iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia verdwenen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/18238-cydia-verdwenen.html)

mullie 05-08-08 11:47

Cydia verdwenen
 
Ik heb net mijn iPhone 3g ontvangen en ben sinds vandaag Cydia kwijt het staat niet meer in het scherm.Heeft iemand enig idee hoe dit te herstellen.
Ben al een poosje aan het zoeken maar kan niks vinden.Was het al kwijt voordat ik de update naar 2.01 heb gedaan
Bij voorbaat dank voor de hulp
Groeten Bert

cypher21 05-08-08 11:53

als je hebt geupdate naar 2.01, dan klopt het dat je em kwijt bent!!!

Ook niet helemaal slim natuurlijk om zomaar te updaten terwijl je een gekraakte telefoon hebt!

edit: ik zat ook naar profiel te kijken, heb je nu WEL of NIET een 3g?

Nikooos 05-08-08 11:56

Volgens je profiel heb je geen 3G? Kan je dat even aanpassen?

Maar je hebt hem net ontvangen? Ik neem aan dat je hem dus wel gejailbreakt had?
Standaard staat er natuurlijk geen Cydia op je iPhone.

mullie 05-08-08 12:44

Dit is mijn tweede ik heb ook een eerste generatie vandaar dat ik dat nog niet heb veranderd.Deze komt rechtstreeks van T-Mobile via een tussen persoon
Mijn vriendin heeft 'm besteld vandaar dat we er 2 hebben.

cypher21 05-08-08 12:54

Als je de iphone (3g in dit geval dus) voor de update niet gejailbreaked had (gepwnt dus) dan HAD je geen cydia, nu na de 2.01 update is de jaibreak (nog) niet mogelijk en heb je dus ook geen cydia :)

mullie 05-08-08 13:16

Nou is me dat duidelijk maar er ston toch echt cydia op .Maar ik heb nu via pwnage weer gejailbreaked in 2.0.Maar heb nu die ananas hoe krijg je daar het apple logo voor terug.
Bedankt vast

cypher21 05-08-08 13:19

HUH

heb je nu een custom firmware 2.0 er weer op gezet? Werkt dat gewoon?

Kun je ook zien wat je baseband versie nu is dan?

Die ananas zit in de custom firmware, je zult met de pwnage tool een andere moeten maken waarbij je geen bootlogo's veranderd

mullie 05-08-08 13:33

waar kan je je baseband versie zien ben er nog niet zo goed in thuis.Maar nu ik het terug gezet heb van 2.01 naar 2.0 werkt alles gewoon zoals altijd

cypher21 05-08-08 13:35

instellingen>algemeen>info

Daar staat als je naar beneden gaat "Modem Firmware"

Die bedoel ik met baseband.
Welke versie staat er nu bij jou?

edit: Je kunt wel gewoon bellen/smsen/internetten e.d.

mullie 05-08-08 13:40

er staat 01.48.02 heb je daar wat aan. alles werkt heb aleen via boss prefs edge uitgezet anders blijf je internetten.Krijg pas volgende week de nieuwe simkaart dit ivm met nummer behoud. Heb nu nog een oud t-mobile kaartje

cypher21 05-08-08 13:42

Daar heb ik idd wat aan.

Je hebt dus wel je firmware kunnen downgraden, maar je hebt nog steeds de nieuwe baseband versie van de 2.01 firmware

Dit maakt in jouw geval niets uit met een officiele aanbieder, maar kan het wel moeilijker maken voor velen om de iphone symlockvrij te krijgen :)

mullie 05-08-08 13:53

Ik ben in ieder geval wel blij dt het werkt.Weet jij als ik later update naar 2.01 en dan jailbreak dat het dan goed is

cypher21 05-08-08 14:30

Als er een jailbreak uitkomt voor 2.01 dan kun je gewoon prima updaten.

Vooralsnog heb je de baseband van 2.01 en firmware 2.00 met jailbreak.
Aangezien je toch een abo bij je 3g hebt, en niet echt op een sim-unlock zit te wachten is dit prima zo lijkt me :)

checkit 09-08-08 14:01

Geen cydia meer
 
Ben van custom firmware 2.0 naar custom firmware 2.01 gegaan zonder pwn'en. Nu mis ik Cydia, terwijl deze in de custom firmware moet zitten.
Hoe kan dit?

Michael 09-08-08 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door checkit (Bericht 165037)
Ben van custom firmware 2.0 naar custom firmware 2.01 gegaan zonder pwn'en. Nu mis ik Cydia, terwijl deze in de custom firmware moet zitten.
Hoe kan dit?

Ik had de fw omgedraaid vandaar nu moet je hem opnieuw downloaden in https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html

checkit 09-08-08 15:00

Prima! Thanks!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.