iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Winscp erg langzaam? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/18149-winscp-erg-langzaam.html)

xsence2003 04-08-08 13:15

Winscp erg langzaam?
 
Ik ben een beetje begonnen met apps op mijn iphone 1st gen te zetten echter valt me direct op dat het met winscp erg langzaam gaat.

Heb ik iets verkeerd staan of is dit normaal?

TLW 04-08-08 13:18

wat is langzaam in jouw ogen? Ik zelf heb een goeie verbinding. Net als dat ik op mijn Pc brows. Brows ik ook op mijn winscp. Heb je geen zwak signaal met Wi-Fi? Dat zou miss een factor zijn voor dit probleem?

xsence2003 04-08-08 13:32

een applicatie van ongeveer 30mb duurt ongeveer een uur om te versturen naar mijn iphone.

AaiFoonDjoeed 04-08-08 13:40

Das redelijk traag, staat je pc ook draadloos of enkel je iPhone?

Zet draadloze apparaten zo dicht mogelijk bij de Acces Point, het kan ook zijn dat het zo traag gaat omdat je teveel programma's open hebt staan die met internet verbonden zijn zoals: Msn, Firefox, iTunes, WinScp, Limewire, ...

Of je zit met teveel gebruikers op je router, ...

Of je hebt een trage router...


Het kan allemaal!

BRT 04-08-08 13:43

Kan liggen aan je iphone versie je zit namelijk op een ouwe versie?
Ipod touch & iphone 3g doen het razend snel bij mij iedegeval.

xsence2003 04-08-08 13:44

ik heb firmware 2.0 op mijn iphone staan, ik vraag me echter af, je moet openssh installeren hiervoor, misschien kan het zijn dat zoiets al staat op mijn iphone.

ik heb zo'n custom firmware geval.

Bomans 04-08-08 13:45

Een ouwe versie? je bedoelt de eerste generatie?
Want die gaat bij mij anders wel razendsnel. dus dat kan echt geen probleem zijn.

xsence2003 04-08-08 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 160056)
Een ouwe versie? je bedoelt de eerste generatie?
Want die gaat bij mij anders wel razendsnel. dus dat kan echt geen probleem zijn.

wat heb jij allemaal op je iphone staan? cydia? openssh? of kan het zijn dat ik de verkeerde instellingen gebruik in winscp?

Bomans 04-08-08 14:43

Ik zit nog op 1.1.4 en gebruik installer.
heb openssh staan en gebruik winscp (windows) en fugu (MAC OS X) en beide werken zoals het hoort.

Kijk hier ook even voor meer info:
https://forum.iculture.nl/f59/i...92-winscp.html

xsence2003 04-08-08 15:05

welke versie van winscp heb je in gebruik? ik verwacht dat ik een te nieuwe versie heb met teveel rare instellingen, het viel me al op dat de versie in de winscp guide anders is.

Bomans 04-08-08 15:09

Dat moet ik even bekijken als ik thuis ben, heb geen flauw idee.
Is ook al even geleden dat ik op windows gewerkt heb.

Maar kijk hier anders een tussen:

Old Version of WinSCP Download

xsence2003 04-08-08 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 160114)
Dat moet ik even bekijken als ik thuis ben, heb geen flauw idee.
Is ook al even geleden dat ik op windows gewerkt heb.

Maar kijk hier anders een tussen:

Old Version of WinSCP Download

Bedankt ik ga vanavond gelijk kijken welke versie ik heb etc.

cypher21 04-08-08 15:45

Om grotere/meer bestanden naar de iphone te kopieren, kun je het best een programma pakken die dit via USB doet. Dit gaat STUKKEN sneller!!

Total commander kan dit met een plugin, en zo zijn er nog een paar!

kdhoe 04-08-08 15:56

Ik heb ook het probleem van een trage SSH verbinding. Bij 1.14 haalde ik zeker 3mb/s. Sinds ik 2.0 heb haal ik amper 30-100kb/s.

xsence2003 04-08-08 17:06

total commander met de t-pot plugin gaat idd veel sneller. echter lijkt het alsof er wat directorys missen.

waar moeten spellen in gekopieerd worden?

cypher21 04-08-08 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xsence2003 (Bericht 160205)
total commander met de t-pot plugin gaat idd veel sneller. echter lijkt het alsof er wat directorys missen.

waar moeten spellen in gekopieerd worden?

Er missen geen directories, maar de links werken niet.

ipv /Applications (wat een link is als je die verplaatst hebt) moet je nu naar VAR/Mobile/Applications (uit het hoofd, dus kan verkeerd zijn!)

xsence2003 04-08-08 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 160252)
Er missen geen directories, maar de links werken niet.

ipv /Applications (wat een link is als je die verplaatst hebt) moet je nu naar VAR/Mobile/Applications (uit het hoofd, dus kan verkeerd zijn!)

ik heb het idd gevonden, bedankt, moet ik nog een bepaalde bestand bijwerken zodat ie de wijzigingen aanpast?

er is iets niet goed met mijn iphone, alle applicaties die ik er zelf opzet kunnen niet gestart worden.

ik heb er zojuist iets van 10 games opgezet en maar 2 worden er gezien en deze zijn niet te starten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.