Troep in Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af waar al die programma's voor zijn die al reeds in Cydia zijn geinstalleerd. Zouden al die proggies weg kunnen? Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Troep in Cydia
Ik vroeg me af waar al die programma's voor zijn die al reeds in Cydia zijn geinstalleerd. Zouden al die proggies weg kunnen? Ik heb het idee dat mijn iphone met 2.0 trager (maar wel stabieler) is dan met 1.4
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee, dat moet je niet verwijderen
je zal ook een popup krijgen dat het je problemen kan gaan opleveren.
|
|||
|
|||
balen, ik vind het maar niks dat de iphone trager is. Zelfs bij het laden van mijn smsen. Wat moet ik dan met ZIP etc op de ihpone?
|
|
|||
|
|||
misschien moet je hem ff restoren en opnieuw unlocken.
misschien is ie dan weer sneller |
|
||||
|
||||
nog een keer restoren, heb ik ook gedaan en werd meteen een stuk sneller.
|
|
|||
|
|||
pfff, dit is echt de enige manier?Dan kan ik beter wachten denk ik tot installer 4 uit komt...dan ben ik iig van Cydia af..
|
|
|||
|
|||
wat je nog meer kan proberen is te gaan naar: instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel alle instellingen
|
|
|||
|
|||
geen succes, wat nu gek is. ik kon de iphone altijd op 12v opladen (via ipod adaptor, en in de auto) nu begint ie helemaal te trippen, beeld flikkert). Als ik nou herstel, kan ik dan zonder problemen weer pawnen? of moet ik dan moeilijk gaan doen met itunes 7.5 en fw 1.1.4??
|
|
||||
|
||||
je kan gewoon restoren met je custom 2.0
|
|
||||
|
||||
Cydia is niet de oorzaak van je rage iPhone maar de FW van Apple maar 2.0.1 is uit die dit zou moeten verhelpen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
misschien staat ie in DFU. dan zie je geloof ik ook niks
|
|
|||
|
|||
en hoe kom ik er uit???niks werkt meer...ik kan het niet restoren niks, hij klapt gewoon vast....
|
|
||||
|
||||
Een Restore werkt niet, dat trage smsen enzo komt door de FirmWare 2.0 maar Apple heeft een update uitgebracht Firmware 2.0.1 alleen die is nog niet ge-jailbreaked dus kan je alleen maar bellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|