iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Customize en rSBT (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1834-customize-rsbt.html)

sic139 04-11-07 00:24

Customize en rSBT
 
Hallo. Ik heb veel gelezen over customize en op mijn 1.1.1 heeft ie m'n springboard al eens leeg gegooid een week of 2 geleden. Maar ik wil toch echt onderhand de volgorde van m'n icoontjes op mijn springboard veranderen en heb daar dus rSBT voor nodig. Is die echt alleen beschikbaar voor customize of ook alleenstaand? en werkt ie 100% goed met 1.1.1? en customize zelf misschien ook nu inmiddels? ik wil niet weer heel m'n iPhone restoren dus wil ZEKER weten dat t werkt voordat ik customize en/of rSBT installeer... Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ervaringen en tips en weetjes zijn welkom!!!!

PaecKE 04-11-07 09:57

rSBT zit tegenwoordig in Customize verwerkt.

Bij mij werkt rSBT niet. Als ik instel dat ik 12 icons op mijn springboard wil hebben, dan toont hij er vrolijk 16. Ook een ander ingestelde volgorde wordt niet doorgevoerd.

sic139 04-11-07 11:24

oke... voor zulke dingen was ik al bang. Misschien dat ik t beter niet kan gebruiken...

shorty 06-11-07 00:56

Hier werkt het in combinatie met Customize perfect. Ook 1.1.1 firmware. rSBT zit hier inderdaad in verwerkt.

sic139 06-11-07 08:19

dus de ene keer wel en de andere keer niet... dus t is een beetje een gok of dat ie t doet? en als ie t niet doet heeft ie waarschijnlijk mijn iPhone overhoop gehaald!

macron 06-11-07 08:53

Citaat:

Bij mij werkt rSBT niet. Als ik instel dat ik 12 icons op mijn springboard wil hebben, dan toont hij er vrolijk 16. Ook een ander ingestelde volgorde wordt niet doorgevoerd.
Bij mij werkt'ie wel perfect, alhoewel hij niet zo goed kan rekenen.
Volgens mij rekent die die 12 icons als het originele aantal rijen (3X4) bij levering.
Als je dan bij Customize kijkt bij rSBT, kun je het aantal icoontjes in het dock veranderen (ik heb er 5 van gemaakt) , Dan komt de rubriek "Springboard" en daar staan dan inderdaad 12 icoontjes. Daaronder staat nog een rubriek "Extended Springboard", dit is de extra rij icoontjes in vergelijking met de maagdelijke versie
en brengt inderdaad het totale aantal op 16.
Kortom .....l bij mij werkt het prima.

Heb je na het instellen van de nieuwe volgorde wel op Save gedrukt alvorens het programma te verlaten?

PaecKE 07-11-07 08:09

Thanks voor de uitleg.
Zelf met 5 icons in de dock zet rSBT vrolijk 16 icons op springboard neer. Ik vul 12 in in de settings en kan er ook maar 12 heen schuiven, maar er komen er op springboard toch 4 bij (willekeurige die ik onder 'extended spingboard' in Customize heb staan.

macron 07-11-07 09:33

Hoe had'u het dan graag gehad mijnheer ;-)

PaecKE 07-11-07 21:47

4 icons in de dock, 12 op mijn springboard en de overige apps op de extended springboard, maar hij weigert mijn wens :P

sjowol 07-11-07 22:08

heb ik een heel stuk aan gewijd op mijn site (in tips &tweaks)
werkt als een tierelier :P

topke 18-12-07 20:32

Als door rSBT restore to backup te doen je iconen verdwijnen en je iphone een 'iPod' wordt, dit omdat een of ander bestand 'corrupted' wordt moet je ofwel M68AP.plist of N45AP.plist vervangen(of allebei). (" What happens is that M68AP.plist or N45AP.plist--or both--get corrupted") -> iPhone behaves like a bricked iPod Touch - iPhone | iPod Touch forums
Gewoon die bestandjes vervangen en 't zou gefixed moeten zijn.

sic139 18-12-07 20:41

goed nieuws!

dirkuijt 21-02-08 11:51

is er iets bekend over rSBT/CustomizeNM en firmware 1.1.3?

Ik heb nu 1.1.3 maar ik kan nergens meer instellen da'k 12 icoontjes wil per pagina's...


HELP!

ButcherJF 21-02-08 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkuijt (Bericht 68869)
is er iets bekend over rSBT/CustomizeNM en firmware 1.1.3?

Ik heb nu 1.1.3 maar ik kan nergens meer instellen da'k 12 icoontjes wil per pagina's...


HELP!

Kan zijn da'k je niet goed begrijp, maar ik heb 4 pagina's met ieder een verschillend aantal icoontjes.
Op de 'homepage' heb ik er maar 8 staan bijv. Kun je toch door te 'wiebelen' inmiddels zelf instellen in 1.1.3 zonder daarvoor Customize te hoeven gebruiken?

dirkuijt 21-02-08 13:16

dat heb ik ook, maar elke keer als ik iets installeer (heb 60 apps) dan komt het nieuwe icoon op pagina 1 omdat daar maar 12 icons staan.
Dan moet ik met elke icon 5 pagina's opschuiven om alle pagina's schoon te houden.

als ik net als rSBT kan instellen dat er 12 icons per pagina zijn, dan komt elk geinstalleerde programma netjes achteraan te staan...

:D

OwBeeGee 09-03-08 22:14

Wil eigenlijk ook rSBT proberen, kan hem alleen nergens vinden.

iPhone 1.1.4 aanwezig met ziphone prep erop, en volgens mij alle mogelijke repo's!

samtje 03-04-08 18:02

heeft iemand customize werkende op 1.1.4?

OwBeeGee 03-04-08 18:36

:cool: repo = ipodtouched.net/repo.xml als het goed is ..

Geloof dat ik eerst die fix heb gedaan om 1.1.3 dingen op 1.1.4 te installen.
En toen cumstom customize of gewoon customize 1.1.2/3 gedownd heb.

zo niet dan toch zo iets :p

gretta 02-06-08 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OwBeeGee (Bericht 92447)
:cool: repo = ipodtouched.net/repo.xml als het goed is ..

Geloof dat ik eerst die fix heb gedaan om 1.1.3 dingen op 1.1.4 te installen.
En toen cumstom customize of gewoon customize 1.1.2/3 gedownd heb.

zo niet dan toch zo iets :p


Hallo!! Ik ben een nieuw lid hier. hehe.
Kan je even mij uitleggen hoe costumize in 1.1.4 kan werken? Ik heb die repo geprobeerd en ik kreeg niks :'(
Alvast bedankt!

msunique 02-06-08 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gretta (Bericht 120846)
Hallo!! Ik ben een nieuw lid hier. hehe.
Kan je even mij uitleggen hoe costumize in 1.1.4 kan werken? Ik heb die repo geprobeerd en ik kreeg niks :'(
Alvast bedankt!

installeer gewoon customize version 2:) die doet het gewoon met 1.1.4... update je community sources en dan moet hij er tussen staan

succes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.