevinkt een respring maar verder is er nix veranderd. Daarna een leopard theme uit installer gehaald deze werkte wel maar beviel me niet toen wederom een Stargate atlantis theme (gelijk aan ancientsys) maar werkte ook niet.

Ga me nu niet vertellen dat ut aan stargate ligt :p maar ik zou toch graag een oplossing krijgen.

bababakkus 15-03-09 16:44

ik heb het thema stormy black voor de SBsettings gedownload maar deze komt niet in Winterboard te staan! Enig idee hoe dit komt?

Ook na het rebooten van mijn iphone staat het er niet in!

sMilez 15-03-09 17:17

Ik heb me eigen themes gemaakt, maar hoe kan ik die in cydia krijgen zodat iedereen ze kan downloaden?

JajeBlade 16-03-09 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus (Bericht 266632)
ik heb het thema stormy black voor de SBsettings gedownload maar deze komt niet in Winterboard te staan! Enig idee hoe dit komt?

Ook na het rebooten van mijn iphone staat het er niet in!

Ik denk dat dat thema dan niet compatible is met Winterboard omdat het dus een Summerboard thema is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sMilez (Bericht 266656)
Ik heb me eigen themes gemaakt, maar hoe kan ik die in cydia krijgen zodat iedereen ze kan downloaden?

Dat wil ik ook nog gaan doen, weet je nog waar ik een goede guide/template kan vinden? Ik denk dat je als je je themes online wil hebben 1 van cydia's source moet opzoeken op internet. Jeweetwel asl je op more info drukt worde je door verwezen naar de site van de source. ik denk dat je je package daar dus ook moet uploaden.


Nu heb ik zelf sins gister de ervaring dat de meeste themes uit installer niet werken. overgens heb ik wel al mn themes uit installer ook in cydia kunnen vinden en ben ik ook nog steeds op zoek naar een futuristische interdace thema jeweetwel met veel van dat glowy en transparant blauw. iemand een idee?

bababakkus 16-03-09 11:36

Ik heb het al gevonden, je kan de thema's van SBSettings in het programma zelf veranderen dus niet in WB!

@ Jajeblade: Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat je nog summerboard thema's kan donwloaden als je Summerboard zelf niet eens kan draaien!

JajeBlade 16-03-09 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus (Bericht 266829)
Ik heb het al gevonden, je kan de thema's van SBSettings in het programma zelf veranderen dus niet in WB!

@ Jajeblade: Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat je nog summerboard thema's kan donwloaden als je Summerboard zelf niet eens kan draaien!

wat voor programma is "SBSettings" dan? ik dacht dat dat stond voor "SummerBoard Settings" maar is dus waarschijnlijk "SpringBoard Settings"?

bababakkus 16-03-09 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JajeBlade (Bericht 266843)
wat voor programma is "SBSettings" dan? ik dacht dat dat stond voor "SummerBoard Settings" maar is dus waarschijnlijk "SpringBoard Settings"?

SBsettings is de vervanger voor Bosspreffs.

JajeBlade 16-03-09 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus (Bericht 266847)
SBsettings is de vervanger voor Bosspreffs.

Oh ok, ik heb bossprefs nog steeds, maarja ik weet nu ook niet cker of ik 2.2 of 2.2.1 heb XD

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sMilez (Bericht 266656)
Ik heb me eigen themes gemaakt, maar hoe kan ik die in cydia krijgen zodat iedereen ze kan downloaden?

ik zie net dat Apple & iPhone News | Forums | ModMyi.com apps host voor Cydia (hier kun je ze uploaden) als je de source tenminste heb maar volgensmij is die standaard, maaruh die kun je mailen staat er ik heb het nog niet geprobeerd :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.