iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MiVTones - iPhone-videoringtones voor firmware 2.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/18383-mivtones-iphone-videoringtones-voor-firmware-2-0-a.html)

Cancunlover 02-07-08 09:14

VideosTone -> Video Beltonen...
 
Gelezen op de Home site en meteen uitgeprobeerd. https://forum.iculture.nl/f1/ip...ringtones.html
Werkt perfect, zelfs met eigen video's.
Nu is mijn probleem: als ik mijn iPhone op Mute zet (met de knop aan de zijkant), blijft mijn beltoon toch nog geluid maken. Dus de mute-knop heeft geen effect op het volume van mijn beltoon.
Iemand enige oplossing?

Bomans 02-07-08 09:15

Dit is misschien een oplossing

VT Update Pack 1.1 - for VideosTone | Apple iPhone School

truckdiver 02-07-08 09:19

en voor nog geintreseerden hier een mooie tutorial om het programma te instaleren

Cancunlover 02-07-08 09:35

@Bomans:
Deze heb ik ook reeds geinstalleerd, maar heeft totaal geen invloed op het programma. Als ik gewoon in springboard sta en ik druk op de volumetoets aan de zijkant, dan gaat het volume van mijn "Ringer" wel omlaag, maar het volume van mijn video ringtone blijft toch steeds hetzelfde. Ik moet dus echt naar de videospeler van mijn iPodfunctie gaan en daar het volume steeds aanpassen... Niet echt handig. :o

Bomans 02-07-08 09:38

Dan vrees ik dat je nog op een update zal moeten wachten.
Op hackint0sh is er ook al een topic over waar ze hetzelfde probleem aankaarten.

http://www.hackint0sh.org/forum/show...t=44288&page=3

Cancunlover 02-07-08 09:40

Jammer...
Maar toch bedankt voor het supersnelle antwoord jongens! ;)

Cancunlover 04-07-08 11:38

UPDATE: Met de update V1.2 kan je nu ook contacten hun video tone personaliseren. Eerst kreeg je nog de melding dat je het pakket moest kopen. Weer een interessante optie erbij. Nu nog zonder problemen kunnen 'muten' en ik ben tevreden! :cool:

elflogo 07-07-08 00:23

Ik krijg de hele tijd een download error ....

gr,

houseguru 07-07-08 19:45

Videotones werkt perfect hier, ook gepersonaliseerde video's per contact werkt super. Ben nu bezig om een aantal music video's die ik heb "gedownload" om te zetten naar een goed formaat. Wel een gedoe trouwens. Meeste video's zijn in MKV formaat welke ik omzet naar MP4. Vervolgens zet ik deze om naar een resolutie van 320x480 (portrait mode!) zodat ze fullscreen worden afgespeeld. Vervolgens knip ik het fragment uit de video welke ik wil gebruiken. Heb de video's trouwens wel gecropped zodat ze niet als een uitgestrekte video worden weergeven, dit ziet er niet uit natuurlijk.

Voor de liefhebber, stuur ff een PM als je een voorbeeld videootje wilt ontvangen. Heb nu bijv Kid Rock - All summer long als default video ingesteld. Simpelweg omdat ik gewoon heel erg vrolijk van dit nummer wordt :D.

Dus als je deze wilt hebben en ff wilt checken hoe het eruit ziet op je iphone als je wordt gebeld dan ff pm-en met bijv je emailadres dan kan ik deze mailen. Video is ongeveer 25 sec lang zo uit mijn hoofd gezegd en +- 2 mb groot

Cancunlover 10-07-08 14:21

VideosTone v1.3 merkt nu ook of je iPhone in silent mode staat of niet. Is een hele verbetering!!! Woehoe! Nu is het programma voor mij perfect! :D
Alleen misschien het aantal video-formaten een beetje uitbreiden...

marcoryn 10-07-08 14:44

En misschien de mogelijkheid a la vwallpaper om kant en klare vids te downen

Cancunlover 10-07-08 15:13

Kan je die vids van vWallpaper niet gebruiken voor VideosTone?

houseguru 10-07-08 15:32

de vids van wallpaper bevatten geen geluid dus dat lijkt me geen optie. Als iemand een goede site met videotones weet hoor ik het graag.

Cancunlover 10-07-08 15:36

Citaat:

...de vids van wallpaper bevatten geen geluid...
Oh ja das juist. Wist ik niet meer... Ik stel me dan samen met houseguru "wachtende partij"! :D

barthopman 10-07-08 17:00

heee

ik heb ook videostone maar welk type bestand video moet je hebben om deze als videoringtone af te kunnen spelen???

gr Bart

PeRzY 10-07-08 19:15

Ik heb videostone geinstalleerd, videos via winscp toegevoegd alles werkt alleen op het moment dat ik een video toevoeg aan 1 van mijn contacten en mij dan vervolgens laat bellen door die ene contact dan krijg ik dus geen filmpje te zien!! Ik heb enable aangezet! heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen??!!

gr. percy

PeRzY 10-07-08 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door houseguru (Bericht 137834)
de vids van wallpaper bevatten geen geluid dus dat lijkt me geen optie. Als iemand een goede site met videotones weet hoor ik het graag.

hier staan er een paar: wiL's vTones (VideoTones) - iPhone Forums at ModMyiFone.com - iPhone | iPod Touch, news, apps, themes.

houseguru 10-07-08 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeRzY (Bericht 138006)
Ik heb videostone geinstalleerd, videos via winscp toegevoegd alles werkt alleen op het moment dat ik een video toevoeg aan 1 van mijn contacten en mij dan vervolgens laat bellen door die ene contact dan krijg ik dus geen filmpje te zien!! Ik heb enable aangezet! heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen??!!

gr. percy

krijg je helemaal geen filmpje te zien of krijg je de standaard video te zien?

Kijk eens na hoe je contactpersoon in je telefoonboek staat, misschien als +316 xxx xxx xxx . Ik heb destijds mijn contacten via d simport ofzo geimporteerd en deze zette toen een aantal spaties tussen de cijfers.
Misschien bij jou ook het geval, en wellicht dat videotones daarom het binnenkomende nummer niet vindt omdat deze "afwijkt" tot hoe deze in je telefoonboek staat?

suc6

houseguru 10-07-08 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barthopman (Bericht 137908)
heee

ik heb ook videostone maar welk type bestand video moet je hebben om deze als videoringtone af te kunnen spelen???

gr Bart

.mp4 en .m4v dus dezelfde als de video's welke met je ipod functie af wilt spelen.

suc6

PeRzY 10-07-08 20:24

neee het maakt niet uit als ik het nr wijzig of wat dan ook! hij plaats gewoon het filmpje niet achter mn contacten!! als ik bij Personalize settings een naam en nr invoer dan slaat ie m ook nergens op ofzo!!?enig idee hoe dit moet of dat dit uberhaupt kan??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:56.