iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   [1.0.2] Installer verborgen door uninstall SummerBoard (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1827-1-0-2-installer-verborgen-door-uninstall-summerboard.html)

zelfweten 03-11-07 21:55

[1.0.2] Installer verborgen door uninstall SummerBoard
 
Ik ben mijn installer uit mijn main-page kwijtgeraakt doordat ik Summerboard had verwijderd. Installer stond helaas op pagina 2 dus die zie ik nu niet! Ik heb finder zojuist erop gezet, echter staat die nu ook op pagina 2. Mijn enige oplossing is dock installeren. Via Cyberduck uploaden naar m'n iPhone. Echter vind ik nergens dock.app om in de map Applications te uploaden. Wie weet waar die staat? Duizendmaal dank en ik zal de volgende keer beter opletten... :o

Gr. Michiel

zelfweten 03-11-07 22:19

Ik ben er zelf al uitgekomen voor de mensen bij wie het niet lukt. Ga met WinSCP of Cyberduck in je iPhone en log in. Ga vervolgens naar:

/System/Library/CoreServices/SpringBoard

En upload DisplayOrder.plist naar je computer. Hernoem deze onmiddelijk naar DisplayOrder_ORIGINEEL.plist en herhaal de handeling. Je hebt nu dus 2 documenten op je computer staan, nl;

1. DisplayOrder_ORIGINEEL.plist
2. DisplayOrder.plist

Draai vervolgens installer om met een van de programma's die vrij bovenaan staan. Save je file en upload hem naar je iPhone. Reboot en je ziet vervolgens Installer op plekje 1,2,3, etc. afhankelijk van waar je hem hebt neergezet, staan.

Succes! Hij mag dicht, zie het als een zeer handige tutorial ;-)

DAM 04-11-07 13:32

INTALLER verdwenen !!!! HELP
 
Hallo,

Heb een geunlockte Iphone.
Na wat progr. te hebben gedownload via installer, kwamen er teveel icons op mijn board.
Nu is installer verdwenen (omdat er te veel icoontjes op stonden denk ik?)
Hoe kan ik dit ongedaan maken?
Kan nu geen software meer downloaden of uninstall.

Wie heeft hier kaas van gegeten of dit ook meegemaakt?

Help mij

Groet Frank

shorty 06-11-07 01:11

Frank, de oplossing wordt een post boven die van jou al gegeven. Probeer dit eens.

DAM 06-11-07 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shorty (Bericht 13081)
Frank, de oplossing wordt een post boven die van jou al gegeven. Probeer dit eens.

Dank je shorty!

Heb dat cyberduck gedownload en dan??
Hoe kom ik in mijn iphone?
:confused:

iCulture 07-11-07 00:11

Daar zijn andere topics voor die een heel duidelijk stappenplan geven. Even de zoekfunctie gebruiken.

DAM 09-11-07 19:20

Alles werk prima!!! Er staan maar 11 icoontjes in de 'iconlist' waar is de rest??
Er staat geen installer bij. Hoe krijg ik die erbij?

Installer vindt ik wel. alleen neit in de lijst waar ik hem naar boven zou moeten schuiven.


oplossing?

trimix 09-11-07 19:35

probeer eens customize te instaleren dan kun je via deze app je icoontjes aanpassen en dus ook verborgen icoontjes terugzetten op je scherm !!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.