iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   icoon installer is weg (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1873-icoon-installer-weg.html)

drm 05-11-07 00:21

icoon installer is weg
 
ben hier nieuw
heb via installer enkele leuke apps geinstalleerd
lights off, smsd, launcher, stumbler
maar nu is mijn icoon van installer verdwenen...
wat nu ?

Fresh 05-11-07 00:33

Staan er twee puntjes onderaan je springboard (een wit en grijs puntje)?
Zo ja, dan staat de installer nu waarschijnlijk op pagina 2 van het springboard.

Veeg met je vinger van rechts naar links op het springboard en pagina 2 verschijnt. Kijk of de installer op pagina 2 staat.

drm 05-11-07 05:05

nee, geen puntjes en geen pagina twee
in launcher staan enkel de andere apps

Lucas 05-11-07 08:09

Heb je al eens geprobeerd te herstarten?
Installer.app opnieuw te installeren?

drm 05-11-07 09:26

opstarten helpt niet.
waar kan ik dat best terug downloaden via mijn iphone? of moet dat via de pc? Ben een beginneling he...en dan nog een belg ook ;)

Fresh 05-11-07 11:19

Heb je Windows? Als je iDemocracy downloadt, dan krijg je de windowsinstallatie van installer erbij. Probeer installer eens via window opnieuw te installeren (iPhone in de cradle!).

drm 05-11-07 12:18

is idemocracy ook voor fw 1.0.2?
ben echt nog een beginnerke....
wordt er gek van dat die installer weg is
heb hem gekocht met installer er al op dus weet zelf niet hoe het moet.
is er ergens een step to step handleiding??

drm 05-11-07 13:25

heb nieuwe installer via ibrickr geinstalleerd....
hoe kan ik voorkomen dat er iconen verdwijnen?

shorty 06-11-07 00:54

Zoek eens op SummerBoard op dit forum, krijg je meerdere pagina's op je springboard.

pbouwen 06-11-07 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drm (Bericht 12778)
ben hier nieuw
heb via installer enkele leuke apps geinstalleerd
lights off, smsd, launcher, stumbler
maar nu is mijn icoon van installer verdwenen...
wat nu ?

ik heb hetzelfde probleem.
ik heb customize geinstalleerd en per ongeluk installer en customize op hidden gezet, en nu kan ik dus onmogelijk nog iets wijzigen.. iemand een oplossing?

shorty 06-11-07 22:58

Installeer via bijvoorbeeld iBrickr het programma Dock.app. Hiermee krijg je rechtsonder in je scherm een menu waarmee je bij alle applicaties kan. Je kan hier Customize opstarten en vervolgens de juiste pictogrammen weer visible maken.

pbouwen 06-11-07 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shorty (Bericht 13398)
Installeer via bijvoorbeeld iBrickr het programma Dock.app. Hiermee krijg je rechtsonder in je scherm een menu waarmee je bij alle applicaties kan. Je kan hier Customize opstarten en vervolgens de juiste pictogrammen weer visible maken.

nee, het gaat niet want customize staat ook op invisible..

mcvdomoto 30-11-07 09:47

is er nu echt geen andere mogelijkheid als je customize en installer op hidden geplaatst hebt:confused: deze weer ongedaan maken zonder te restoren?

Born2mod 02-02-08 19:22

Hmm ik heb ook via Customize paar dingen verborgen zoals het weer,notes,calender...
daarna heb ik Customize ook verborgen dacht ik, en ik kreeg men icoontjes ook niet meer terug, zelfs als ik customize opnieuw instaleerde bleven ze weg...
Echt een probleem dat zowel ik als al die hier boven graag opgelost zien te krijgen!

Nikooos 02-02-08 20:35

welke firmware gebruiken jullie? Ik weet dat er in 1.1.2 dacht ik een programma als launcher of xlaunch was waarmee je gewoon alle programma's kon openen dus ook customize.

Born2mod 03-02-08 15:21

Ja ik gebruik versie 1.1.2, Linkje naar dat programma ofzo ?
alvast bedankt

Nikooos 03-02-08 15:28

iphone xlaunch - Google zoeken

bijvoorbeeld of kijk eens in je installer?

Mikael 05-02-08 16:50

ik ben mijn installer ook kwijt, maar ik heb 1.1.3...

Bahemath 05-02-08 17:56

gelukkig bestaat dat ibrickr ding :D redde me voorheen ook al een paar keer ;)

Basjee 15-02-08 21:46

[1.1.3] installer icon weg
 
Hoi, Ik heb vandaag mijn iPhone geupgrade naar 1.1.3. Dit is goed gelukt maar net ging Ik de 300mb killer installeren, Ik kreeg een error en sindsdien is het installer icoontje verdwenen. Hoe krijg Ik deze terug? Bedankt alvast


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.